Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГарматюк, Оксана Олегівна-
dc.contributor.authorЧорний, Тарас Михайлович-
dc.contributor.authorChornyi, Taras-
dc.date.accessioned2024-07-04T21:06:31Z-
dc.date.available2024-07-04T21:06:31Z-
dc.date.issued2024-07-05-
dc.date.submitted2024-06-26-
dc.identifier.citationЧорний Т.М. Дослідження інформаційного забезпечення управління підприємством, на прикладі ТОВ «Груп-Консалт»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О.О. Гарматюк. Тернопіль : Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя, 2024. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45840-
dc.descriptionУ даній бакалаврській роботі представлено вирішення наукової проблематики інформаційного забезпечення управління підприємством. В рамках цього дослідження розроблено теоретико-практичний базис щодо удосконалення інформаційного забезпечення управління підприємством. В результаті проведеного дослідження було отримано низку теоретичних та методичних результатів. На основі теоретичних досліджень встановлено, що інформаційне забезпечення трактується як сукупність засобів, методів і способів, інформаційних ресурсів та потоків. Доведено, що інформаційне забезпечення складається із сукупності системи показників. Так, дані системи можуть класифікуватись за певними критеріями, а саме: потоків інформації − варіантів організації документообігу; систем кодування та класифікації інформації; уніфікованої системи документації; інформаційних масивів (файлів), що зберігаються на машинних носіях з різним ступенем організації.uk_UA
dc.descriptionThis bachelor's thesis presents a solution to the scientific problem of information support of enterprise management. Within the framework of this study, a theoretical and practical basis for improving the information support of enterprise management has been developed. As a result of the study, a number of theoretical and methodological results were obtained. On the basis of theoretical studies, it has been found that information support is interpreted as a set of means, methods and ways, information resources and flows. It is proved that information support consists of a set of indicators. Thus, these systems can be classified according to certain criteria, namely: information flows - options for organizing document flow; information coding and classification systems; a unified documentation system; information arrays (files) stored on machine media with varying degrees of organization.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження − теоретико-прикладні аспекти інформаційного забезпечення управління ТОВ «Груп-Консалт». Об’єкт дослідження – процес інформаційного забезпечення управління ТОВ «Груп-Консалт». Метою роботи є обґрунтування теоретико-прикладних засад інформаційного забезпечення управління товариством. Методи дослідження – абстрактно-логічний; аналізу і синтезу; логічний; системного аналізу функцій державного управління; економіко-статичний, табличний. Розроблено пропозиції щодо інформаційного забезпечення управління ТОВ «Груп-Консалт», а саме обґрунтовано проводення маркетингових досліджень з метою визначення особливостей клієнтів, їхніх потреб, а також вдосконалення параметрів медіа-планування (створення Інтернет сайту). Результати впроваджено у діяльність ТОВ «Груп-Консалт».uk_UA
dc.description.abstractThe Subject of Investigation is the theoretical and and applied aspects of information management management of LLC «Group-Consult». The Object of Investigation is the process of information support of the management of LLC «Group-Consult». The Aim of the Work is to substantiate the theoretical and applied principles of information support for company management. The Methods of Investigation are abstract and logical; analysis and synthesis; logical; system analysis of public administration functions; economic- static, tabular. The proposals have been developed for the information support of the LLC «Group-Consult» management, namely, the conduct of marketing research in order to determine the characteristics of customers, their needs, as well as improving the parameters of media planning (creation of an Internet site) has been substantiated. The results have been implemented in the activities of LLC «Group- Consult».uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 1.1 Концептуальні аспекти інформаційного забезпечення підприємства 1.2 Структурні показники інформаційного забезпечення в аспекті управління підприємством 1.3 Формування інформаційного забезпечення процесів управління на підприємстві РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВ «ГРУП-КОНСАЛТ» 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Груп-Консалт» 2.2 Комплексна оцінка фінансового та інформаційного забезпечення досліджуваного товариства: управлінський підхід РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВ «ГРУП-КОНСАЛТ» 3.1 Впровадження маркетингових досліджень як орієнтир інформаційного забезпечення управління досліджуваним товариством 3.2 Обгрунтування економічної ефективності на основі застосування параметрів медіа-планування: інформаційний підхід РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Забезпечення проведення ідентифікації потенційно небезпечних об’єктів 4.2 Основні завдання в галузі охорони праці ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпоказники інформаційного забезпеченняuk_UA
dc.subjectформування інформаційного забезпеченняuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпечення управлінняuk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectінформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectinformation supportuk_UA
dc.subjectindicators of information supportuk_UA
dc.subjectformation of information supportuk_UA
dc.subjectinformation support of managementuk_UA
dc.subjectinformation systemuk_UA
dc.subjectinformation environmentuk_UA
dc.titleДослідження інформаційного забезпечення управління підприємством, на прикладі ТОВ «Груп-Консалт»uk_UA
dc.title.alternativeStudy of the enterprise management information support (LLC “Group-Consult” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Чорний Тарас Михайлович, 2024"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc005.3uk_UA
dc.relation.references1. Гарматюк О., Брикса В. Комунікаційні технології в умовах сучасного розвитку. Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства“, 11 листопада 2020. Тернопіль: ТНТУ, 2020. С. 57-58.uk_UA
dc.relation.references2. Гойчук О.І. Інформаційне забезпечення підприємства: навч. посібник. К.: ІАЕ. 2010. 467 с.uk_UA
dc.relation.references3. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія. К.: АСК, 2012. 221 с.uk_UA
dc.relation.references4. Гребешков О.В. Інформаційне забезпечення діяльності підприємства: інформаційні джерела та джерела їх задоволення. Вісник Хмельницького національного університету. 2022. No6. С.205-208.uk_UA
dc.relation.references5. Денисенко М.П. Інформаційне забезпечення ефективного управління підриємством. Економіка та держава. 2020. No7. с.19-24.uk_UA
dc.relation.references6. Денисенко М.П., Голубєва Т.С., Колос І.В. Інформаційне забезпечення інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2019. No 647. С. 43–49.uk_UA
dc.relation.references7. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику в системі оцінки небезпек. Науковий вісник НЛТУ України. 2019. Вип. 24.3. С. 64-70.uk_UA
dc.relation.references8. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320с.uk_UA
dc.relation.references9. Економіка підприємства: Навч. посіб. К.: Знання – Прес. 2015. 335 с.uk_UA
dc.relation.references10. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с.uk_UA
dc.relation.references11. Жовковська Т. Т. Інформаційні інструменти впливу на поведінку споживача. Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. Тернопіль. 2022. No12 (36). С. 200-208.uk_UA
dc.relation.references12. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2018. No472. С.55-61.uk_UA
dc.relation.references13. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств. Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. 2018. No 15. С. 82 – 87.uk_UA
dc.relation.references14. Заремба В. П. Концепція організації інформаційного управління діяльністю підприємств. Агросвіт : наук. журнал. 2022. No 18. С. 57-62.uk_UA
dc.relation.references15. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум. К.: Київ.нац.торг.-екон. Ун-т. 2015. 259 с.uk_UA
dc.relation.references16. Крикавський Є. Промисловий маркетинг. Львів: Видавнийтво Національного університету “Львівська політехніка”. 2010. 472 с.uk_UA
dc.relation.references17. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет- просторі України. Маркетинг в Україні. 2015. No6. С. 14-16.uk_UA
dc.relation.references18. Окландер М. А. Інофрмаційна система підприємства. О.: “Астропринт”. 2020. 330 с.uk_UA
dc.relation.references19. Петренко С.М. Інформаційне забезпечення внутрішнього контролю господарських систем: монографія. Львів: Терно-друк, 2021. 290 с.uk_UA
dc.relation.references20. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2018. 392 c.uk_UA
dc.relation.references21. Мороз В.М. Охорона праці. Вінниця. НОВА КНИГА. 2015. 544 с.uk_UA
dc.relation.references22. Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи інформаційного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Торгівля і ринок Україн : темат. зб. наук. пр. Донецьк : ДонНУЕТ. 2016. Вип. 33. С. 41-50.uk_UA
dc.relation.references23. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства. Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. 2018. Т. 3, No 3 (48). С. 72-80.uk_UA
dc.relation.references24. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник. 2-е, доп. і випр. К.: КНЕУ. 2017. 106 с.uk_UA
dc.relation.references25. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2016. No552. C. 127- 132.uk_UA
dc.relation.references26. Прауде В. Р. Маркетинг. К.: Вища школа. 2010. 256 с.uk_UA
dc.relation.references27. Старостіна А.О. Маркетинг: Навч. посіб. К.: НАУ. 2001. 204 с.uk_UA
dc.relation.references28. Тараненко О.О. Чинникивпливу інформаційного забезпечення підприємницьких структур. Економічний простір. 2018. No64. С. 126-131.uk_UA
dc.relation.references29. Фатюха В..В. Інформаційна база прийняття управлінських рішень у фінансовому менеджменті. Економіка : Проблеми теорії та практики. 2006. Вип. 211, Ч. 2 С. 478–484.uk_UA
dc.relation.references30. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Вісник прикладної економіки. 2020. No6. С. 99-107.uk_UA
dc.identifier.citationenChorhyi T. Research of information support of enterprise management, on the example of LLC "Group-Consult": work for obtaining a bachelor's degree: specialty 073 - management / scientific adviser O.O. Garmatiuk. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National University, 2024. 72 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чорний_Т_М_бакалавр_073.pdf2,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська_довідка_Чорниий Т..pdf211,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора