Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45873
Title: Cтимулювання продажу готельно-ресторанних продуктів і послуг (на прикладі ресторану «Стожари»)
Other Titles: Sales promotion of hotel and restaurant products and services (restaurant “Stozhary” as a case study)
Authors: Марків, Віталій Петрович
Markiv, Vitaliy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Марків В.П. Cтимулювання продажу готельно-ресторанних продуктів і послуг (на прикладі ресторану «Стожари») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Г. Й. Островська. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 88 с.
Issue Date: Jun-2024
Submitted date: Jun-2024
Date of entry: 5-Jul-2024
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Supervisor: Островська, Галина Йосипівна
Ostrovska, Halyna
UDC: 640.4
Keywords: індустрія гостинності
система маркетингу
маркетингова стратегія
конкурентний аналіз
SWOT-аналіз
PEST-аналіз
інноваційні технології
інноваційний продукт
економічна ефективність
hospitality industry
marketing system
marketing strategy
competitive analysis
SWOT analysis
PEST analysis
innovative technologies
innovative product
economic efficiency
Page range: 1-88
Abstract: Марків В. П. Стимулювання продажу готельно-ресторанних продуктів і послуг (на прикладі ресторану «Стожари»). Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Тернопіль, 2024. Висвітлено теоретичні засади дослідження маркетингової стратегії розвитку підприємств в сучасному інноваційному економічному середовищі. Визначено роль маркетингу та маркетингових стратегій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств сфери ресторанних послуг. Узагальнено класифікацію та етапи розробки маркетингової стратегії підприємства. Досліджено особливості розробки та застосування маркетингової стратегії для ресторанного бізнесу. Проведено аналітичне дослідження маркетингової діяльності підприємства ресторанного господарства. Охарактеризовано діяльність ресторану «Стожари». Досліджено вплив макро- та мікрофакторів на рівень конкурентоспроможності ресторану «Стожари» та здійснено аналіз його конкурентів. Дано оцінку фінансово-господарській діяльності ресторану «Стожари» та діючій системі маркетингу аналізованого підприємства. Запропоновано напрями розробки та запровадження маркетингової стратегії для ресторану «Стожари». Обґрунтовано вибір пропонованої маркетингової стратегії. Сформовано план впровадження маркетингової стратегії для ресторану «Стожари». Оцінено ефективність внесених пропозицій. Розроблено заходи щодо покращення маркетингової діяльності закладу гостинності з використанням сучасних інформаційних систем і технологій.
Markiv V. P. Sales promotion of hotel and restaurant products and services (restaurant “Stozhary” as a case study). Research on the receipt of bachelor degree educational level on speciality 241 “Hotel and restaurant business”. Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. Ternopil, 2024. The theoretical foundations of the enterprise development marketing strategy research in the modern innovative economic environment are highlighted. The role of marketing and marketing strategies in ensuring the competitiveness of restaurant services enterprises is determined. The classification and development stages of an enterprise's marketing strategy are generalized. The features of the marketing strategy development and implementation for the restaurant business are investigated. An analytical study of the restaurant business enterprise marketing activities is carried out. The activity of the restaurant “Stozhary” is characterized. The influence of macro- and micro-factors on the competitiveness level of the restaurant “Stozhary” is researched and its competitors are analyzed. The financial and economic activities of the restaurant “Stozhary” and the current marketing system of the analyzed enterprise are evaluated. The directions of development and implementation of a marketing strategy for the restaurant “Stozhary” are proposed. The choice of the proposed marketing strategy is substantiated. A plan for implementing the marketing strategy for the restaurant “Stozhary” is formed. The effectiveness of the proposals is assessed. Measures are developed to improve the marketing activities of a hospitality facility using modern information systems and technologies.
Content: Зміст Вступ...6 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження маркетингової стратегії розвитку підприємств…10 1.1. Сутність, значення та основні елементи маркетингової стратегії підприємства…10 1.2. Класифікація та етапи розробки маркетингової стратегії підприємства…13 1.3. Особливості розробки та застосування маркетингової стратегії для ресторанного бізнесу…26 Висновки до розділу 1…31 Розділ 2. Аналітичні дослідження маркетингової діяльності ресторану «Стожари»…33 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства ресторанного господарства…33 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ресторану «Стожари»…39 2.3. Діюча система маркетингу ресторану «Стожари»…44 Висновки до розділу 2…47 Розділ 3. Розробка та впровадження маркетингової стратегії для ресторану «Стожари»…48 3.1. Обґрунтування вибору пропонованої маркетингової стратегії…48 3.2. Формування плану впровадження запропонованої маркетингової стратегії для ресторану «Стожари»…55 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів…59 Висновки до розділу 3…62 Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці….64 4.1. Правові та організаційні питання забезпечення безпеки в ресторані…64 4.2. Санітарно-гігієнічна безпека в ресторані…67 4.3. Екологічна безпека ресторану…71 Висновки до розділу 4…76 Висновки...78 Бібліографія...81 Додатки...88
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45873
Copyright owner: © Марків В.П., 2024
References (Ukraine): 1. Котлер Ф. Армстронг Г. Основи маркетингу. К.: Науковий світ, 2022. 880 с. URL: https://diamail.com.ua/book/9249.html
2. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
3. Возненко А. Розробка та імплементація маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Інвестиції: практика та досвід. 2020. № 15-16. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2011_6_4/150-153.pdf
4. Kilani Y.M. SMART Business Role in Supporting Marketing Strategies among Telecommunication Organizations in Jordan. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education. 2021. Т. 12. № 6. С. 4568-4582.
5. Rejeb A., Rejeb K., Keogh J. G. Potential of big data for marketing: A literature review. Management Research and Practice. 2020. Т. 12. № 3. С. 60-73.
6. Масленнікова В.С. Діагностика у системі маркетингу підприємств. Гнезінська вища школа «Міленіум» (Польща). Інститут управління глобальним партнерством ( Польща- США), Житомир, 07 грудня 2021 року. С. 102-107.
7. Масленнікова В.С., Левківська Л.М. Маркетингова стратегія розвитку комерційних підприємств. Механізми управління розвитком територій. Част. 1, Житомир: Поліський національний університет, 29 листопада 2022 р. С. 137.
8. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія; Н.В. Карпенко, М.В. Макарова, Н.С. Педченко, В.І. Перебийніс та ін.; за загальною редакцією Н. В. Карпенко. Київ: Центр учбової літератури, 2020. 251 с.
9. Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С.Я., Янишин Я.С. Маркетинг: навчальний посібник. Львів: Видавництво «Магнолія». 2019. 455 с.
10. Ignatenko R.V. Ecological trends of modern marketing activity. Economics. Finance. Right. 2022. № 2. С. 25‐29. URL: https://doi.org/10.37634/efp.2022.2.5
11. Реклама, маркетинг, PR, SEO. URL: http://www.proreklamu.com/
12. Karpitskaya M., Chuyanava A. Consumer protection in the field of advertising of the future. Futurity Economics&Law. 2021. P. 16-20. URL: https://doi.org/10.57125/fel.2021.06.25.3
13. Компоненти стратегічного управління і його цикл. URL: https://stud.com.ua/31850/menedzhment/komponenti_strategichnogo_upravlin nya_yogo_tsikl
14. Ніколайчук О.А. Маркетингова стратегія: сутність й особливості. Галицький економічний вісник. ТНТУ, 2019. Том 61. № 6. С. 111-118. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.111/
15. Основи стратегічного планування. Практично-методичний посібник викладача. URL: http://www.fair.org.-ua/content/library-doc/Curriculum-Strategic Planning_print.pdf
16. Романюк С.А. Теорія та практика стратегічного управління: монографія; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Київ: НАДУ, 2019. 231 с.
17. Соковніна Д.М. Адаптивна маркетингова стратегія підприємства: методика формування та реалізація. Економіка та держава. 2020. № 10. С. 89- 92. DOI: 10.32702/2306-6806.2020.10.89
18. Шевченко Л.С. Стратегічний інноваційний менеджмент: навч. посіб. Харків: Нац. юрид. ун-т імені Ярослава Мудрого, 2019. 155 с.
19. Malinen M. Strategic Marketing Planning for a B2B High-Tech Manufacturer Creating a Marketing Strategy with the Aim of Securing a Leading Position in the Finnish Market. Autumn Retrieved. 2023. URL: https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/65829/Malinen_Mikko.pdf?sequence =2
20. Лук’янчук О., Ткачук Т. Інноваційна стратегія: сутність, особливості використання, економічний ефект. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2(21). С. 312-321. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19lomvee.pdf
21. Менькова К.І., Зозульов О.В. Структурно‐логічна схема реалізації методу маркетингового стрес‐тестування бізнес моделі підприємства. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2020. № 17. С. 330‐339. DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.17.2020.216341/
22. Лишенко М.О., Устік Т.В. Маркетингові комунікації. Навчальний посібник. Суми: СНАУ, 2019. 110 с.
23. Маркетингові комунікації: підручник / [Н.В. Попова, А.В. Катаєв, Л.В. Базалієва, О.І. Кононов, Т.А. Муха]; під заг. ред. Н.В. Попової. Харків: «Факт», 2020. 315 с.
24. Інноваційний маркетинг: навч. посіб. / В.В. Барабанова, Г.А. Богатирьова. Кривий Ріг: Вид. ДонНУЕТ, 2022. 145 с.
25. Ілляшенко С.М., Рудь М.П. Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2019. Вип. 24. С. 38-42. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25429
26. Як отримати маркетингові інновації у 2023 році: (+ безкоштовні поради). URL: http://bit.ly/3mXi7ee.
27. Антонюк Н.А. Останні тренди маркетингу 4.0. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доповідей XIІІ Міжнародної науково практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. С. 165-166.
28. Бабко Н.М. Сучасні тенденції розвитку екологічного маркетингу. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the International Scientific Internet Conference. Bielsko-Biala: WSEH, 2022. С. 166-169.
29. Даглі І.І. Нейромаркетинг як сучасна технологія управління споживчою поведінкою Маркетингова освіта в Україні: збірник матеріалів V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф. К.: КНЕУ, 2021. С. 173-176.
30. Завербний А.С., Ільницький В.С. Цифрова трансформація бізнесу як необхідна умова його розвитку. Інфраструктура ринку. 2022. Вип. 69. С. 57-60. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2022/69_2022/12.pdf
31. Касян С.Я. Event-маркетинг під час інтенсивної взаємодії високо технологічних підприємств. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доповідей ХVІ міжнародної науково-практичної конференції. Хмельницький: ХНУ, 2021. С. 55-57.
32. Костянчук К.В. Розвиток інтернет-маркетингу в умовах індустрії 4.0. Маркетинг і цифрові технології. 2022. Том 6. №4. С. 61-70. DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.6/
33. Фонарьова Т.А., Петренко В.О., Бушуєв К.М. Дизайн-менеджмент в контексті маркетингу інновацій. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the International Scientific Internet Conference. Bielsko Biala: WSEH, 2022. С. 20-23.
34. Цурська Б.Г., Бухта С.В. Новітні інструменти маркетингової комунікаційної політики. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія «Економічні науки». 2020. № 10 (42). Т. 1. С. 149-156.
35. Кравчук І.А. Пріоритети і перспективи управління маркетингом підприємств із різними бізнесовими можливостями. Вісник Житомир. нац. агроекологіч. ун-ту. 2019. Т. 2. № 2 (29). С. 140-149.
36. Шерстюк Р. П., Островська Г. Й. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми: зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 року, м. Львів). Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. С. 322-326.
37. Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 625-640. DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.625.
38. Островська Г. Й. Знання як джерело інтелектуалізації підприємства. Review of transport economics and management. 2023. Вип. 9(25). С. 105-118. Doi: https://doi.org/10.15802/rtem2023/288932.
39. Українська Асоціація Маркетингу. Офіційний сайт. URL: http://www.uam.in.ua.
40. Власенко О.П. Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів. URL: http://ir.znau.edu.ua/bitstream- /123456789/226/1/Vlasenko_O_The_marketing_technologies_identification_of_cons umer.pdf
41. Кузь Т., Малюта Л., Островська Г., Нагорняк Г. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Том 71. № 4. С. 85-91. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.085.
42. Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 625-640. DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.625.
43. Onyshchuk N.V., Postova V.V. Service activities in the hotel and restaurant business. 2023. Iss. 25. P. 4. Р. 79-82. URL: https://sel.vtei.edu.ua/repository/g.php?fname=28531.pdf
44. Postova V., Riabenka M., Mazurkevych I., Vivsiuk I. Application of Innovative Methods of Managing the Labor Potential in the Hotel and Restaurant Business Establishments. International Journal of Professional Business Review. 2023. Vol. 8, № 6. 18 p. URL: https://sel.vtei.edu.ua-/repository/g.php?- fname=29033.pdf
45. Закон України «Про охорону праці». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12
46. Riabenka M., Postova V. Modern approaches to managing the quality of the service process in hotels and restaurants. Methods of improving the economy, tourism and management: collective monograph. Boston: Primedia eLaunch, 2023. Рр. 528-536. URL: https://sel.vtei.edu.ua/repository/g.php?fname=28527.pdf.
47. Правила пожежної безпеки в Україні : наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417 / Міністерство внутрішніх справ України.-URL: http://ppb2015.io.ua/.
48. Абрамова А.Г., Мирошник Ю.А. Еко-тренд в сфері гостинності: економічні та соціальні аспекти. Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2020/84.pdf
49. Басюк Д.І., Мельник Д.О., Маршаленко М.П. Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств. Економіка & держава. 2019. № 3. С. 30-33. DOI: 10.32702/2306-6806.2019.3.30/
50. Бедрадіна Г., Мостова К. Оцінювання якості функцій управління на підприємствах ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. 2021. № 34. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1020/978
51. Босовська М., Бовш Л., Антонюк І. Ресторанні тактики: антипандемічний кейс. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2021. № 2. С. 113-132.
52. Про охорону навколишнього природного середовища: закон України: прийнято ВР 25 червня 1991 року № 1264-XII . – URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1264-12/page
53. Островська Г. Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу. Навч. посіб. Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 256 с.
54. Гончар, Л., Аухімік, О.. Система контролінгу в готельно ресторанному бізнесі: концептуальний підхід. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2021, 4(2), 235–247. DOI: https://doi.org/10.31866/2616- 7468.4.2.2021.249075
55. Батченко Л. Забезпечення ефективності системи контролінгу в готельно-ресторанному бізнесі: аспектний аналіз. Економіка та суспільство. 2021. № 32. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-32-3.
56. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної форм навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 156 с.
57. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. Частина «цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 2022. 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424
58. Запорожець О., Михайлюк В., Халмурадов Б. та ін. Цивільний захист. Підручник. К.: Центр учбової літератури. 2021. 264 с.
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dyplom_ Markiv V_P_2024.pdf2,65 MBAdobe PDFView/Open
Авторська довідка_Марків.doc45 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools