Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКирич, Наталія Богданівна-
dc.contributor.advisorKyrych, Nataliia-
dc.contributor.authorСосніцький, Арсен Юрійович-
dc.contributor.authorSosnitskyi, Arsen-
dc.date.accessioned2024-07-04T09:05:32Z-
dc.date.available2024-07-04T09:05:32Z-
dc.date.issued2024-06-26-
dc.date.submitted2024-06-25-
dc.identifier.citationСосніцький А. Ю. Оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ТОВ «Бучацький сирзавод».: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 - менеджмент/наук.кер. Н.Б. Кирич.Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45800-
dc.descriptionПроблематика оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції є однією із ключових складових забезпечення успішності будь-якого бізнесу і важливим аспектом стратегічного управління. В сучасному світі, де конкуренція на ринку дуже велика, компанії повинні постійно вдосконалювати якість своїх товарів або послуг, щоб забезпечити задоволення клієнтів і зберегти свої позиції на ринку. Оцінка якості може включати в себе різноманітні аспекти, такі як функціональність, надійність, безпека, зручність у використанні, дизайн тощо. Також важливо враховувати очікування споживачів та тренди в ринковому сегменті. У світлі розвитку технологій та змін у споживчому підході, оцінка якості стає ще складнішою. Наприклад, в сучасних умовах дедалі більше уваги приділяється екологічній стороні продукції та соціальній відповідальності бізнесу. Також, великий вплив на оцінку якості має інноваційність продукту, його здатність відповідати потребам, що постійно змінюються на ринку, а також упровадження новітніх технологій.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження – оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції. Об'єкт дослідження − якість та конкурентоспроможність продукції. Метою роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо оцінювання якості та підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Бучацький сирзавод». Методи дослідження – аналізування, системний, емпіричний метод, економіко-статистичні, експертні, анкетування, порівняльний аналіз. Проаналізовано чинники, що впливають на якість та конкурентоспроможність продукції, зокрема: функціональність, надійність, безпека, зручність у використанні, дизайн, екологічність та інноваційність. Обґрунтовано важливість врахування очікувань споживачів та ринкових трендів. Розроблено рекомендації для вдосконалення системи оцінювання якості продукції та підвищення її конкурентоспроможності.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of investigation is the quality and competitiveness of products. The object of investigation is a dairy processing enterprise. The aim of the work is to develop practical recommendations for assessing the quality and increasing the competitiveness of products of the LLC “Buchach cheese plant”. The methods of investigation are monographic, economical and statistic, experting ones, questionnaire, comparative analysis. The factors affecting the quality and competitiveness of products are analyzed, in particular: functionality, reliability, safety, ease of use, design, environmental friendliness and innovation. The importance of taking into account consumer expectations and market trends is substantiated. Recommendations for improving the product quality assessment system and increasing its competitiveness are developed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Поняття та ключові показники якості продукції підприємства 1.2 Конкурентоспроможність, конкурентний статус та конкурентні переваги сучасного підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «БУЧАЦЬКИЙ СИРЗАВОД» 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Бучацький сирзавод» на ринку молокопереробної промисловості 2.2 Аналізування виробничо-господарської та фінансової діяльності товариства, оцінка його конкурентоспроможності РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА МОЛОКОПЕРЕРОБНОЇ ГАЛУЗІ 3.1 Формування комплексної функціональної системи забезпечення якості продукції підприємства ТОВ «Бучацький сирзавод» 3.2. Упровадження методики комплексного оцінювання якості новоствореної продукції підприємства РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Безпека життєдіяльності: поняття безпеки та небезпеки в діяльності товариства 4.2 Організація охорони праці на підприємстві ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectінноваційністьuk_UA
dc.subjectринкові трендиuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмолокопереробна галузьuk_UA
dc.subjectоцінка якостіuk_UA
dc.subjectproduct qualityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectdairy industryuk_UA
dc.subjectquality assessmentuk_UA
dc.subjectmarket trendsuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.titleОцінювання якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ТОВ «Бучацький сирзавод».uk_UA
dc.title.alternativeAssessment of the quality and competitiveness of the company's products (LLC “Buchach cheese plant” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сосніцький Арсен Юрійович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.contributor.committeeMemberAndrushkiv, Bohdan-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів і сировини» від 23 грудня 1997 р. № 771/97-ВР. Відомості Верховної Ради України. 1998. №19. Ст. 98.uk_UA
dc.relation.references2. Закон України «Про захист економічної конкуренції». Відомості Верховної Ради України.2001. № 12 Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references3. Балабанова Л. В., Холод В. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посібник. Київ: ВД “Професіонал”, 2006. 448 с.uk_UA
dc.relation.references4. Білошапка В.А. "М'які" важелі організаційного дизайну управлінської роботи в зростанні міжнародної конкурентоспроможності українських підприємств. Актуальні проблеми економіки. 2017. №8. С. 101–106.uk_UA
dc.relation.references5. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: підручник. К.: Таксон, 2004. 704 с.uk_UA
dc.relation.references6. Бреус С.В. Роль інновацій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств України. Актуальні проблеми економіки. 2016.№1.С. 162–169.uk_UA
dc.relation.references7. Брopщeвський П., Сичeвський М. Хapчoвa пpoмислoвість Укpaїни: сучaсні тeндeнції тa пepспeктиви poзвитку. Eкoнoмікa Укpaїни. 2013. № 8. С.45-49.uk_UA
dc.relation.references8. Ванієва А. Р. Методичні засади економічної оцінки виробничо- ресурсного потенціалу господарської діяльності. Агросвіт. 2013. № 9. С. 50-53.uk_UA
dc.relation.references9. Войчак А.В., Камишніков Р.В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація. Маркетинг в Україні. Вип.2, 2015. С. 50–54.uk_UA
dc.relation.references10. Волинський Г. Про конкурентні переваги в умовах глобалізації. Економіка України. 2016. №12. С. 68–72uk_UA
dc.relation.references11. Воронкова А. Концепція управління конкурентоспроможним потенціалом підприємства. Економіст. 2007. №8. С. 14–17.uk_UA
dc.relation.references12. В Україні обсяги виробництва сиру перевищують довоєнні показники, проте є нюанс. URL: https://www.unian.ua/economics/agro/v-ukrajini-obsyagi-virobnictva-siru-perevishchuyut-dovoyenni-pokazniki-prote-ye-nyuans-12475782.htmluk_UA
dc.relation.references13. Гайдук, В. А. Розвиток теорії конкурентних переваг. Інвестиції: практика та досвід. 2017. №2. С.20–23.uk_UA
dc.relation.references14. Гарачук Ю.О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю. Актуальні проблеми економіки. 2018. №2. С. 60–65.uk_UA
dc.relation.references15. Герман О. М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2010, №8. С.72–77.uk_UA
dc.relation.references16. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія. К.: Вища школа, 2012. 205 с.uk_UA
dc.relation.references17. Гречаник Н. Я. Методичні засади дослідження методів і механізмів конкурентоспроможності. Інноваційна економіка. 2017. №2. С.123–130.uk_UA
dc.relation.references18. Грозний І. С. Використання узагальнюючих показників для оцінки процесу формування конкурентних переваг промислового підприємства. Вісник економічної науки України. 2018. №2. С. 31–35.uk_UA
dc.relation.references19. Дерманська Л.В. Економічний механізм управління інноваційним розвитком підприємств харчової промисловості: дис. на здобуття наук. ступ. канд. екон. наук. Тернопіль :ТНЕУ, 2013. 146 с.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". 2013. №1 (№469). С.200–207.uk_UA
dc.relation.references21. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства : монографія. К.: Центр навчальної літератури, 2002. 282 с.uk_UA
dc.relation.references22. Дубовик О. Формування конкурентних переваг на основі бенчмаркінгу. Регіональна економіка. 2015. №3. С. 204–212.uk_UA
dc.relation.references23. ДСТУ ISO 9001-2001. Системи управління якістю. Вимоги. К.: Держстандарт України, 2001.uk_UA
dc.relation.references24. ДСТУ ISO 9000-2001. Системи управління якістю. Основні положення та словник. К.: Держстандарт України, 2001.uk_UA
dc.relation.references25. ДСТУ ISO 9004-2001. Системи управління якістю. Настанови щодо поліпшення діяльності. К.: Держстандарт України, 2001.uk_UA
dc.relation.references26. Жуковський М. О. Трудові ресурси як складова конкурентоспроможності підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2007. №2. С. 54–59.uk_UA
dc.relation.references27. Загородній А. Г. Критерії оцінювання конкурентоспроможності продукції у процесі вибору інноваційної стратегії підприємства Фінанси України. 2017. №1. С.99–110.uk_UA
dc.relation.references28. Карпенко Н.М. Цінова політика та особливості формування конкурентних переваг підприємства. Інвестиції: практика та досвід. 2019. №8. С.14–19.uk_UA
dc.relation.references29. Касич А. О. Інноваційно–інвестиційна складова конкуренто-спроможності підприємства. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2007. № 1. С.49–54.uk_UA
dc.relation.references30. Клименко В. І. Особливості інноваційної політики під час зростання конкурентних переваг підприємств. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2012. №1. С. 57–62.uk_UA
dc.relation.references31. Косар Н.С., Кубрак Н.Р. Ринкові можливості та загрози молокопереробних підприємств України. Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького. 2017. № 76. С. 72–76.uk_UA
dc.relation.references32. Майовець Є.Й. , Сенишин О.С. , Хіч Р.Я. Розвиток молоко-переробної галузі України: перспективи стратегічного маркетингового планування . Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2022. Вип.43. С.93-104.uk_UA
dc.relation.references33. Михайлик Г. В. Конкурентні переваги та шляхи їх формування на підприємствах України. Актуальні проблеми економіки. 2018. №11. С. 130–136.uk_UA
dc.relation.references34. Менеджмент якості: конспект лекцій за заг. ред. В. В. Ляшенко. Краматорськ: ДДМА, 2017. 88 с.uk_UA
dc.relation.references35. Молочна галузь України та її майбутнє через 10 років: проблеми, національна програма розвитку та державна підтримка. URL: https://agropolit.com/blog/412-molochna-galuz-ukrayini-ta-yiyi-maybutnye-cherez-10-rokiv-problemi-natsionalnaprograma-rozvitku-ta-derjavna-pidtrimkuk_UA
dc.relation.references36. Мартиненко В.П. Оцінка сучасного стану конкурентоспроможності промислового виробництва. Формування ринкових відносин в Україні. 2007. №7–8. С.109–113.uk_UA
dc.relation.references37. Мартиненко М. М. Конкурентні переваги як шлях до розвитку підприємницької діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2010. №12. С.88–96.uk_UA
dc.relation.references38. Нечаєв В.П. Стандартизація і сертифікація товарів та послуг : навч. посібник. Кривий Ріг, Інститут ділового адміністрування, 2011. 123 с.uk_UA
dc.relation.references39. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: монографія. Дніпропетровськ: Вид-во ДУЕП, 2006. 370 с.uk_UA
dc.relation.references40. Родіонова Ю.М. Чинники формування конкурентних переваг підприємств України. Актуальні проблеми економіки. 2017. №5. С. 129–138.uk_UA
dc.relation.references41. Смірнов О. Якість продукції як джерело зростання конкурентних переваг підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2011. №11. С.116–125.uk_UA
dc.relation.references42. Тарасова В.В. Метрологія, стандартизація і сертифікація. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 264 с.uk_UA
dc.relation.references43. Топ-10 виробників молочних продуктів. URL: https://agroportal.ua/news/zhivotnovodstvo/top10-proizvoditelei-molochnykh-produktovuk_UA
dc.relation.references44. Теслюк Н. Стратегії підприємства по досягненню конкурентних переваг. Економіка. Фінанси. Право. 2010. №11. С.17–26.uk_UA
dc.relation.references45. Україна у цифрах 2023: Статистичний збірник. Держ. комітет статистики України. Київ, 2023. 249 с.uk_UA
dc.relation.references46. Царенко О. В. Генезис та еволюція теорії конкурентних переваг. Економіка та держава. 2007. №12. С. 16–20.uk_UA
dc.relation.references47. Як війна-2022 змінює ринок молока в Україні. URL: https://zemliak.com/biznes/2590-yak-viyna-2022-zminyuye-rinokmoloka-v-ukrajiniuk_UA
dc.relation.references48. Кирич Н.Б., Юрик Н.Є. Стабільність роботи підприємств – основа сталого розвитку держави. Соціально-економічні виклики та можливості глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Східноєвропейський центр наукових досліджень (Одеса, 5 березня 2024 р). Research Europe, 2024. 166 с. C.90-93uk_UA
dc.relation.references49. Кирич Н.Б., Мосій О.Б., Машлій Г.Б., Горбатюк В.В. Зміни управлінських процесів в організаціях, викликані війною в Україні. Економічний простір, (190), 311-315. URL: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-56 (дата звернення: 13.04.2024).uk_UA
dc.relation.references50. Кирич Н.Б., Юрик Н.Є., Шведа Н.М. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdf (дата звернення: 12.05.2024)uk_UA
dc.relation.references51. Кирич Н.Б., Мосій О.Б. Фінансово-господарська стабільність функціонування підприємств, як важливий аспект сталого розвитку України. «Review of transport economics and management». Дніпро: Український державний університет науки і технологій (Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка Всеволода Лазаряна), 2023. Випуск 10(26). С.85-93.uk_UA
dc.identifier.citationenSosnitskyi A. Y. Assessment of the quality and competitiveness of the company's products (LLC “Buchach cheese plant” as a case study): work for a bachelor's degree: spec. 073 - management/scientific supervisor N. Kyrych. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 73 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Сосніцький.pdf199,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
КРБ_Сосніцький А.Ю.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора