Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45840
Tittel: Дослідження інформаційного забезпечення управління підприємством, на прикладі ТОВ «Груп-Консалт»
Alternative titler: Study of the enterprise management information support (LLC “Group-Consult” as a case study)
Authors: Чорний, Тарас Михайлович
Chornyi, Taras
Affiliation: Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чорний Т.М. Дослідження інформаційного забезпечення управління підприємством, на прикладі ТОВ «Груп-Консалт»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О.О. Гарматюк. Тернопіль : Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя, 2024. 72 с.
Bibliographic description (International): Chorhyi T. Research of information support of enterprise management, on the example of LLC "Group-Consult": work for obtaining a bachelor's degree: specialty 073 - management / scientific adviser O.O. Garmatiuk. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National University, 2024. 72 с.
Utgivelsesdato: 5-jul-2024
Submitted date: 26-jun-2024
Date of entry: 4-jul-2024
Forlag: Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Гарматюк, Оксана Олегівна
Committee members: Андрушків, Богдан Миколайович
UDC: 005.3
Emneord: інформаційне забезпечення
показники інформаційного забезпечення
формування інформаційного забезпечення
інформаційне забезпечення управління
інформаційна система
інформаційне середовище
information support
indicators of information support
formation of information support
information support of management
information system
information environment
Abstrakt: Предмет дослідження − теоретико-прикладні аспекти інформаційного забезпечення управління ТОВ «Груп-Консалт». Об’єкт дослідження – процес інформаційного забезпечення управління ТОВ «Груп-Консалт». Метою роботи є обґрунтування теоретико-прикладних засад інформаційного забезпечення управління товариством. Методи дослідження – абстрактно-логічний; аналізу і синтезу; логічний; системного аналізу функцій державного управління; економіко-статичний, табличний. Розроблено пропозиції щодо інформаційного забезпечення управління ТОВ «Груп-Консалт», а саме обґрунтовано проводення маркетингових досліджень з метою визначення особливостей клієнтів, їхніх потреб, а також вдосконалення параметрів медіа-планування (створення Інтернет сайту). Результати впроваджено у діяльність ТОВ «Груп-Консалт».
The Subject of Investigation is the theoretical and and applied aspects of information management management of LLC «Group-Consult». The Object of Investigation is the process of information support of the management of LLC «Group-Consult». The Aim of the Work is to substantiate the theoretical and applied principles of information support for company management. The Methods of Investigation are abstract and logical; analysis and synthesis; logical; system analysis of public administration functions; economic- static, tabular. The proposals have been developed for the information support of the LLC «Group-Consult» management, namely, the conduct of marketing research in order to determine the characteristics of customers, their needs, as well as improving the parameters of media planning (creation of an Internet site) has been substantiated. The results have been implemented in the activities of LLC «Group- Consult».
Beskrivelse: У даній бакалаврській роботі представлено вирішення наукової проблематики інформаційного забезпечення управління підприємством. В рамках цього дослідження розроблено теоретико-практичний базис щодо удосконалення інформаційного забезпечення управління підприємством. В результаті проведеного дослідження було отримано низку теоретичних та методичних результатів. На основі теоретичних досліджень встановлено, що інформаційне забезпечення трактується як сукупність засобів, методів і способів, інформаційних ресурсів та потоків. Доведено, що інформаційне забезпечення складається із сукупності системи показників. Так, дані системи можуть класифікуватись за певними критеріями, а саме: потоків інформації − варіантів організації документообігу; систем кодування та класифікації інформації; уніфікованої системи документації; інформаційних масивів (файлів), що зберігаються на машинних носіях з різним ступенем організації.
This bachelor's thesis presents a solution to the scientific problem of information support of enterprise management. Within the framework of this study, a theoretical and practical basis for improving the information support of enterprise management has been developed. As a result of the study, a number of theoretical and methodological results were obtained. On the basis of theoretical studies, it has been found that information support is interpreted as a set of means, methods and ways, information resources and flows. It is proved that information support consists of a set of indicators. Thus, these systems can be classified according to certain criteria, namely: information flows - options for organizing document flow; information coding and classification systems; a unified documentation system; information arrays (files) stored on machine media with varying degrees of organization.
Content: ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 1.1 Концептуальні аспекти інформаційного забезпечення підприємства 1.2 Структурні показники інформаційного забезпечення в аспекті управління підприємством 1.3 Формування інформаційного забезпечення процесів управління на підприємстві РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВ «ГРУП-КОНСАЛТ» 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Груп-Консалт» 2.2 Комплексна оцінка фінансового та інформаційного забезпечення досліджуваного товариства: управлінський підхід РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВ «ГРУП-КОНСАЛТ» 3.1 Впровадження маркетингових досліджень як орієнтир інформаційного забезпечення управління досліджуваним товариством 3.2 Обгрунтування економічної ефективності на основі застосування параметрів медіа-планування: інформаційний підхід РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Забезпечення проведення ідентифікації потенційно небезпечних об’єктів 4.2 Основні завдання в галузі охорони праці ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45840
Copyright owner: "© Чорний Тарас Михайлович, 2024"
References (Ukraine): 1. Гарматюк О., Брикса В. Комунікаційні технології в умовах сучасного розвитку. Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 11 листопада 2020. Тернопіль: ТНТУ, 2020. С. 57-58.
2. Гойчук О.І. Інформаційне забезпечення підприємства: навч. посібник. К.: ІАЕ. 2010. 467 с.
3. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія. К.: АСК, 2012. 221 с.
4. Гребешков О.В. Інформаційне забезпечення діяльності підприємства: інформаційні джерела та джерела їх задоволення. Вісник Хмельницького національного університету. 2022. No6. С.205-208.
5. Денисенко М.П. Інформаційне забезпечення ефективного управління підриємством. Економіка та держава. 2020. No7. с.19-24.
6. Денисенко М.П., Голубєва Т.С., Колос І.В. Інформаційне забезпечення інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2019. No 647. С. 43–49.
7. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику в системі оцінки небезпек. Науковий вісник НЛТУ України. 2019. Вип. 24.3. С. 64-70.
8. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320с.
9. Економіка підприємства: Навч. посіб. К.: Знання – Прес. 2015. 335 с.
10. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с.
11. Жовковська Т. Т. Інформаційні інструменти впливу на поведінку споживача. Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. Тернопіль. 2022. No12 (36). С. 200-208.
12. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2018. No472. С.55-61.
13. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств. Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. 2018. No 15. С. 82 – 87.
14. Заремба В. П. Концепція організації інформаційного управління діяльністю підприємств. Агросвіт : наук. журнал. 2022. No 18. С. 57-62.
15. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум. К.: Київ.нац.торг.-екон. Ун-т. 2015. 259 с.
16. Крикавський Є. Промисловий маркетинг. Львів: Видавнийтво Національного університету “Львівська політехніка”. 2010. 472 с.
17. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет- просторі України. Маркетинг в Україні. 2015. No6. С. 14-16.
18. Окландер М. А. Інофрмаційна система підприємства. О.: “Астропринт”. 2020. 330 с.
19. Петренко С.М. Інформаційне забезпечення внутрішнього контролю господарських систем: монографія. Львів: Терно-друк, 2021. 290 с.
20. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2018. 392 c.
21. Мороз В.М. Охорона праці. Вінниця. НОВА КНИГА. 2015. 544 с.
22. Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи інформаційного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Торгівля і ринок Україн : темат. зб. наук. пр. Донецьк : ДонНУЕТ. 2016. Вип. 33. С. 41-50.
23. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства. Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. 2018. Т. 3, No 3 (48). С. 72-80.
24. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник. 2-е, доп. і випр. К.: КНЕУ. 2017. 106 с.
25. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2016. No552. C. 127- 132.
26. Прауде В. Р. Маркетинг. К.: Вища школа. 2010. 256 с.
27. Старостіна А.О. Маркетинг: Навч. посіб. К.: НАУ. 2001. 204 с.
28. Тараненко О.О. Чинникивпливу інформаційного забезпечення підприємницьких структур. Економічний простір. 2018. No64. С. 126-131.
29. Фатюха В..В. Інформаційна база прийняття управлінських рішень у фінансовому менеджменті. Економіка : Проблеми теорії та практики. 2006. Вип. 211, Ч. 2 С. 478–484.
30. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Вісник прикладної економіки. 2020. No6. С. 99-107.
Content type: Bachelor Thesis
Vises i samlingene:073 — Менеджмент (бакалаври)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Чорний_Т_М_бакалавр_073.pdf2,42 MBAdobe PDFVis/Åpne
Авторська_довідка_Чорниий Т..pdf211,86 kBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy