Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисьменний, Віталій-
dc.date.accessioned2024-07-06T20:47:58Z-
dc.date.available2024-07-06T20:47:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПисьменний В. Сталий розвиток суспільства: концептуальні та практичні аспекти: збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції. Рівненський державний гуманітарний університет спільно з Рівненською обласною радою (11 черв. 2021 р., м. Рівне). Рівне, 2021. С. 386–389uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45887-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectгейміфікація навчанняuk_UA
dc.titleДеякі аспекти гейміфікації навчання у контексті реалізації цілей сталого розвиткуuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pysmennyi.pdf2,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора