Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДудкін, Павло Дмитрович-
dc.contributor.advisorDudkin, Pavlo-
dc.contributor.authorЛапшинська, Анастасія Андріївна-
dc.contributor.authorLapshinska, Anastasiya-
dc.date.accessioned2024-07-05T11:39:39Z-
dc.date.available2024-07-05T11:39:39Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationЛапшинська А.А. Удосконалення управління персоналом на підприємствах індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. П. Д. Дудкін. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45869-
dc.description.abstractЛапшинська А. А. “Удосконалення управління персоналом на підприємствах індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”)”. Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядаються пропозиції щодо удосконалення управління персоналом на підприємствах індустрії гостинності у сучасних умовах. У контексті цього досліджено теоретичні засади визначення управління персоналом підприємства індустрії гостинності, продемонстровано практичні аспекти аналізу управління персоналом на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”), обґрунтовано шляхи удосконалення управління персоналом у готельно ресторанному комплексі “Камелот”. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень та практичного вирішення проблеми удосконалення управління персоналом підприємства індустрії гостинності – готельно-ресторанного комплексу “Камелот” у сучасних умовах і можуть бути використані ним у процесі формування ефективної системи управління персоналом на майбутній період.uk_UA
dc.description.abstractLapshinska A. A. “Improvement of staff management at hospitality industry enterprises (hotel and restaurant complex “Kamelot” as a case study)”. Bachelor’s qualifying work in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. This bachelor’s qualification paper examines proposals for improving personnel management at enterprises of the hospitality industry in modern conditions. In this context, the theoretical principles of determining the personnel management of the hospitality industry enterprise were investigated, the practical aspects of personnel management analysis at the hospitality industry enterprise were demonstrated (on the example of the hotel-restaurant complex “Kamelot”), and the ways of improving personnel management in the hotel-restaurant complex “Kamelot” were substantiated. Practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and a practical solution to the problem of improving the personnel management of the enterprise of the hospitality industry – the hotel restaurant complex “Kamelot” in modern conditions and can be used by it in the process of forming an effective personnel management system for the future period.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст Вступ…7 1. Теоретичні засади визначення управління персоналом підприємства індустрії гостинності…11 1.1. Зміст управління персоналом сучасного підприємства…11 1.2. Особливості управління персоналом на підприємствах готельно ресторанного господарства…25 2. Практичні аспекти аналізу управління персоналом на підприємстві індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”)...37 2.1. Економічно-організаційна характеристика підприємства індустрії гостинності…37 2.2. Аналіз стану та чинників впливу на управління персоналом у готельно ресторанному комплексі “Камелот”…44 3. Шляхи удосконалення управління персоналом у готельно-ресторанному комплексі “Камелот”…57 3.1. Пропозиції проведення аудиту компетенцій працівників Sра–центру готельно-ресторанного підприємства …57 3.2. Використання процесного підходу у готельно-ресторанному комплексі “Камелот” як можливість удосконалювання управління персоналом…71 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці у готельно-ресторанному комплексі “Камелот”…77 4.1. Безпека життєдіяльності…77 4.2. Основи охорони праці...81 Висновки…84 Бібліографія…87 Додатки…92uk_UA
dc.format.extent1-91-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний закладuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний комплексuk_UA
dc.subjectуправлінські процесиuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectтрудові ресурсиuk_UA
dc.subjectкадриuk_UA
dc.subjectкадрові ресурсиuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectпрацівникuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjecthoteluk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjecthotel-restaurant establishmentuk_UA
dc.subjecthotel-restaurant complexuk_UA
dc.subjectmanagement processesuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.subjectlabor resourcesuk_UA
dc.subjectpersonneluk_UA
dc.subjectpersonnel resourcesuk_UA
dc.subjectstaffuk_UA
dc.subjectemployeeuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleУдосконалення управління персоналом на підприємствах індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Камелот”)uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of staff management at hospitality industry enterprises (hotel and restaurant complex “Kamelot” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Лапшинська А.А., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Акулов М.Г., Драбаніч А.В., Євась Т.В. Економіка праці та соціально трудові відносини: навчальний посібник К.: ЦНЛ, 2012. 328 сuk_UA
dc.relation.references2. Андрейцева І.А. Технології управління персоналом: навчально методичний посібник. Кам’янець-Подільський: Абеткаuk_UA
dc.relation.references3. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Управління персоналом: підручник. К.: Центр учбової літератури, 2011. 468 с.uk_UA
dc.relation.references4. Богиня Д.П., Грішнова О.А. Основи економіки праці: навчальний посібник. 2-е вид. К.: Знання-Прес, 2001. 313 с.uk_UA
dc.relation.references5. Болюх М. А. Економічний аналіз: навчальний посібник. / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.Д. Горбаток та ін. За ред. НАНУ, проф. М. Г. Чумаченка. Вид. 2-е. К: КНЕУ, 2013. 556 с.uk_UA
dc.relation.references6. Васюта В.Б., Тронь А.Ю. Шляхи покращення організації праці на підприємстві: веб-сайт. URL:http:77.121.11.9/bitstream/PoltNTU/947/1/5fc326cea1f2c10521ed41726c0a09e 4-By%20Docs88.COM.pdf (дата звернення до ресурсу 20.05.2024 р.)uk_UA
dc.relation.references7. Верба В.А., Гребешкова О.М. Проблеми ідентифікації компетенцій підприємства. Проблеми науки. 2004. №7. С. 23-28.uk_UA
dc.relation.references8. Весперіс С.З. Особливості формування і управління якістю послуг: веб сайт: URL: https:essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/ (дата звернення до ресурсу 27.05.2024 р.)uk_UA
dc.relation.references9. Вітвіцький В.В. Мотивація праці в умовах економічної реформи. Економіка АПК. 2015. №12. С. 79-82.uk_UA
dc.relation.references10. Гільорме Т.В., Єлісєєва О.К. Моделі управління персоналом підприємства: методологічна платформа та шляхи застосування: монографія. Дніпропетровськ: Дробязко С. І. 2016. 170 с.uk_UA
dc.relation.references11. Голованова М., Каменєва З. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання. Маркетинг в Україні. 2019. №1. С. 43-46.uk_UA
dc.relation.references12. Діденко В.М. Менеджмент: підручник. К.: Кондор, 2008. 584 с.uk_UA
dc.relation.references13. Добровольська О.В., Ясинська Д.В. Сучасна парадигма діагностики фінансового стану підприємства в період кризи. Економічний простір. 2021. Випуск 166. С. 81-84.uk_UA
dc.relation.references14. Долюк А.В. Сутність продуктивності праці та шляхи її зростання. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит: проблеми теорії, методології, організації. 2014. № 2. С. 54-61.uk_UA
dc.relation.references15. Дудкін П., Дудкіна О. Деякі аспекти вибору інфраструктурного забезпечення об’єктів готельно-ресторанного бізнесу. Матеріали Ⅷ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича “Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування”. 2019. С. 29-30.uk_UA
dc.relation.references16. Дудкін П., Дудкіна О. Логістична та інфраструктурна складові дестинацій в індустрії гостинності. Соціально-економічні проблеми і держава, 2020. Вип. 1 (22). С. 57-65: веб-сайт. URL: http:sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20dpdvig.pdfuk_UA
dc.relation.references17. Дудкін П., Дудкіна О. Реалізація Smart ідей: управлінські та інфраструктурні аспекти. Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 2 (17). С. 56-64: веб-сайт. URL: http:sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17dpdtia.pdfuk_UA
dc.relation.references18. Дяків О.П., Островерхов В. М. Управління персоналом: навчально методичний посібник. Тернопіль: ТНЕУ, 2018. 287 с.uk_UA
dc.relation.references19. Економічні і соціально-трудові аспекти управління персоналом: теорія та практика: монографія / за заг. ред. О.І. Драган. Київ: Кафедра, 2017. 271 с.uk_UA
dc.relation.references20. Єсінова Н.І. Економіка праці та соціально-трудові відносини: навчальний посібник. К.: Кондор, 2004. 432 с.uk_UA
dc.relation.references21. Іванова В.В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.uk_UA
dc.relation.references22. Залюбінська Л.М., Скорик М.Л. Управління персоналом: підручник. Одеса: ОНУ, Ч. 2. 2017. 558 с.uk_UA
dc.relation.references23. Кириченко С.О., Ліннік І.М. Сучасний фінансовий стан підприємства та перспективи його роз витку. Сучасні проблеми економіки та підприємництво. 2015. Випуск 16. С. 261-265.uk_UA
dc.relation.references24. Климчук А.О. Управління підприємством в системі оцінки, мотивації та стимулювання персоналу: монографія. Хмельницький: ХНУ, 2018. 283 с.uk_UA
dc.relation.references25. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці. 2006. № 4. С. 8-15.uk_UA
dc.relation.references26. Колот А.М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку: монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с.uk_UA
dc.relation.references27. Криворучко О.М., Водолажська Т.О. Управління персоналом підприємства: навчальний посібник. Харків: ХНАДУ, 2016. 200 с.uk_UA
dc.relation.references28. Лещенко Л.О. Мотивація праці як фактор підвищення прибутковості виробництва. Ефективна економіка. 2016. №4: веб-сайт. URL: http:www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.references29. Лукашевич В. М. Економіка праці та соціально-трудові відносини: навчальний посібник. Львів: Новий світ-2000, 2008. 248 с.uk_UA
dc.relation.references30. Мотивація та управління персоналом і якістю (іноземний досвід): навчальний посібник / М. І. Сокур та ін. Кременчук: Щербатих О. В. [вид.], 2016. 335 с.uk_UA
dc.relation.references31. Муромець Н. Є., Мирошниченко Ю. В., Савченко І. Г. Управління персоналом в системі менеджменту організації: монографія. Харків: Панов А. М., 2019. 192 с.uk_UA
dc.relation.references32. Ор’єва К. В. Проблематика управління підприємством на основі ключових компетенцій. Ефективна економіка. 2015. № 7. С. 32-39.uk_UA
dc.relation.references33. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк. Вісник економічної науки України: Науковий журнал. 2017. №2 (33). Київ. С. 3-6.uk_UA
dc.relation.references34. Охота В.І. Зарубіжний досвід управління персоналом в готельно ресторанному бізнесі: веб-сайт. URL: http:inneco.org/index.php/innecoua/article/view/572uk_UA
dc.relation.references35. Павловська Н. Оцінка ефективності стимулювання праці за результатами соціологічного обстеження. Україна: аспекти праці. 2019. № 1. С. 39-44uk_UA
dc.relation.references36. Петращак О.О. Продуктивність праці у сучасних умовах: соціально економічний аспект: монографія. Чернівці: Рута, 2018. 183 сuk_UA
dc.relation.references37. Поворознюк І.М. Ефективна система мотивації персоналу індустрії гостинності – запорука успіху на ринку послуг. Економічний аналіз: збірник наукових праць. 2017. №3. С. 17-28.uk_UA
dc.relation.references38. Різниця між індустрією туризму та індустрією гостинності: веб-сайт. URL:https:www.revfine.com/hospitalityindustry/#:~:text=Hospitality%20is%20an% 20industry%20that,and%20other%20tour ism%2Drelated%20services. (дата звернення: 31.05.2024)uk_UA
dc.relation.references39. Продіус О., Олексієв М. Мотивація персоналу як головний фактор підвищення ефективності діяльності підприємства. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2015. № 12. С. 188-200.uk_UA
dc.relation.references40. Пуцентайло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2007. 344 с.uk_UA
dc.relation.references41. Решміділова С.Л., Мул Н.А., Зелена М.І. Організація праці на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2009. № 4, Т. 4. С. 66-69.uk_UA
dc.relation.references42. Тарасевич О. В. Управління персоналом промислових підприємств: системно-орієнтований підхід: монограф. Вінниця: Нілан, 2017. 397 с.uk_UA
dc.relation.references43. Управління персоналом: навчальний посібник. / К. Ф. Ковальчук та ін. Дніпро: Акцент ПП, 2019. 302 с.uk_UA
dc.relation.references44. Шерстюк Р. Вплив пандемії COVID-19 на розвиток туризму в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / Шерстюк Р., Владимир О., Дудкін П., Дудкіна О. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 641- 652: веб-сайт. URL: http:sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21srpsiv.pdfuk_UA
dc.relation.references45. Шерстюк Р., Островська Г. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми. сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності: Збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (12 жовтня 2023 р., м. Львів). Львів. 2023. С. 322–326.uk_UA
dc.relation.references46. Широченська І.П. Основні поняття та методи вимірювання лояльності. Маркетинг і реклама. 2017. №7-8. С. 32-39.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Lapshinska A_A_2024.pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Лапшинськa.doc46 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора