Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45800
Заглавие: Оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ТОВ «Бучацький сирзавод».
Други Заглавия: Assessment of the quality and competitiveness of the company's products (LLC “Buchach cheese plant” as a case study)
Автори: Сосніцький, Арсен Юрійович
Sosnitskyi, Arsen
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Сосніцький А. Ю. Оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ТОВ «Бучацький сирзавод».: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 - менеджмент/наук.кер. Н.Б. Кирич.Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 73 с.
Bibliographic description (International): Sosnitskyi A. Y. Assessment of the quality and competitiveness of the company's products (LLC “Buchach cheese plant” as a case study): work for a bachelor's degree: spec. 073 - management/scientific supervisor N. Kyrych. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 73 p.
Дата на Публикуване: 26-Юни-2024
Submitted date: 25-Юни-2024
Date of entry: 4-Юли-2024
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
Supervisor: Кирич, Наталія Богданівна
Kyrych, Nataliia
Committee members: Андрушків, Богдан Миколайович
Andrushkiv, Bohdan
UDC: 339.138
Ключови Думи: інноваційність
ринкові тренди
якість продукції
конкурентоспроможність
молокопереробна галузь
оцінка якості
product quality
competitiveness
dairy industry
quality assessment
market trends
innovation
Резюме: Предмет дослідження – оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції. Об'єкт дослідження − якість та конкурентоспроможність продукції. Метою роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо оцінювання якості та підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Бучацький сирзавод». Методи дослідження – аналізування, системний, емпіричний метод, економіко-статистичні, експертні, анкетування, порівняльний аналіз. Проаналізовано чинники, що впливають на якість та конкурентоспроможність продукції, зокрема: функціональність, надійність, безпека, зручність у використанні, дизайн, екологічність та інноваційність. Обґрунтовано важливість врахування очікувань споживачів та ринкових трендів. Розроблено рекомендації для вдосконалення системи оцінювання якості продукції та підвищення її конкурентоспроможності.
The subject of investigation is the quality and competitiveness of products. The object of investigation is a dairy processing enterprise. The aim of the work is to develop practical recommendations for assessing the quality and increasing the competitiveness of products of the LLC “Buchach cheese plant”. The methods of investigation are monographic, economical and statistic, experting ones, questionnaire, comparative analysis. The factors affecting the quality and competitiveness of products are analyzed, in particular: functionality, reliability, safety, ease of use, design, environmental friendliness and innovation. The importance of taking into account consumer expectations and market trends is substantiated. Recommendations for improving the product quality assessment system and increasing its competitiveness are developed.
Описание: Проблематика оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції є однією із ключових складових забезпечення успішності будь-якого бізнесу і важливим аспектом стратегічного управління. В сучасному світі, де конкуренція на ринку дуже велика, компанії повинні постійно вдосконалювати якість своїх товарів або послуг, щоб забезпечити задоволення клієнтів і зберегти свої позиції на ринку. Оцінка якості може включати в себе різноманітні аспекти, такі як функціональність, надійність, безпека, зручність у використанні, дизайн тощо. Також важливо враховувати очікування споживачів та тренди в ринковому сегменті. У світлі розвитку технологій та змін у споживчому підході, оцінка якості стає ще складнішою. Наприклад, в сучасних умовах дедалі більше уваги приділяється екологічній стороні продукції та соціальній відповідальності бізнесу. Також, великий вплив на оцінку якості має інноваційність продукту, його здатність відповідати потребам, що постійно змінюються на ринку, а також упровадження новітніх технологій.
Content: ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Поняття та ключові показники якості продукції підприємства 1.2 Конкурентоспроможність, конкурентний статус та конкурентні переваги сучасного підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «БУЧАЦЬКИЙ СИРЗАВОД» 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Бучацький сирзавод» на ринку молокопереробної промисловості 2.2 Аналізування виробничо-господарської та фінансової діяльності товариства, оцінка його конкурентоспроможності РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА МОЛОКОПЕРЕРОБНОЇ ГАЛУЗІ 3.1 Формування комплексної функціональної системи забезпечення якості продукції підприємства ТОВ «Бучацький сирзавод» 3.2. Упровадження методики комплексного оцінювання якості новоствореної продукції підприємства РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Безпека життєдіяльності: поняття безпеки та небезпеки в діяльності товариства 4.2 Організація охорони праці на підприємстві ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45800
Copyright owner: © Сосніцький Арсен Юрійович, 2024
References (Ukraine): 1. Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів і сировини» від 23 грудня 1997 р. № 771/97-ВР. Відомості Верховної Ради України. 1998. №19. Ст. 98.
2. Закон України «Про захист економічної конкуренції». Відомості Верховної Ради України.2001. № 12 Ст. 64.
3. Балабанова Л. В., Холод В. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посібник. Київ: ВД “Професіонал”, 2006. 448 с.
4. Білошапка В.А. "М'які" важелі організаційного дизайну управлінської роботи в зростанні міжнародної конкурентоспроможності українських підприємств. Актуальні проблеми економіки. 2017. №8. С. 101–106.
5. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: підручник. К.: Таксон, 2004. 704 с.
6. Бреус С.В. Роль інновацій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств України. Актуальні проблеми економіки. 2016.№1.С. 162–169.
7. Брopщeвський П., Сичeвський М. Хapчoвa пpoмислoвість Укpaїни: сучaсні тeндeнції тa пepспeктиви poзвитку. Eкoнoмікa Укpaїни. 2013. № 8. С.45-49.
8. Ванієва А. Р. Методичні засади економічної оцінки виробничо- ресурсного потенціалу господарської діяльності. Агросвіт. 2013. № 9. С. 50-53.
9. Войчак А.В., Камишніков Р.В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація. Маркетинг в Україні. Вип.2, 2015. С. 50–54.
10. Волинський Г. Про конкурентні переваги в умовах глобалізації. Економіка України. 2016. №12. С. 68–72
11. Воронкова А. Концепція управління конкурентоспроможним потенціалом підприємства. Економіст. 2007. №8. С. 14–17.
12. В Україні обсяги виробництва сиру перевищують довоєнні показники, проте є нюанс. URL: https://www.unian.ua/economics/agro/v-ukrajini-obsyagi-virobnictva-siru-perevishchuyut-dovoyenni-pokazniki-prote-ye-nyuans-12475782.html
13. Гайдук, В. А. Розвиток теорії конкурентних переваг. Інвестиції: практика та досвід. 2017. №2. С.20–23.
14. Гарачук Ю.О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю. Актуальні проблеми економіки. 2018. №2. С. 60–65.
15. Герман О. М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2010, №8. С.72–77.
16. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія. К.: Вища школа, 2012. 205 с.
17. Гречаник Н. Я. Методичні засади дослідження методів і механізмів конкурентоспроможності. Інноваційна економіка. 2017. №2. С.123–130.
18. Грозний І. С. Використання узагальнюючих показників для оцінки процесу формування конкурентних переваг промислового підприємства. Вісник економічної науки України. 2018. №2. С. 31–35.
19. Дерманська Л.В. Економічний механізм управління інноваційним розвитком підприємств харчової промисловості: дис. на здобуття наук. ступ. канд. екон. наук. Тернопіль :ТНЕУ, 2013. 146 с.
Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". 2013. №1 (№469). С.200–207.
21. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства : монографія. К.: Центр навчальної літератури, 2002. 282 с.
22. Дубовик О. Формування конкурентних переваг на основі бенчмаркінгу. Регіональна економіка. 2015. №3. С. 204–212.
23. ДСТУ ISO 9001-2001. Системи управління якістю. Вимоги. К.: Держстандарт України, 2001.
24. ДСТУ ISO 9000-2001. Системи управління якістю. Основні положення та словник. К.: Держстандарт України, 2001.
25. ДСТУ ISO 9004-2001. Системи управління якістю. Настанови щодо поліпшення діяльності. К.: Держстандарт України, 2001.
26. Жуковський М. О. Трудові ресурси як складова конкурентоспроможності підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2007. №2. С. 54–59.
27. Загородній А. Г. Критерії оцінювання конкурентоспроможності продукції у процесі вибору інноваційної стратегії підприємства Фінанси України. 2017. №1. С.99–110.
28. Карпенко Н.М. Цінова політика та особливості формування конкурентних переваг підприємства. Інвестиції: практика та досвід. 2019. №8. С.14–19.
29. Касич А. О. Інноваційно–інвестиційна складова конкуренто-спроможності підприємства. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2007. № 1. С.49–54.
30. Клименко В. І. Особливості інноваційної політики під час зростання конкурентних переваг підприємств. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2012. №1. С. 57–62.
31. Косар Н.С., Кубрак Н.Р. Ринкові можливості та загрози молокопереробних підприємств України. Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького. 2017. № 76. С. 72–76.
32. Майовець Є.Й. , Сенишин О.С. , Хіч Р.Я. Розвиток молоко-переробної галузі України: перспективи стратегічного маркетингового планування . Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2022. Вип.43. С.93-104.
33. Михайлик Г. В. Конкурентні переваги та шляхи їх формування на підприємствах України. Актуальні проблеми економіки. 2018. №11. С. 130–136.
34. Менеджмент якості: конспект лекцій за заг. ред. В. В. Ляшенко. Краматорськ: ДДМА, 2017. 88 с.
35. Молочна галузь України та її майбутнє через 10 років: проблеми, національна програма розвитку та державна підтримка. URL: https://agropolit.com/blog/412-molochna-galuz-ukrayini-ta-yiyi-maybutnye-cherez-10-rokiv-problemi-natsionalnaprograma-rozvitku-ta-derjavna-pidtrimk
36. Мартиненко В.П. Оцінка сучасного стану конкурентоспроможності промислового виробництва. Формування ринкових відносин в Україні. 2007. №7–8. С.109–113.
37. Мартиненко М. М. Конкурентні переваги як шлях до розвитку підприємницької діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2010. №12. С.88–96.
38. Нечаєв В.П. Стандартизація і сертифікація товарів та послуг : навч. посібник. Кривий Ріг, Інститут ділового адміністрування, 2011. 123 с.
39. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: монографія. Дніпропетровськ: Вид-во ДУЕП, 2006. 370 с.
40. Родіонова Ю.М. Чинники формування конкурентних переваг підприємств України. Актуальні проблеми економіки. 2017. №5. С. 129–138.
41. Смірнов О. Якість продукції як джерело зростання конкурентних переваг підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2011. №11. С.116–125.
42. Тарасова В.В. Метрологія, стандартизація і сертифікація. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 264 с.
43. Топ-10 виробників молочних продуктів. URL: https://agroportal.ua/news/zhivotnovodstvo/top10-proizvoditelei-molochnykh-produktov
44. Теслюк Н. Стратегії підприємства по досягненню конкурентних переваг. Економіка. Фінанси. Право. 2010. №11. С.17–26.
45. Україна у цифрах 2023: Статистичний збірник. Держ. комітет статистики України. Київ, 2023. 249 с.
46. Царенко О. В. Генезис та еволюція теорії конкурентних переваг. Економіка та держава. 2007. №12. С. 16–20.
47. Як війна-2022 змінює ринок молока в Україні. URL: https://zemliak.com/biznes/2590-yak-viyna-2022-zminyuye-rinokmoloka-v-ukrajini
48. Кирич Н.Б., Юрик Н.Є. Стабільність роботи підприємств – основа сталого розвитку держави. Соціально-економічні виклики та можливості глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Східноєвропейський центр наукових досліджень (Одеса, 5 березня 2024 р). Research Europe, 2024. 166 с. C.90-93
49. Кирич Н.Б., Мосій О.Б., Машлій Г.Б., Горбатюк В.В. Зміни управлінських процесів в організаціях, викликані війною в Україні. Економічний простір, (190), 311-315. URL: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-56 (дата звернення: 13.04.2024).
50. Кирич Н.Б., Юрик Н.Є., Шведа Н.М. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdf (дата звернення: 12.05.2024)
51. Кирич Н.Б., Мосій О.Б. Фінансово-господарська стабільність функціонування підприємств, як важливий аспект сталого розвитку України. «Review of transport economics and management». Дніпро: Український державний університет науки і технологій (Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка Всеволода Лазаряна), 2023. Випуск 10(26). С.85-93.
Content type: Bachelor Thesis
Показва се в Колекции:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Авторська довідка_Сосніцький.pdf199,11 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
КРБ_Сосніцький А.Ю.pdf1,01 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти