Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШимчук, Григорій Валерійович-
dc.contributor.authorКобельник, Анастасія Олександрівна-
dc.contributor.authorKobelnyk, Anastasia Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-07-03T09:37:26Z-
dc.date.available2024-07-03T09:37:26Z-
dc.date.issued2024-06-26-
dc.date.submitted2024-06-12-
dc.identifier.citationКобельник А. О. Розробка трейлеру фільму «Джерело» засобами Blender та Unreal Engine : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Г. В. Шимчук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 58 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45746-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці трейлеру фільму «Джерело» засобами Blender та Unreal Engine. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто програми для 3D моделювання, текстурування, створення віртуального одягу, 3D анімації, ігровий двигун, генерації персонажів та монтажу відео. В другому розділі кваліфікаційної роботи описано основні принципи створення трейлерів які використовувались при створені трейлеру фільму "Джерело". Визначено його головну тему, основних героїв та ключові моменти сюжету. В третьому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто етапи створення 3D моделей, описано процес генерації персонажів, їх інтеграції в ігровий рушій, етапи пошиття віртуального одягу та обґрунтовано методи прив’язки його до героїв. Окреслено принципи створення анімації та її ретаргетингу. Виконано попереднє налаштування сцен та параметрів ігрового рушія для рендерингу. Вихідний матеріал змонтовано у DaVinci Resolve, до якого додався звуковий ряд, спецефекти та колірна корекція. Об’єкт дослідження: Процес розробки трейлерів для фільмів, зокрема, їхня технічна і креативна складові в умовах сучасних технологій 3D-графіки. Предмет дослідження: Методи та техніки розробки трейлеру, включаючи сценарій, візуалізацію, звуковий дизайн, монтаж та постпродакшн. Особлива увага приділяється використанню 3D-технологій для створення візуальних ефектів. Мета роботи: Розробка ефективного та привабливого трейлеру для фільму в 3D, який би зацікавив аудиторію та спонукав її до перегляду повного фільму. Qualification work is dedicated to the development of the trailer for the film "Origin" using Blender and Unreal Engine. In the first section of the qualification work, programs for 3D modeling, texturing, creating virtual clothes, 3D animation, game engine, character generation and video editing are considered. The second section of the qualification work describes the basic principles of creating trailers that were used when creating the trailer for the film "Source." Its main theme, main characters and key moments of the plot are determined. In the third section of the qualification work, the stages of creating 3D models are considered, the process of generating characters, their integration into the game engine, the stages of sewing virtual clothes and the methods of linking it to the heroes are justified. The principles of animation creation and its retargeting are outlined. The scenes and parameters of the game engine for rendering have been preconfigured. The source material was mounted in DaVinci Resolve, to which sound series, special effects and color correction were added. Object of research: The process of developing trailers for films, in particular, their technical and creative component in the conditions modern technologies of 3D graphics. Subject of research: Trailer development methods and techniques including scripting, visualisation, sound design, editing and post-production. Special attention is paid to the use of 3D technologies to create visual effects. Purpose: Developing an effective and engaging trailer for a 3D film that would engage the audience and encourage them to watch the full film.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ТА АНАЛІЗ ПЗ ДЛЯ РОБОТИ З 3D ГРАФІКОЮ 8 1.1 Огляд програм для 3D моделювання 8 1.2 Огляд програм для текстурування моделей 9 1.3 Вибір програми для генерації персонажів 10 1.4 Вибір програми для створення віртуального одягу 12 1.5 Огляд програм для створення 3D анімацій 14 1.6 Вибір ігрового двигуна 15 1.7 Вибір програм для монтажу відео. Постпродукція 16 1.8 Висновок до першого розділу 17 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ТРЕЙЛЕРУ ФІЛЬМУ «ДЖЕРЕЛО» 19 2.1 Розробка концепції трейлеру фільму «Джерело» 19 2.2 Формування вимог трейлеру фільму «Джерело» 22 2.3 Висновок до другого розділу 24 РОЗДІЛ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ ТРЕЙЛЕРУ ФІЛЬМУ «ДЖЕРЕЛО» 25 3.1 Етапи створення 3D моделей 25 3.2 Процес створення персонажів 31 3.3 Пошиття цифрового одягу 33 3.4 Етапи створення анімації 37 3.5 Рендеринг та постродукція 39 3.6 Висновок до третього розділу 42 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 43 4.1 Працездатність людини – оператора 43 4.2 Загальні вимоги безпеки з охорони праці для користувачів ПК 46 4.3 Висновок до четвертого розділу 49 ВИСНОВКИ 50 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 51 ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтрейлерuk_UA
dc.subjecttraileruk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subject3D графікаuk_UA
dc.subject3D graphicsuk_UA
dc.subjectанімаціяuk_UA
dc.subjectanimationuk_UA
dc.subjectUnreal Engineuk_UA
dc.subjectBlenderuk_UA
dc.subjectперсонажuk_UA
dc.subjectcharacteruk_UA
dc.subjectрендерuk_UA
dc.subjectrenderuk_UA
dc.titleРозробка трейлеру фільму «Джерело» засобами Blender та Unreal Engineuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the Trailer for the Movie "The Spring" Using Blender and Unreal Engineuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Кобельник Анастасія Олександрівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberГолотенко, Олександр Сергійович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.92uk_UA
dc.relation.references1 3D-моделювання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/badtpuk_UA
dc.relation.references2 What 3D modeling software is used for video games [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/ocrokuk_UA
dc.relation.references3 List of Top 8 3D Texturing Tools in 2023 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/ocqpzuk_UA
dc.relation.references4 What is Substance Painter? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://conceptartempire.com/what-is-substance-painter/uk_UA
dc.relation.references5 The Foundry introduces Mari, 3D paint for large models [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/odejxuk_UA
dc.relation.references6 What is Quixel Bridge? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/ocqqcuk_UA
dc.relation.references7 Best 10 3D Character Design Software [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/odcvnuk_UA
dc.relation.references8 Character Creator: 3D Character Design Software [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.reallusion.com/character-creator/uk_UA
dc.relation.references9 Daz 3D - 3D Models and 3D Software | Daz 3D [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.daz3d.com/uk_UA
dc.relation.references10 Вийшла нова версія MetaHuman — з редагуванням ДНК і легшим поширенням персонажів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamedev.dou.ua/news/metahuman-release-with-dna-calibration/uk_UA
dc.relation.references11 Програми для створення 3D графіки: Топ-8 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/oderluk_UA
dc.relation.references12 3D анімація [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://adshot.ua/services/anim/3d-animatsiya/uk_UA
dc.relation.references13 Вибір двигуна для гри [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://avada-media.ua/ua/services/vybor-dvizhka-dla-igry/uk_UA
dc.relation.references14 What is Unreal Engine? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.bairesdev.com/blog/what-is-unreal-engine/uk_UA
dc.relation.references15 Постпродукція [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/ocbrfuk_UA
dc.relation.references16 Movie trailer script examples [Електронний ресурс] – Voice123 https://voice123.com/blog/voice-over-scripts/movie-trailer-script/uk_UA
dc.relation.references17 How to Make a Movie Trailer that Grabs Attention [Електронний ресурс] – https://www.studiobinder.com/blog/how-to-make-a-movie-trailer/uk_UA
dc.relation.references18 How to Make a Movie Trailer: 6 Tips for Cutting Your Own Trailer [Електронний ресурс] – https://www.masterclass.com/articles/how-to-make-a-movie-traileruk_UA
dc.relation.references19 Origin [Електронний ресурс] – https://danbrown.com/origin/uk_UA
dc.relation.references20 Cesium: The Platform for 3D Geospatial [Електронний ресурс] – https://cesium.com/uk_UA
dc.relation.references21 Photorealistic 3D Tiles from Google Maps Platform in Cesium for Unreal [Електронний ресурс] – https://cesium.com/learn/unreal/unreal-photorealistic-3d-tiles/#step-2-add-photorealistic-3d-tiles-to-your-sceneuk_UA
dc.relation.references22 3D Model Creation [Електронний ресурс] – https://cgifurniture.com/3d-model-creation-5-stages/uk_UA
dc.relation.references23 What is 3D modelling and what is it used for? [Електронний ресурс] – https://www.futurelearn.com/info/blog/general/what-is-3d-modellinguk_UA
dc.relation.references24 Види 3Д моделювання, загальні поняття, види [Електронний ресурс] – https://rocketmen.com.ua/ua/article/vidy3dmodeluk_UA
dc.relation.references25 What is 3D modeling in animation and how should we start the workflow? [Електронний ресурс] – https://dreamfarmstudios.com/blog/a-quick-guide-to-3d-modeling/uk_UA
dc.relation.references26 Retopology | What is Retopology? [Електронний ресурс] – https://www.autodesk.com/solutions/retopologyuk_UA
dc.relation.references27 What Is UV Mapping? How It Makes 3D Models Come to Life [Електронний ресурс] – https://www.g2.com/articles/uv-mappinguk_UA
dc.relation.references28 UV Layout Best Practices [Електронний ресурс] – https://docs.omniverse.nvidia.com/simready/latest/simready-asset-creation/uv-best-practices.htmluk_UA
dc.relation.references29 Substance 3D Painter - Baking Mesh Maps [Електронний ресурс] – https://helpx.adobe.com/ua/substance-3d-painter/using/baking.htmluk_UA
dc.relation.references30 3D texturing solution with Adobe Substance 3D [Електронний ресурс] – https://www.adobe.com/th_en/products/substance3d/discover/3d-texturing.htmluk_UA
dc.relation.references31 3D Texture Maps Fundamentals [Електронний ресурс] – https://3dstudio.co/3d-texture-mapping/uk_UA
dc.relation.references32 Creating a MetaHuman [Електронний ресурс] – https://dev.epicgames.com/documentation/en-us/metahuman/metahuman-creator/creating-a-metahumanuk_UA
dc.relation.references33 MetaHumans in Quixel Bridge [Електронний ресурс] – https://dev.epicgames.com/documentation/en-US/metahuman/downloading-and-exporting-metahumans/quixel-bridgeuk_UA
dc.relation.references34 Downloading MetaHumans [Електронний ресурс] – https://dev.epicgames.com/documentation/en-us/metahuman/downloading-and-exporting-metahumans/downloading-metahumansuk_UA
dc.relation.references35 Custom Clothes for Metahuman in Unreal Engine [Електронний ресурс] – https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/LLy5/custom-clothes-for-metahuman-in-unreal-engine-beginner-tutorialuk_UA
dc.relation.references36 Introduction – Вступ — Blender Manual [Електронний ресурс] – https://docs.blender.org/manual/uk/3.5/animation/keyframes/introduction.htmluk_UA
dc.relation.references37 Animation retargeting in UE5 [Електронний ресурс] – https://www.linkedin.com/pulse/animation-retargeting-ue5-artikmediauk_UA
dc.relation.references38 What is 3D rendering? [Електронний ресурс] – https://www.adobe.com/ua/products/substance3d/discover/3d-rendering.htmluk_UA
dc.relation.references39 How to Use the Movie Render Queue for High-Quality Renders [Електронний ресурс] – https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/RayTracing/MovieRenderQueue/uk_UA
dc.relation.references40 V. Kozlovskyi, Y. Balanyuk, H. Martyniuk, O. Nazarevych, L. Scherbak and G. Shymchuk, «Information Technology for Estimating City Gas Consumption During the Year,» 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST), Nur-Sultan, Kazakhstan, 2022, pp. 1-4, doi: 10.1109/SIST54437.2022.9945786uk_UA
dc.relation.references41 Lytvynenko, S. Lupenko, O. Nazarevych, G. Shymchuk and V. Hotovych, «Mathematical model of gas consumption process in the form of cyclic random process,» 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), LVIV, Ukraine, 2021, pp. 232-235, doi: 10.1109/CSIT52700.2021.9648621uk_UA
dc.relation.references42 Approach to gas consumption process forecasting on the basis of a mathematical model in the form of a random cyclic process / Serhii Lupenko, Iaroslav Lytvynenko, Oleg Nazarevych, Grigorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // ICAAEIT 2021, 15-17 December 2021. – Tern. : TNTU, Zhytomyr «Publishing house „Book-Druk“» LLC, 2021. – P. 213–219. – (Mathematical modeling in power engineering and information technologies)uk_UA
dc.relation.references43 Additive mathematical model of gas consumption process / Iaroslav Lytvynenko, Serhii Lupenko, Oleh Nazarevych, Hryhorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // Scientific Journal of TNTU. – Tern. : TNTU, 2021. – Vol 104. – No 4. – P. 87–97.uk_UA
dc.relation.references44 O. Nazarevych, Y. Leshchyshyn, S. Lupenko, V. Hotovych, G. Shymchuk and N. Shabliy, «Method of Gas Consumption Change-point Detection Based on Seasonally Multicomponent Model,» 2020 10th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Deggendorf, Germany, 2020, pp. 152-155, doi: 10.1109/ACIT49673.2020.9208924uk_UA
dc.relation.references45 Y. Leshchyshyn, L. Scherbak, O. Nazarevych, V. Gotovych, P. Tymkiv and G. Shymchuk, «Multicomponent Model of the Heart Rate Variability Change-point,» 2019 IEEE XVth International Conference on the Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH), Polyana, Ukraine, 2019, pp. 110-113, doi: 10.1109/MEMSTECH.2019.8817379uk_UA
dc.relation.references46 Працездатність людини-оператора. [Електронний ресурс] – https://studfile.net/preview/4474247/page:11/uk_UA
dc.relation.references47 Працездатність людини – оператора – Характеристика життєдіяльності людини у системі «людина – машина – середовище існування» – Основи безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] – https://subjectum.eu/safety/bezpeka/7.htmluk_UA
dc.relation.references48 Інструкція з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки з ПК [Електронний ресурс] – https://rt.if.court.gov.ua/sud0912/inshe/4/30uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_KRB_SN-41_Kobelnyk_A_O.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора