Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45746
Titel: Розробка трейлеру фільму «Джерело» засобами Blender та Unreal Engine
Sonstige Titel: Development of the Trailer for the Movie "The Spring" Using Blender and Unreal Engine
Autor(en): Кобельник, Анастасія Олександрівна
Kobelnyk, Anastasia Oleksandrivna
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Кобельник А. О. Розробка трейлеру фільму «Джерело» засобами Blender та Unreal Engine : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Г. В. Шимчук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 58 с.
Erscheinungsdatum: 26-Jun-2024
Submitted date: 12-Jun-2024
Date of entry: 3-Jul-2024
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Supervisor: Шимчук, Григорій Валерійович
Committee members: Голотенко, Олександр Сергійович
UDC: 004.92
Stichwörter: трейлер
trailer
модель
model
3D графіка
3D graphics
анімація
animation
Unreal Engine
Blender
персонаж
character
рендер
render
Zusammenfassung: Кваліфікаційна робота присвячена розробці трейлеру фільму «Джерело» засобами Blender та Unreal Engine. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто програми для 3D моделювання, текстурування, створення віртуального одягу, 3D анімації, ігровий двигун, генерації персонажів та монтажу відео. В другому розділі кваліфікаційної роботи описано основні принципи створення трейлерів які використовувались при створені трейлеру фільму "Джерело". Визначено його головну тему, основних героїв та ключові моменти сюжету. В третьому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто етапи створення 3D моделей, описано процес генерації персонажів, їх інтеграції в ігровий рушій, етапи пошиття віртуального одягу та обґрунтовано методи прив’язки його до героїв. Окреслено принципи створення анімації та її ретаргетингу. Виконано попереднє налаштування сцен та параметрів ігрового рушія для рендерингу. Вихідний матеріал змонтовано у DaVinci Resolve, до якого додався звуковий ряд, спецефекти та колірна корекція. Об’єкт дослідження: Процес розробки трейлерів для фільмів, зокрема, їхня технічна і креативна складові в умовах сучасних технологій 3D-графіки. Предмет дослідження: Методи та техніки розробки трейлеру, включаючи сценарій, візуалізацію, звуковий дизайн, монтаж та постпродакшн. Особлива увага приділяється використанню 3D-технологій для створення візуальних ефектів. Мета роботи: Розробка ефективного та привабливого трейлеру для фільму в 3D, який би зацікавив аудиторію та спонукав її до перегляду повного фільму. Qualification work is dedicated to the development of the trailer for the film "Origin" using Blender and Unreal Engine. In the first section of the qualification work, programs for 3D modeling, texturing, creating virtual clothes, 3D animation, game engine, character generation and video editing are considered. The second section of the qualification work describes the basic principles of creating trailers that were used when creating the trailer for the film "Source." Its main theme, main characters and key moments of the plot are determined. In the third section of the qualification work, the stages of creating 3D models are considered, the process of generating characters, their integration into the game engine, the stages of sewing virtual clothes and the methods of linking it to the heroes are justified. The principles of animation creation and its retargeting are outlined. The scenes and parameters of the game engine for rendering have been preconfigured. The source material was mounted in DaVinci Resolve, to which sound series, special effects and color correction were added. Object of research: The process of developing trailers for films, in particular, their technical and creative component in the conditions modern technologies of 3D graphics. Subject of research: Trailer development methods and techniques including scripting, visualisation, sound design, editing and post-production. Special attention is paid to the use of 3D technologies to create visual effects. Purpose: Developing an effective and engaging trailer for a 3D film that would engage the audience and encourage them to watch the full film.
Content: ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ТА АНАЛІЗ ПЗ ДЛЯ РОБОТИ З 3D ГРАФІКОЮ 8 1.1 Огляд програм для 3D моделювання 8 1.2 Огляд програм для текстурування моделей 9 1.3 Вибір програми для генерації персонажів 10 1.4 Вибір програми для створення віртуального одягу 12 1.5 Огляд програм для створення 3D анімацій 14 1.6 Вибір ігрового двигуна 15 1.7 Вибір програм для монтажу відео. Постпродукція 16 1.8 Висновок до першого розділу 17 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ТРЕЙЛЕРУ ФІЛЬМУ «ДЖЕРЕЛО» 19 2.1 Розробка концепції трейлеру фільму «Джерело» 19 2.2 Формування вимог трейлеру фільму «Джерело» 22 2.3 Висновок до другого розділу 24 РОЗДІЛ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ ТРЕЙЛЕРУ ФІЛЬМУ «ДЖЕРЕЛО» 25 3.1 Етапи створення 3D моделей 25 3.2 Процес створення персонажів 31 3.3 Пошиття цифрового одягу 33 3.4 Етапи створення анімації 37 3.5 Рендеринг та постродукція 39 3.6 Висновок до третього розділу 42 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 43 4.1 Працездатність людини – оператора 43 4.2 Загальні вимоги безпеки з охорони праці для користувачів ПК 46 4.3 Висновок до четвертого розділу 49 ВИСНОВКИ 50 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 51 ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45746
Copyright owner: © Кобельник Анастасія Олександрівна, 2024
References (Ukraine): 1 3D-моделювання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/badtp
2 What 3D modeling software is used for video games [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/ocrok
3 List of Top 8 3D Texturing Tools in 2023 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/ocqpz
4 What is Substance Painter? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://conceptartempire.com/what-is-substance-painter/
5 The Foundry introduces Mari, 3D paint for large models [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/odejx
6 What is Quixel Bridge? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/ocqqc
7 Best 10 3D Character Design Software [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/odcvn
8 Character Creator: 3D Character Design Software [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.reallusion.com/character-creator/
9 Daz 3D - 3D Models and 3D Software | Daz 3D [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.daz3d.com/
10 Вийшла нова версія MetaHuman — з редагуванням ДНК і легшим поширенням персонажів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamedev.dou.ua/news/metahuman-release-with-dna-calibration/
11 Програми для створення 3D графіки: Топ-8 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/oderl
12 3D анімація [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://adshot.ua/services/anim/3d-animatsiya/
13 Вибір двигуна для гри [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://avada-media.ua/ua/services/vybor-dvizhka-dla-igry/
14 What is Unreal Engine? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.bairesdev.com/blog/what-is-unreal-engine/
15 Постпродукція [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/ocbrf
16 Movie trailer script examples [Електронний ресурс] – Voice123 https://voice123.com/blog/voice-over-scripts/movie-trailer-script/
17 How to Make a Movie Trailer that Grabs Attention [Електронний ресурс] – https://www.studiobinder.com/blog/how-to-make-a-movie-trailer/
18 How to Make a Movie Trailer: 6 Tips for Cutting Your Own Trailer [Електронний ресурс] – https://www.masterclass.com/articles/how-to-make-a-movie-trailer
19 Origin [Електронний ресурс] – https://danbrown.com/origin/
20 Cesium: The Platform for 3D Geospatial [Електронний ресурс] – https://cesium.com/
21 Photorealistic 3D Tiles from Google Maps Platform in Cesium for Unreal [Електронний ресурс] – https://cesium.com/learn/unreal/unreal-photorealistic-3d-tiles/#step-2-add-photorealistic-3d-tiles-to-your-scene
22 3D Model Creation [Електронний ресурс] – https://cgifurniture.com/3d-model-creation-5-stages/
23 What is 3D modelling and what is it used for? [Електронний ресурс] – https://www.futurelearn.com/info/blog/general/what-is-3d-modelling
24 Види 3Д моделювання, загальні поняття, види [Електронний ресурс] – https://rocketmen.com.ua/ua/article/vidy3dmodel
25 What is 3D modeling in animation and how should we start the workflow? [Електронний ресурс] – https://dreamfarmstudios.com/blog/a-quick-guide-to-3d-modeling/
26 Retopology | What is Retopology? [Електронний ресурс] – https://www.autodesk.com/solutions/retopology
27 What Is UV Mapping? How It Makes 3D Models Come to Life [Електронний ресурс] – https://www.g2.com/articles/uv-mapping
28 UV Layout Best Practices [Електронний ресурс] – https://docs.omniverse.nvidia.com/simready/latest/simready-asset-creation/uv-best-practices.html
29 Substance 3D Painter - Baking Mesh Maps [Електронний ресурс] – https://helpx.adobe.com/ua/substance-3d-painter/using/baking.html
30 3D texturing solution with Adobe Substance 3D [Електронний ресурс] – https://www.adobe.com/th_en/products/substance3d/discover/3d-texturing.html
31 3D Texture Maps Fundamentals [Електронний ресурс] – https://3dstudio.co/3d-texture-mapping/
32 Creating a MetaHuman [Електронний ресурс] – https://dev.epicgames.com/documentation/en-us/metahuman/metahuman-creator/creating-a-metahuman
33 MetaHumans in Quixel Bridge [Електронний ресурс] – https://dev.epicgames.com/documentation/en-US/metahuman/downloading-and-exporting-metahumans/quixel-bridge
34 Downloading MetaHumans [Електронний ресурс] – https://dev.epicgames.com/documentation/en-us/metahuman/downloading-and-exporting-metahumans/downloading-metahumans
35 Custom Clothes for Metahuman in Unreal Engine [Електронний ресурс] – https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/LLy5/custom-clothes-for-metahuman-in-unreal-engine-beginner-tutorial
36 Introduction – Вступ — Blender Manual [Електронний ресурс] – https://docs.blender.org/manual/uk/3.5/animation/keyframes/introduction.html
37 Animation retargeting in UE5 [Електронний ресурс] – https://www.linkedin.com/pulse/animation-retargeting-ue5-artikmedia
38 What is 3D rendering? [Електронний ресурс] – https://www.adobe.com/ua/products/substance3d/discover/3d-rendering.html
39 How to Use the Movie Render Queue for High-Quality Renders [Електронний ресурс] – https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/RayTracing/MovieRenderQueue/
40 V. Kozlovskyi, Y. Balanyuk, H. Martyniuk, O. Nazarevych, L. Scherbak and G. Shymchuk, «Information Technology for Estimating City Gas Consumption During the Year,» 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST), Nur-Sultan, Kazakhstan, 2022, pp. 1-4, doi: 10.1109/SIST54437.2022.9945786
41 Lytvynenko, S. Lupenko, O. Nazarevych, G. Shymchuk and V. Hotovych, «Mathematical model of gas consumption process in the form of cyclic random process,» 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), LVIV, Ukraine, 2021, pp. 232-235, doi: 10.1109/CSIT52700.2021.9648621
42 Approach to gas consumption process forecasting on the basis of a mathematical model in the form of a random cyclic process / Serhii Lupenko, Iaroslav Lytvynenko, Oleg Nazarevych, Grigorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // ICAAEIT 2021, 15-17 December 2021. – Tern. : TNTU, Zhytomyr «Publishing house „Book-Druk“» LLC, 2021. – P. 213–219. – (Mathematical modeling in power engineering and information technologies)
43 Additive mathematical model of gas consumption process / Iaroslav Lytvynenko, Serhii Lupenko, Oleh Nazarevych, Hryhorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // Scientific Journal of TNTU. – Tern. : TNTU, 2021. – Vol 104. – No 4. – P. 87–97.
44 O. Nazarevych, Y. Leshchyshyn, S. Lupenko, V. Hotovych, G. Shymchuk and N. Shabliy, «Method of Gas Consumption Change-point Detection Based on Seasonally Multicomponent Model,» 2020 10th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Deggendorf, Germany, 2020, pp. 152-155, doi: 10.1109/ACIT49673.2020.9208924
45 Y. Leshchyshyn, L. Scherbak, O. Nazarevych, V. Gotovych, P. Tymkiv and G. Shymchuk, «Multicomponent Model of the Heart Rate Variability Change-point,» 2019 IEEE XVth International Conference on the Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH), Polyana, Ukraine, 2019, pp. 110-113, doi: 10.1109/MEMSTECH.2019.8817379
46 Працездатність людини-оператора. [Електронний ресурс] – https://studfile.net/preview/4474247/page:11/
47 Працездатність людини – оператора – Характеристика життєдіяльності людини у системі «людина – машина – середовище існування» – Основи безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] – https://subjectum.eu/safety/bezpeka/7.html
48 Інструкція з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки з ПК [Електронний ресурс] – https://rt.if.court.gov.ua/sud0912/inshe/4/30
Content type: Bachelor Thesis
Enthalten in den Sammlungen:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
2024_KRB_SN-41_Kobelnyk_A_O.pdf1,01 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge