Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45869
Název: Удосконалення управління персоналом на підприємствах індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”)
Další názvy: Improvement of staff management at hospitality industry enterprises (hotel and restaurant complex “Kamelot” as a case study)
Autoři: Лапшинська, Анастасія Андріївна
Lapshinska, Anastasiya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Лапшинська А.А. Удосконалення управління персоналом на підприємствах індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. П. Д. Дудкін. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 91 с.
Datum vydání: čer-2024
Submitted date: čer-2024
Date of entry: 5-čer-2024
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Дудкін, Павло Дмитрович
Dudkin, Pavlo
Klíčová slova: готель
ресторан
готельно-ресторанний заклад
готельно-ресторанний комплекс
управлінські процеси
бізнес-процеси
трудові ресурси
кадри
кадрові ресурси
персонал
працівник
управління
hotel
restaurant
hotel-restaurant establishment
hotel-restaurant complex
management processes
business processes
labor resources
personnel
personnel resources
staff
employee
management
Page range: 1-91
Abstrakt: Лапшинська А. А. “Удосконалення управління персоналом на підприємствах індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”)”. Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядаються пропозиції щодо удосконалення управління персоналом на підприємствах індустрії гостинності у сучасних умовах. У контексті цього досліджено теоретичні засади визначення управління персоналом підприємства індустрії гостинності, продемонстровано практичні аспекти аналізу управління персоналом на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”), обґрунтовано шляхи удосконалення управління персоналом у готельно ресторанному комплексі “Камелот”. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень та практичного вирішення проблеми удосконалення управління персоналом підприємства індустрії гостинності – готельно-ресторанного комплексу “Камелот” у сучасних умовах і можуть бути використані ним у процесі формування ефективної системи управління персоналом на майбутній період.
Lapshinska A. A. “Improvement of staff management at hospitality industry enterprises (hotel and restaurant complex “Kamelot” as a case study)”. Bachelor’s qualifying work in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. This bachelor’s qualification paper examines proposals for improving personnel management at enterprises of the hospitality industry in modern conditions. In this context, the theoretical principles of determining the personnel management of the hospitality industry enterprise were investigated, the practical aspects of personnel management analysis at the hospitality industry enterprise were demonstrated (on the example of the hotel-restaurant complex “Kamelot”), and the ways of improving personnel management in the hotel-restaurant complex “Kamelot” were substantiated. Practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and a practical solution to the problem of improving the personnel management of the enterprise of the hospitality industry – the hotel restaurant complex “Kamelot” in modern conditions and can be used by it in the process of forming an effective personnel management system for the future period.
Content: Зміст Вступ…7 1. Теоретичні засади визначення управління персоналом підприємства індустрії гостинності…11 1.1. Зміст управління персоналом сучасного підприємства…11 1.2. Особливості управління персоналом на підприємствах готельно ресторанного господарства…25 2. Практичні аспекти аналізу управління персоналом на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”)...37 2.1. Економічно-організаційна характеристика підприємства індустрії гостинності…37 2.2. Аналіз стану та чинників впливу на управління персоналом у готельно ресторанному комплексі “Камелот”…44 3. Шляхи удосконалення управління персоналом у готельно-ресторанному комплексі “Камелот”…57 3.1. Пропозиції проведення аудиту компетенцій працівників Sра–центру готельно-ресторанного підприємства …57 3.2. Використання процесного підходу у готельно-ресторанному комплексі “Камелот” як можливість удосконалювання управління персоналом…71 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці у готельно-ресторанному комплексі “Камелот”…77 4.1. Безпека життєдіяльності…77 4.2. Основи охорони праці...81 Висновки…84 Бібліографія…87 Додатки…92
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45869
Copyright owner: © Лапшинська А.А., 2024
References (Ukraine): 1. Акулов М.Г., Драбаніч А.В., Євась Т.В. Економіка праці та соціально трудові відносини: навчальний посібник К.: ЦНЛ, 2012. 328 с
2. Андрейцева І.А. Технології управління персоналом: навчально методичний посібник. Кам’янець-Подільський: Абетка
3. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Управління персоналом: підручник. К.: Центр учбової літератури, 2011. 468 с.
4. Богиня Д.П., Грішнова О.А. Основи економіки праці: навчальний посібник. 2-е вид. К.: Знання-Прес, 2001. 313 с.
5. Болюх М. А. Економічний аналіз: навчальний посібник. / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.Д. Горбаток та ін. За ред. НАНУ, проф. М. Г. Чумаченка. Вид. 2-е. К: КНЕУ, 2013. 556 с.
6. Васюта В.Б., Тронь А.Ю. Шляхи покращення організації праці на підприємстві: веб-сайт. URL:http:77.121.11.9/bitstream/PoltNTU/947/1/5fc326cea1f2c10521ed41726c0a09e 4-By%20Docs88.COM.pdf (дата звернення до ресурсу 20.05.2024 р.)
7. Верба В.А., Гребешкова О.М. Проблеми ідентифікації компетенцій підприємства. Проблеми науки. 2004. №7. С. 23-28.
8. Весперіс С.З. Особливості формування і управління якістю послуг: веб сайт: URL: https:essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/ (дата звернення до ресурсу 27.05.2024 р.)
9. Вітвіцький В.В. Мотивація праці в умовах економічної реформи. Економіка АПК. 2015. №12. С. 79-82.
10. Гільорме Т.В., Єлісєєва О.К. Моделі управління персоналом підприємства: методологічна платформа та шляхи застосування: монографія. Дніпропетровськ: Дробязко С. І. 2016. 170 с.
11. Голованова М., Каменєва З. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання. Маркетинг в Україні. 2019. №1. С. 43-46.
12. Діденко В.М. Менеджмент: підручник. К.: Кондор, 2008. 584 с.
13. Добровольська О.В., Ясинська Д.В. Сучасна парадигма діагностики фінансового стану підприємства в період кризи. Економічний простір. 2021. Випуск 166. С. 81-84.
14. Долюк А.В. Сутність продуктивності праці та шляхи її зростання. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит: проблеми теорії, методології, організації. 2014. № 2. С. 54-61.
15. Дудкін П., Дудкіна О. Деякі аспекти вибору інфраструктурного забезпечення об’єктів готельно-ресторанного бізнесу. Матеріали Ⅷ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича “Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування”. 2019. С. 29-30.
16. Дудкін П., Дудкіна О. Логістична та інфраструктурна складові дестинацій в індустрії гостинності. Соціально-економічні проблеми і держава, 2020. Вип. 1 (22). С. 57-65: веб-сайт. URL: http:sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20dpdvig.pdf
17. Дудкін П., Дудкіна О. Реалізація Smart ідей: управлінські та інфраструктурні аспекти. Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 2 (17). С. 56-64: веб-сайт. URL: http:sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17dpdtia.pdf
18. Дяків О.П., Островерхов В. М. Управління персоналом: навчально методичний посібник. Тернопіль: ТНЕУ, 2018. 287 с.
19. Економічні і соціально-трудові аспекти управління персоналом: теорія та практика: монографія / за заг. ред. О.І. Драган. Київ: Кафедра, 2017. 271 с.
20. Єсінова Н.І. Економіка праці та соціально-трудові відносини: навчальний посібник. К.: Кондор, 2004. 432 с.
21. Іванова В.В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.
22. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Управління персоналом: підручник. Одеса: ОНУ, Ч. 2. 2017. 558 с.
23. Кириченко С.О., Ліннік І.М. Сучасний фінансовий стан підприємства та перспективи його роз витку. Сучасні проблеми економіки та підприємництво. 2015. Випуск 16. С. 261-265.
24. Климчук А.О. Управління підприємством в системі оцінки, мотивації та стимулювання персоналу: монографія. Хмельницький: ХНУ, 2018. 283 с.
25. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці. 2006. № 4. С. 8-15.
26. Колот А.М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку: монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с.
27. Криворучко О.М., Водолажська Т.О. Управління персоналом підприємства: навчальний посібник. Харків: ХНАДУ, 2016. 200 с.
28. Лещенко Л.О. Мотивація праці як фактор підвищення прибутковості виробництва. Ефективна економіка. 2016. №4: веб-сайт. URL: http:www.economy.nayka.com.ua
29. Лукашевич В. М. Економіка праці та соціально-трудові відносини: навчальний посібник. Львів: Новий світ-2000, 2008. 248 с.
30. Мотивація та управління персоналом і якістю (іноземний досвід): навчальний посібник / М. І. Сокур та ін. Кременчук: Щербатих О. В. [вид.], 2016. 335 с.
31. Муромець Н. Є., Мирошниченко Ю. В., Савченко І. Г. Управління персоналом в системі менеджменту організації: монографія. Харків: Панов А. М., 2019. 192 с.
32. Ор’єва К. В. Проблематика управління підприємством на основі ключових компетенцій. Ефективна економіка. 2015. № 7. С. 32-39.
33. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк. Вісник економічної науки України: Науковий журнал. 2017. №2 (33). Київ. С. 3-6.
34. Охота В.І. Зарубіжний досвід управління персоналом в готельно ресторанному бізнесі: веб-сайт. URL: http:inneco.org/index.php/innecoua/article/view/572
35. Павловська Н. Оцінка ефективності стимулювання праці за результатами соціологічного обстеження. Україна: аспекти праці. 2019. № 1. С. 39-44
36. Петращак О.О. Продуктивність праці у сучасних умовах: соціально економічний аспект: монографія. Чернівці: Рута, 2018. 183 с
37. Поворознюк І.М. Ефективна система мотивації персоналу індустрії гостинності – запорука успіху на ринку послуг. Економічний аналіз: збірник наукових праць. 2017. №3. С. 17-28.
38. Різниця між індустрією туризму та індустрією гостинності: веб-сайт. URL:https:www.revfine.com/hospitalityindustry/#:~:text=Hospitality%20is%20an% 20industry%20that,and%20other%20tour ism%2Drelated%20services. (дата звернення: 31.05.2024)
39. Продіус О., Олексієв М. Мотивація персоналу як головний фактор підвищення ефективності діяльності підприємства. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2015. № 12. С. 188-200.
40. Пуцентайло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2007. 344 с.
41. Решміділова С.Л., Мул Н.А., Зелена М.І. Організація праці на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2009. № 4, Т. 4. С. 66-69.
42. Тарасевич О. В. Управління персоналом промислових підприємств: системно-орієнтований підхід: монограф. Вінниця: Нілан, 2017. 397 с.
43. Управління персоналом: навчальний посібник. / К. Ф. Ковальчук та ін. Дніпро: Акцент ПП, 2019. 302 с.
44. Шерстюк Р. Вплив пандемії COVID-19 на розвиток туризму в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / Шерстюк Р., Владимир О., Дудкін П., Дудкіна О. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 641- 652: веб-сайт. URL: http:sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21srpsiv.pdf
45. Шерстюк Р., Островська Г. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми. сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності: Збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (12 жовтня 2023 р., м. Львів). Львів. 2023. С. 322–326.
46. Широченська І.П. Основні поняття та методи вимірювання лояльності. Маркетинг і реклама. 2017. №7-8. С. 32-39.
Content type: Bachelor Thesis
Vyskytuje se v kolekcích:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dyplom_ Lapshinska A_A_2024.pdf1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Авторська довідка_Лапшинськa.doc46 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora