Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45872
Başlık: Удосконалення діяльності закладу готельного типу на інноваційних засадах (на прикладі мотелю «Золочів»)
Diğer Başlıklar: Improvement of the activities of a hotel-type institution on an innovative basis (on the example of the «Zolochiv» motel)
Yazarlar: Ціж, Марія Юріївна
Tsizh, Maria
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Ціж М.Ю. Удосконалення діяльності закладу готельного типу на інноваційних засадах (на прикладі мотелю «Золочів») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Р. П. Шерстюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 79 с.
Yayın Tarihi: Haz-2024
Submitted date: Haz-2024
Date of entry: 5-Tem-2024
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstiuk, Roman
UDC: 005.96:338.488.2:640.43
Anahtar kelimeler: інновації
готельне господарство
мотель
конкурентоспроможність
автоматизація
енергоефективність
цифровий маркетинг
економічна ефективність
innovation
hotel industry
motel
competitiveness
automation
energy efficiency
digital marketing
economic efficiency
Page range: 1-79
Özet: Ціж М.Ю. Удосконалення закладів готельного типу на інноваційних засадах ( на прикладі мотелю «Золочів»). Кваліфікаційна робота бакалавра (79 с., 3 рис., 31 табл., 56 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дипломна робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів впровадження інновацій у діяльність мотелів на прикладі мотелю «Золочів». Актуальність теми обумовлена необхідністю підвищення конкурентоспроможності закладів розміщення в умовах стрімкого розвитку технологій та зміни споживацьких вподобань. У роботі розглянуто сутність та класифікацію інновацій у готельному господарстві, проаналізовано специфіку інноваційних процесів у сегменті мотелів. На основі комплексного аналізу діяльності мотелю «Золочів» оцінено його конкурентні позиції на ринку та визначено інноваційний потенціал закладу. Запропоновано комплекс інноваційних заходів, спрямованих на автоматизацію процесів бронювання, підвищення енергоефективності, розвиток цифрового маркетингу та персоналізацію сервісу. Здійснено економічну оцінку ефективності запропонованих рішень та їхнього впливу на ключові показники діяльності мотелю. Результати дослідження мають практичне значення для розвитку мотелю «Золочів» та можуть бути використані іншими закладами розміщення аналогічного типу. Теоретична цінність роботи полягає у розвитку методичних підходів до оцінки інноваційного потенціалу та ефективності інноваційних проектів у готельному господарстві.
Tsizh M. Y. Improvement of hotel- tipe establishments on an innovation basis ( on the example of the motel “Zolochiv”). Qualification work for bachelor’s degree ( 81 p., 3 figures, 31 tables, 56 lit. sources) in specialty 241 “Hotel and catering business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj. Faculty of Economics and Management - Ternopil 2024. The thesis is devoted to the study of theoretical and practical aspects of introduction of innovations into the activity of motels on the example of the Zolotchiv motel. The relevance of the topic is due to the need to increase the competitiveness of accommodation facilities in the context of rapid technological development and changing consumer preferences. The article considers the nature and classification of innovation in the hotel industry, analyzes the specifics of innovation processes in the motel segment. On the basis of a comprehensive analysis of the activities of the motel “Zolochiv” its competitive position in the market is evaluated and the innovation potential of the institution is determined. A set of innovation measures aimed at automating the booking processes, improving energy efficiency, developing digital, marketing and personalizing the service is proposed. An economic evaluation of the effectiveness of the proposed solutions and their impact on the key performance indicators of the motel is carried out. The results of the study are of practical importance for the development of the Zolochiv Motel and can be used by other similar accommodation facilities. The theoretical value of the work lies in the development of methodological approaches to assessing the innovative potential and effectiveness of innovative projects in the hotel industry.
Content: Зміст Вступ... 5 Розділ 1. Теоретичні основи інноваційної діяльності в готельному бізнесі… 8 1.1. Сутність та значення інновацій у готельній індустрії… 8 1.2. Класифікація та види інновацій у закладах готельного типу…13 1.3. Світовий досвід впровадження інновацій у діяльність мотелів…. 16 Розділ 2. Аналіз діяльності закладу готельного типу... 24 2.1. Організаційно-економічна характеристика мотелю… 24 2.2. Оцінка конкурентного середовища та ринкової позиції закладу... 32 2.3. Аналіз інноваційного потенціалу та готовності до змін мотелю... 40 Розділ 3. Розробка інноваційних заходів для удосконалення діяльності мотелю… 50 3.1. Пропозиції щодо впровадження технологічних інновацій у закладі… 50 3.2. Розробка маркетингових інновацій для підвищення конкурентоспроможності мотелю ...56 3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих інноваційних заходів… 60 Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці… 66 4.1. Основи охорони праці в галузі… 66 4.2. Засади безпеки життєдіяльності на підприємстві…68 Висновки... 72 Бібліографія... 74
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45872
Copyright owner: © Ціж М.Ю., 2024
References (Ukraine): 1. Поплавська І.В. Інноваційні технології у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Київ: Видавництво Ліра-К, 2021. 248 с.
2. Давидова О.А. Інноваційне управління розвитком підприємств готельно ресторанного господарства: методологія, теорія і практика. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2018. 448 с.
3. Мельник А.О. Перспективи розвитку вітчизняного туризму в умовах євроатлантичної інтеграції. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. №3. С. 110-115.
4. Бойко М.Г., Гопкало Л.М. Організація готельного господарства: Електронний підручник. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. 501 с.
5. Ткаченко Т.І., Мельниченко С.В., Бойко М.Г. Стратегічний розвиток туристичного бізнесу: монографія. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. 596 с.
6. Чорна М.В., Дачковська О.В. Інноваційні технології в готельному господарстві: основи теорії: навчальний посібник. Харків: ДВНЗ «ХДУХТ», 2018. 196 с.
7. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Інноваційні технології в готельному господарстві: теорія, методологія, практика. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. 366 с.
8. Гарбера О.Є. Основні теоретичні та практичні аспекти інноваційної діяльності в туристичному господарстві України. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 23. С. 129-135.
9. Малюта Л.Я., Мельник Л.М., Погайдак О.Б. Інноваційні технології в готельному господарстві. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2021. 268 с.
10. Босовська М.В., Ведмідь Н.І., Косар Н.С. Інтеграційні процеси в туризмі: монографія. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. 544 с.
11. Мельник А.О., Тукін Н.В. Проблеми розвитку туризму в Україні. Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, менеджменту, обліку та права: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава: ЦФЕНД, 2020. С. 77-79.
12. Ковальчук Т.Г. Сучасні тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Київ: Видавництво Ліра-К, 2020. 240 с.
13. Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Київ: Центр учбової літератури, 2021. 472 с.
14. Полотай Б.Я. Тенденції розвитку підприємств готельного господарства в Україні. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2019. Вип. 57. С. 75-82.
15. Скляр Г.П., Дробиш Л.В., Вишневецька Л.І. Статистичні методи в управлінні розвитком сфери готельно-ресторанного господарства. Полтава: ПУЕТ, 2018. 225 с.
16. Державна служба статистики України. Колективні засоби розміщування в Україні у 2022 році : статистичний збірник. Київ, 2023. 105 с.
17. ProHotel. Аналітичний звіт: ринок готельних послуг України 2022. URL: https://prohotel.com.ua/research/hotel-market-2022 (дата звернення: 15.06.2024).
18. Ткаченко Т.І., Мельниченко С.В., Бойко М.Г. Управління якістю готельних послуг : монографія. Київ : КНТЕУ, 2019. 234 с.
19. Асоціація індустрії гостинності України. Основні тенденції розвитку готельного бізнесу в Україні на 2023-2025 роки. URL: https://aigu.org.ua/development-trends-2023-2025 (дата звернення: 15.06.2024).
20. Головне управління статистики у Львівській області. Туризм у Львівській області : статистичний щорічник. Львів, 2023. 148 с.
21. Джеджула В. В., Єпіфанова І. Ю., Цвик О. Г. Інноваційна діяльність як чинник конкурентоспроможності підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 4. С. 5–8. DOI: 10.32702/2306-6814.2019.4.5.
22. UNWTO. The Future of Tourism: Innovation and Digital Transformation. Madrid : UNWTO, 2021. 126 p.
23. Дафт Р. Л. Менеджмент / пер. з англ. В. Вольського, С. Жильцова, Д. Раєвської. 12-те вид. Київ : Фабула, 2019. 656 с.
24. Сенге П. П'ята дисципліна. Мистецтво та практика організації, що навчається / пер. з англ. А. Якімчук, Р. Трифонов. Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2020. 448 с.
25. Семенов В. Ф. Інноваційні технології в готельному бізнесі: тенденції та перспективи розвитку. Київ : Альфа-Прес, 2018. 176 с.
26. Клименко О. В. Енергоефективність у готельній індустрії: підходи та рішення. Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2019. 128 с.
27. Ковальчук А. С. Мобільні додатки як інструмент підвищення лояльності клієнтів у готельному бізнесі. Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2020. 112 с.
28. Григорчук Т. В. «Розумні» номери як новий тренд у готельній індустрії. Одеса : Астропринт, 2021. 96 с.
29. Бойко М. Г. Віртуальна та доповнена реальність у сфері гостинності: досвід та перспективи. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 208 с.
30. Бойко М.Г. Маркетинг вражень у індустрії гостинності: стратегії та інструменти. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 160 с.
31. Ковальчук А.С. Програми лояльності як засіб утримання клієнтів готельних підприємств. Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2020. 128 с.
32. Семенов В.Ф. Динамічне ціноутворення в готельному бізнесі: методи та алгоритми. Київ : Альфа-Прес, 2019. 192 с.
33. Клименко О.В. «Зелений» маркетинг у готельній індустрії: тренди та виклики. Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2022. 112 с.
34. Григорчук Т.В. Оцінка ефективності інновацій у готельному бізнесі: методи та інструменти. Одеса : Астропринт, 2020. 144 с.
35. Ковальчук А.С. Нефінансові ефекти від впровадження інновацій у готельній індустрії. Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2021. 96 с.
36. Семенов В.Ф. Управління інноваційними проектами в готельній сфері: практичні аспекти. Київ : Альфа-Прес, 2022. 208 с.
37. Бойко М.Г. Залучення зовнішніх експертів як чинник підвищення ефективності інновацій у готельному бізнесі. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. 128 с.
38. Клименко О.В. Бенчмаркінг інноваційної діяльності готельних підприємств: методологія та практика. Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2022. 160 с.
39. Малюта, Л. Я., Островська, Г. Й., Шерстюк, Р. П., & Паляниця, В. А. (2023). Імперативи інтелектуального лідерства підприємства в умовах економіки, заснованої на знаннях. Економічний вісник Донбасу, (2 (72) 2023), 62-72.
40. Малюта Л.Я. Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Організаційно економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті. Соціально економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С.148-1
41. Малюта Л.Я., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Дослідження впливу управлінських чинників на рівень конкурентоспроможності вітчизняних закладів сфери готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі. Економіка і управління. 2016. №3 (71). С. 77-86.
42. Малюта Л.Я., Андрушків Б.М., Мельник Л.М. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навч. посіб. Тернопіль: ТНТУ. 2010
43. Владимир О. Розвиток інноваційного виробництва – шлях подолання бідності // «Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури»: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 25 травня 2020). Видавництво Львівської політехніки, С.289-290.
44. Владимир О. Роль банківських установ у фінансуванні інноваційного розвитку економіки України // Соціально-економічні проблеми і держава. 2013. Вип. 2 (9). С. 34-43. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/ 13vomreu.pdf
45. Владимир О. Фінансова підтримка інноваційного розвитку підприємств Україні // Наука молода. Тернопіль: ТНЕУ, 2014. Вип. 21. С. 19-25
46. Владимир О.М. Особливості розвитку науково-інноваційного потенціалу та національної економіки за умов глобалізаційних процесів // Галицький економічний вісник. 2018. № 2(55). С. 14-27.
47. Островська Г., Малюта Л., Гладчук О. Напрями розвитку управління інноваційними ідеями на підприємстві // Соціально- економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 131-143. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ohyinp.pdf 23
48. Владимир О. Об’єктивна необхідність фінансування інновацій у готельно ресторанному бізнесі. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції. Харків: ХНАДУ, 2016. Том 1. С. 179-180. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/39074
49. Владимир О., Бажанова Н. Суспільні виклики та соціальна відповідальність бізнесу у час війни. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 45-62. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vomucv.pdf
50. Владимир О. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об’єктів готельно ресторанного бізнесу. Всеукраїнська науково-практична конференція «Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика», Київського національного університету культури і мистецтв (15 квітня). 2021. 51-56.
51. Владимир О. Еволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходу. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. 2021. Том 4. №1. URL: http://demiurge.knukim.edu.ua/article/view/236119
52. Стойко І.І. Управління інноваціями: навч.-метод. посіб. Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. 220с.
53. Малюта Л. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2016. 232 с.
54. Шерстюк Р., АндрушківБ., Ратинський В., Погайдак О., Кирич Н. Діджитал інструментарій відродження сервісної інфраструктур територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартів. Економіко-математичні методи і моделі. МММТЕС, 22-23 листопада 2022 року. Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. С. 151–156.
55. Андрушків Б. М., Малюта Л. Я., Островська Г. Й. та ін. Готельно ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.
56. Малюта Л.Я., Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства. Галицький економічний вісник. 2020. Вип. 3 (64). С.174-184.
Content type: Bachelor Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
dyplom_ Tsizh M_Yu_2024.pdf731,52 kBAdobe PDFGöster/Aç
Авторська довідка_Ціж.docx21,37 kBMicrosoft Word XMLGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları