Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45873
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorОстровська, Галина Йосипівна-
dc.contributor.advisorOstrovska, Halyna-
dc.contributor.authorМарків, Віталій Петрович-
dc.contributor.authorMarkiv, Vitaliy-
dc.date.accessioned2024-07-05T12:40:32Z-
dc.date.available2024-07-05T12:40:32Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationМарків В.П. Cтимулювання продажу готельно-ресторанних продуктів і послуг (на прикладі ресторану «Стожари») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Г. Й. Островська. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45873-
dc.description.abstractМарків В. П. Стимулювання продажу готельно-ресторанних продуктів і послуг (на прикладі ресторану «Стожари»). Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Тернопіль, 2024. Висвітлено теоретичні засади дослідження маркетингової стратегії розвитку підприємств в сучасному інноваційному економічному середовищі. Визначено роль маркетингу та маркетингових стратегій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств сфери ресторанних послуг. Узагальнено класифікацію та етапи розробки маркетингової стратегії підприємства. Досліджено особливості розробки та застосування маркетингової стратегії для ресторанного бізнесу. Проведено аналітичне дослідження маркетингової діяльності підприємства ресторанного господарства. Охарактеризовано діяльність ресторану «Стожари». Досліджено вплив макро- та мікрофакторів на рівень конкурентоспроможності ресторану «Стожари» та здійснено аналіз його конкурентів. Дано оцінку фінансово-господарській діяльності ресторану «Стожари» та діючій системі маркетингу аналізованого підприємства. Запропоновано напрями розробки та запровадження маркетингової стратегії для ресторану «Стожари». Обґрунтовано вибір пропонованої маркетингової стратегії. Сформовано план впровадження маркетингової стратегії для ресторану «Стожари». Оцінено ефективність внесених пропозицій. Розроблено заходи щодо покращення маркетингової діяльності закладу гостинності з використанням сучасних інформаційних систем і технологій.uk_UA
dc.description.abstractMarkiv V. P. Sales promotion of hotel and restaurant products and services (restaurant “Stozhary” as a case study). Research on the receipt of bachelor degree educational level on speciality 241 “Hotel and restaurant business”. Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. Ternopil, 2024. The theoretical foundations of the enterprise development marketing strategy research in the modern innovative economic environment are highlighted. The role of marketing and marketing strategies in ensuring the competitiveness of restaurant services enterprises is determined. The classification and development stages of an enterprise's marketing strategy are generalized. The features of the marketing strategy development and implementation for the restaurant business are investigated. An analytical study of the restaurant business enterprise marketing activities is carried out. The activity of the restaurant “Stozhary” is characterized. The influence of macro- and micro-factors on the competitiveness level of the restaurant “Stozhary” is researched and its competitors are analyzed. The financial and economic activities of the restaurant “Stozhary” and the current marketing system of the analyzed enterprise are evaluated. The directions of development and implementation of a marketing strategy for the restaurant “Stozhary” are proposed. The choice of the proposed marketing strategy is substantiated. A plan for implementing the marketing strategy for the restaurant “Stozhary” is formed. The effectiveness of the proposals is assessed. Measures are developed to improve the marketing activities of a hospitality facility using modern information systems and technologies.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст Вступ...6 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження маркетингової стратегії розвитку підприємств…10 1.1. Сутність, значення та основні елементи маркетингової стратегії підприємства…10 1.2. Класифікація та етапи розробки маркетингової стратегії підприємства…13 1.3. Особливості розробки та застосування маркетингової стратегії для ресторанного бізнесу…26 Висновки до розділу 1…31 Розділ 2. Аналітичні дослідження маркетингової діяльності ресторану «Стожари»…33 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства ресторанного господарства…33 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ресторану «Стожари»…39 2.3. Діюча система маркетингу ресторану «Стожари»…44 Висновки до розділу 2…47 Розділ 3. Розробка та впровадження маркетингової стратегії для ресторану «Стожари»…48 3.1. Обґрунтування вибору пропонованої маркетингової стратегії…48 3.2. Формування плану впровадження запропонованої маркетингової стратегії для ресторану «Стожари»…55 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів…59 Висновки до розділу 3…62 Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці….64 4.1. Правові та організаційні питання забезпечення безпеки в ресторані…64 4.2. Санітарно-гігієнічна безпека в ресторані…67 4.3. Екологічна безпека ресторану…71 Висновки до розділу 4…76 Висновки...78 Бібліографія...81 Додатки...88uk_UA
dc.format.extent1-88-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectсистема маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентний аналізuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectPEST-аналізuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectінноваційний продуктuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectmarketing systemuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectcompetitive analysisuk_UA
dc.subjectSWOT analysisuk_UA
dc.subjectPEST analysisuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectinnovative productuk_UA
dc.subjecteconomic efficiencyuk_UA
dc.titleCтимулювання продажу готельно-ресторанних продуктів і послуг (на прикладі ресторану «Стожари»)uk_UA
dc.title.alternativeSales promotion of hotel and restaurant products and services (restaurant “Stozhary” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Марків В.П., 2024uk_UA
dc.subject.udc640.4uk_UA
dc.relation.references1. Котлер Ф. Армстронг Г. Основи маркетингу. К.: Науковий світ, 2022. 880 с. URL: https://diamail.com.ua/book/9249.htmluk_UA
dc.relation.references2. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references3. Возненко А. Розробка та імплементація маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Інвестиції: практика та досвід. 2020. № 15-16. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2011_6_4/150-153.pdfuk_UA
dc.relation.references4. Kilani Y.M. SMART Business Role in Supporting Marketing Strategies among Telecommunication Organizations in Jordan. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education. 2021. Т. 12. № 6. С. 4568-4582.uk_UA
dc.relation.references5. Rejeb A., Rejeb K., Keogh J. G. Potential of big data for marketing: A literature review. Management Research and Practice. 2020. Т. 12. № 3. С. 60-73.uk_UA
dc.relation.references6. Масленнікова В.С. Діагностика у системі маркетингу підприємств. Гнезінська вища школа «Міленіум» (Польща). Інститут управління глобальним партнерством ( Польща- США), Житомир, 07 грудня 2021 року. С. 102-107.uk_UA
dc.relation.references7. Масленнікова В.С., Левківська Л.М. Маркетингова стратегія розвитку комерційних підприємств. Механізми управління розвитком територій. Част. 1, Житомир: Поліський національний університет, 29 листопада 2022 р. С. 137.uk_UA
dc.relation.references8. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія; Н.В. Карпенко, М.В. Макарова, Н.С. Педченко, В.І. Перебийніс та ін.; за загальною редакцією Н. В. Карпенко. Київ: Центр учбової літератури, 2020. 251 с.uk_UA
dc.relation.references9. Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С.Я., Янишин Я.С. Маркетинг: навчальний посібник. Львів: Видавництво «Магнолія». 2019. 455 с.uk_UA
dc.relation.references10. Ignatenko R.V. Ecological trends of modern marketing activity. Economics. Finance. Right. 2022. № 2. С. 25‐29. URL: https://doi.org/10.37634/efp.2022.2.5uk_UA
dc.relation.references11. Реклама, маркетинг, PR, SEO. URL: http://www.proreklamu.com/uk_UA
dc.relation.references12. Karpitskaya M., Chuyanava A. Consumer protection in the field of advertising of the future. Futurity Economics&Law. 2021. P. 16-20. URL: https://doi.org/10.57125/fel.2021.06.25.3uk_UA
dc.relation.references13. Компоненти стратегічного управління і його цикл. URL: https://stud.com.ua/31850/menedzhment/komponenti_strategichnogo_upravlin nya_yogo_tsikluk_UA
dc.relation.references14. Ніколайчук О.А. Маркетингова стратегія: сутність й особливості. Галицький економічний вісник. ТНТУ, 2019. Том 61. № 6. С. 111-118. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.111/uk_UA
dc.relation.references15. Основи стратегічного планування. Практично-методичний посібник викладача. URL: http://www.fair.org.-ua/content/library-doc/Curriculum-Strategic Planning_print.pdfuk_UA
dc.relation.references16. Романюк С.А. Теорія та практика стратегічного управління: монографія; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Київ: НАДУ, 2019. 231 с.uk_UA
dc.relation.references17. Соковніна Д.М. Адаптивна маркетингова стратегія підприємства: методика формування та реалізація. Економіка та держава. 2020. № 10. С. 89- 92. DOI: 10.32702/2306-6806.2020.10.89uk_UA
dc.relation.references18. Шевченко Л.С. Стратегічний інноваційний менеджмент: навч. посіб. Харків: Нац. юрид. ун-т імені Ярослава Мудрого, 2019. 155 с.uk_UA
dc.relation.references19. Malinen M. Strategic Marketing Planning for a B2B High-Tech Manufacturer Creating a Marketing Strategy with the Aim of Securing a Leading Position in the Finnish Market. Autumn Retrieved. 2023. URL: https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/65829/Malinen_Mikko.pdf?sequence =2uk_UA
dc.relation.references20. Лук’янчук О., Ткачук Т. Інноваційна стратегія: сутність, особливості використання, економічний ефект. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2(21). С. 312-321. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19lomvee.pdfuk_UA
dc.relation.references21. Менькова К.І., Зозульов О.В. Структурно‐логічна схема реалізації методу маркетингового стрес‐тестування бізнес моделі підприємства. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2020. № 17. С. 330‐339. DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.17.2020.216341/uk_UA
dc.relation.references22. Лишенко М.О., Устік Т.В. Маркетингові комунікації. Навчальний посібник. Суми: СНАУ, 2019. 110 с.uk_UA
dc.relation.references23. Маркетингові комунікації: підручник / [Н.В. Попова, А.В. Катаєв, Л.В. Базалієва, О.І. Кононов, Т.А. Муха]; під заг. ред. Н.В. Попової. Харків: «Факт», 2020. 315 с.uk_UA
dc.relation.references24. Інноваційний маркетинг: навч. посіб. / В.В. Барабанова, Г.А. Богатирьова. Кривий Ріг: Вид. ДонНУЕТ, 2022. 145 с.uk_UA
dc.relation.references25. Ілляшенко С.М., Рудь М.П. Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2019. Вип. 24. С. 38-42. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25429uk_UA
dc.relation.references26. Як отримати маркетингові інновації у 2023 році: (+ безкоштовні поради). URL: http://bit.ly/3mXi7ee.uk_UA
dc.relation.references27. Антонюк Н.А. Останні тренди маркетингу 4.0. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доповідей XIІІ Міжнародної науково практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. С. 165-166.uk_UA
dc.relation.references28. Бабко Н.М. Сучасні тенденції розвитку екологічного маркетингу. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the International Scientific Internet Conference. Bielsko-Biala: WSEH, 2022. С. 166-169.uk_UA
dc.relation.references29. Даглі І.І. Нейромаркетинг як сучасна технологія управління споживчою поведінкою Маркетингова освіта в Україні: збірник матеріалів V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф. К.: КНЕУ, 2021. С. 173-176.uk_UA
dc.relation.references30. Завербний А.С., Ільницький В.С. Цифрова трансформація бізнесу як необхідна умова його розвитку. Інфраструктура ринку. 2022. Вип. 69. С. 57-60. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2022/69_2022/12.pdfuk_UA
dc.relation.references31. Касян С.Я. Event-маркетинг під час інтенсивної взаємодії високо технологічних підприємств. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доповідей ХVІ міжнародної науково-практичної конференції. Хмельницький: ХНУ, 2021. С. 55-57.uk_UA
dc.relation.references32. Костянчук К.В. Розвиток інтернет-маркетингу в умовах індустрії 4.0. Маркетинг і цифрові технології. 2022. Том 6. №4. С. 61-70. DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.6/uk_UA
dc.relation.references33. Фонарьова Т.А., Петренко В.О., Бушуєв К.М. Дизайн-менеджмент в контексті маркетингу інновацій. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the International Scientific Internet Conference. Bielsko Biala: WSEH, 2022. С. 20-23.uk_UA
dc.relation.references34. Цурська Б.Г., Бухта С.В. Новітні інструменти маркетингової комунікаційної політики. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія «Економічні науки». 2020. № 10 (42). Т. 1. С. 149-156.uk_UA
dc.relation.references35. Кравчук І.А. Пріоритети і перспективи управління маркетингом підприємств із різними бізнесовими можливостями. Вісник Житомир. нац. агроекологіч. ун-ту. 2019. Т. 2. № 2 (29). С. 140-149.uk_UA
dc.relation.references36. Шерстюк Р. П., Островська Г. Й. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми: зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 року, м. Львів). Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. С. 322-326.uk_UA
dc.relation.references37. Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 625-640. DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.625.uk_UA
dc.relation.references38. Островська Г. Й. Знання як джерело інтелектуалізації підприємства. Review of transport economics and management. 2023. Вип. 9(25). С. 105-118. Doi: https://doi.org/10.15802/rtem2023/288932.uk_UA
dc.relation.references39. Українська Асоціація Маркетингу. Офіційний сайт. URL: http://www.uam.in.ua.uk_UA
dc.relation.references40. Власенко О.П. Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів. URL: http://ir.znau.edu.ua/bitstream- /123456789/226/1/Vlasenko_O_The_marketing_technologies_identification_of_cons umer.pdfuk_UA
dc.relation.references41. Кузь Т., Малюта Л., Островська Г., Нагорняк Г. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Том 71. № 4. С. 85-91. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.04.085.uk_UA
dc.relation.references42. Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 625-640. DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.625.uk_UA
dc.relation.references43. Onyshchuk N.V., Postova V.V. Service activities in the hotel and restaurant business. 2023. Iss. 25. P. 4. Р. 79-82. URL: https://sel.vtei.edu.ua/repository/g.php?fname=28531.pdfuk_UA
dc.relation.references44. Postova V., Riabenka M., Mazurkevych I., Vivsiuk I. Application of Innovative Methods of Managing the Labor Potential in the Hotel and Restaurant Business Establishments. International Journal of Professional Business Review. 2023. Vol. 8, № 6. 18 p. URL: https://sel.vtei.edu.ua-/repository/g.php?- fname=29033.pdfuk_UA
dc.relation.references45. Закон України «Про охорону праці». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12uk_UA
dc.relation.references46. Riabenka M., Postova V. Modern approaches to managing the quality of the service process in hotels and restaurants. Methods of improving the economy, tourism and management: collective monograph. Boston: Primedia eLaunch, 2023. Рр. 528-536. URL: https://sel.vtei.edu.ua/repository/g.php?fname=28527.pdf.uk_UA
dc.relation.references47. Правила пожежної безпеки в Україні : наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417 / Міністерство внутрішніх справ України.-URL: http://ppb2015.io.ua/.uk_UA
dc.relation.references48. Абрамова А.Г., Мирошник Ю.А. Еко-тренд в сфері гостинності: економічні та соціальні аспекти. Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2020/84.pdfuk_UA
dc.relation.references49. Басюк Д.І., Мельник Д.О., Маршаленко М.П. Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств. Економіка & держава. 2019. № 3. С. 30-33. DOI: 10.32702/2306-6806.2019.3.30/uk_UA
dc.relation.references50. Бедрадіна Г., Мостова К. Оцінювання якості функцій управління на підприємствах ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. 2021. № 34. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1020/978uk_UA
dc.relation.references51. Босовська М., Бовш Л., Антонюк І. Ресторанні тактики: антипандемічний кейс. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2021. № 2. С. 113-132.uk_UA
dc.relation.references52. Про охорону навколишнього природного середовища: закон України: прийнято ВР 25 червня 1991 року № 1264-XII . – URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1264-12/pageuk_UA
dc.relation.references53. Островська Г. Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу. Навч. посіб. Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 256 с.uk_UA
dc.relation.references54. Гончар, Л., Аухімік, О.. Система контролінгу в готельно ресторанному бізнесі: концептуальний підхід. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2021, 4(2), 235–247. DOI: https://doi.org/10.31866/2616- 7468.4.2.2021.249075uk_UA
dc.relation.references55. Батченко Л. Забезпечення ефективності системи контролінгу в готельно-ресторанному бізнесі: аспектний аналіз. Економіка та суспільство. 2021. № 32. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-32-3.uk_UA
dc.relation.references56. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної форм навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 156 с.uk_UA
dc.relation.references57. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. Частина «цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 2022. 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424uk_UA
dc.relation.references58. Запорожець О., Михайлюк В., Халмурадов Б. та ін. Цивільний захист. Підручник. К.: Центр учбової літератури. 2021. 264 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
dyplom_ Markiv V_P_2024.pdf2,65 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Авторська довідка_Марків.doc45 kBMicrosoft WordBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak