Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45737
Назва: Стимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно-ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Авокадо”)
Інші назви: Promotion of products sales and services of hotel and restaurant business facilities (restaurant “Avocado” as a case study)
Автори: Хіхловська, Катерина Віталіївна
Khikhlovska, Kateryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Хіхловська К.В. Стимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно-ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Авокадо”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Р. П. Шерстюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 93 с.
Дата публікації: чер-2024
Дата подання: чер-2024
Дата внесення: 3-лип-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstyuk, Roman
УДК: 35.078
Теми: ресторанний бізнес
ресторанне господарство
ринок ресторанних послуг
громадське харчування
ресторанна справа
маркетинг
стимулювання продажу
restaurant business
restaurant business
market of restaurant services
catering
restaurant business
marketing
sales promotion
Діапазон сторінок: 1-93
Короткий огляд (реферат): Хіхловська К. В. “Стимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно-ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Авокадо”)”. Кваліфікаційна робота бакалавра (93 стор., 12 табл., 10 рис., 40 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дана кваліфікаційна робота бакалавра стосується теоретичних положень, створення науково-методичних і практичних рекомендацій щодо стимулювання продажу продукції та послуг у діяльності підприємства ресторанної галузі. У контексті визначеної теми було вивчено теоретичні аспекти забезпечення стимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно ресторанного господарства; проаналізовано процеси стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”; зазначено пропозиції щодо стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”. Практичне значення роботи. У процесі здійсненого дослідження запропоновано програму просування на ринок продукції та послуг ресторанного підприємства “Авокадо”, а також втілити у практичну діяльність технологію у стимулюванні продажу продукції та послуг у закладах готельно– ресторанного господарства, що приведе до покращення стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”, а також матиме корисний ефект для досліджуваного підприємства ресторанної сфери.
Khikhlovska M. A. “Promotion of products sales and services of hotel and restaurant business facilities (restaurant “Avocado” as a case study)”. Bachelor’s qualification thesis (93 pages, 12 tables, 10 figures, 40 literary sources) in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. This bachelor’s qualification work concerns theoretical provisions, the creation of scientific-methodical and practical recommendations for stimulating the sale of products and services in the activities of an enterprise in the restaurant industry. In the context of the defined topic, the theoretical aspects of ensuring the stimulation of the sale of products and services of hotel and restaurant establishments were studied; the processes of stimulating the sale of products and services of the restaurant “Avocado” were analyzed; proposals for stimulating the sale of products and services of the restaurant “Avocado” are indicated. Practical meaning of work. In the course of the research, a program for market promotion of the products and services of the restaurant enterpris
Зміст: ЗМІСТ Вступ…7 1. Теоретичні аспекти забезпечення стимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно-ресторанного господарства…10 1.1. Роль послуг у системі формування сучасного готельно-ресторанного господарства…10 1.2. Маркетингово-орієнтована діяльність як можливість стимулювання продажу продукції та послуг у ресторанній сфері…21 2. Дослідження процесів стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”…27 2.1. Оцінювання стимулювання продажу продукції та послуг у діяльності підприємства сфери ресторанного господарства…27 2.2. Особливості впровадження досвіду сучасних маркетингових технологій на підприємствах громадського харчування у діяльності ресторану “Авокадо”…39 3. Пропозиції стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”…54 3.1. Програма просування на ринок продукції та послуг ресторанного підприємства “Авокадо”…54 3.2. Використання сучасних технології у стимулюванні продажу продукції та послуг у закладах готельно–ресторанного господарства...63 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці…78 4.1. Вплив електричного обладнання готельного господарства на безпеку життєдіяльності працівників…78 4.2. Організація охорони праці у готелі “Hudson House River Inn”…81 Висновки…87 Бібліографія…90
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45737
Власник авторського права: © Хіхловська К.В., 2024
Перелік літератури: 1. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури; Фірма “Інкос”, 2007. 280 с.
2. Банько В. Г. Будівлі, споруди та обладнання туристських комплексів: навч. посібн., 2-е вид. К.: Дакор, 2008. 328 с.
3. Астахова О. Маркетинг: навч. посіб. Xарків: Вид. ХНЕУ, 2006. 208 с.
4. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: навч. посіб. РнД.: Фенікс, 2005. 220 с.
5. Біловодська О. А. Маркетинговий менеджмент: навч. посібн. Київ: Знання, 2010. 332 с.
6. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: прoблеми станoвлення та рoзвитку: мoнoграфія. К.: КПІ, 2010. 384 с.
7. Бойко М.Г., Гопкало Л.M. Організація готельного господарства: підруч. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с.
8. Вачевський М.В., Скотний М.В. Маркетинг у сферах послуг: навч. посібник. Київ: “Центр навчальної літератури”, 2004. 232 с.
9. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: підруч. Київ: КНЕУ, 1998. 268 с. 18. Вoйчак А. В., Федoрченкo А. В. Маркетингoві дoслідження: підруч.; ред. А. В. Вoйчак; Державний вищий навчальний заклад “Київ. нац. екoн. ун-т ім. Вадима Гетьмана”. К.: КНЕУ, 2012. 408 c.
10. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с.
11. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Київ: Лібра, 2007. 720 с. 21.
12. Герасимчук Б. Г. Маркетинг: теорія і практика: навч. посібник. Київ: Вища школа, 1994. 327с.
13. Гончаров С. М. Маркетинг. Рівне: НУВГП, 2007. 364 с. 24. Гінда М.І. Тенденції розвитку ресторанного господарства: зб. мат-в Всеукр. наук.-практ. конф. “Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи” (м. Львів, 29.11.2016 р.). Львів: МАУП, 2016. Ч. 1. 360 с. C. 301–306.
14. Дж. Дей. Стратегічний маркектинг. URL: https://strategichniymarketing dzh-dey-142-430-33swy.html#google_vignette
15. Дудяк Р.П., Липчук В.В. Маркетинг: теорія, методика, практика: навч. посібник. Львів: НВФ “Українські технології”, 2002. 260 с. 94
16. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.
17. Ільченко К. Нейромаркетинг не хайп, а корисний інструмент для грамотного маркетолога. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 60-64.
18. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. Київ: КНЕУ, 2001. 240 с.
19. Катаєв А.В. Маркетинг: навч. посібник. Харків: Видавничий центр “Діалог”, 2016. 425 с.
20. Ковальчук С., Лазебник М. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку. Маркетинг в Україні. 2016. №3. С. 18-34.
21. Лук’янець Т. А. Економічний механізм маркетингу: навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2006. 464 с.
22. Мазаракі А. А., Пересічний М. І., Шаповал С. Л. Проектування закладів ресторанного господарства та ін: навч. посіб.: для вищ. навч. закл. За ред. А. А. Мазаракі. 2-ге вид., переробл. та допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун т, 2010. 340 с
23. Мальченко В. М. Маркетинг послуг: навч. посібник. Київ: КНЕУ, 2006. 360 с. 48.
24. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320 с.
25. Мендела І. Я. Маркетинг в соціокультурній діяльності: ситуаційні вправи, тестові завдання: практикум. Івано-Франківськ: Вид-во “Фоліант”, 2020. 60 с.
26. Петрова О. Зміни підходів в управлінні маркетинговими активностями в ресторанній сфері. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 50-59.
27. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навч. посібник. Київ: Знання, 2007. 325 с.
28. П’ятницька Г. Т. Тенденції розвитку ресторанного господарства в Україні. Вісник КНТЕУ. 2010. № 8. С. 24-32.
29. Решетнікова І. Л. Маркетинг: кейси, ситуаційні вправи, тестові завдання: практикум. Київ: КНЕУ, 2013. 479 с.
30. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66- 78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.
31. Ромат Є.В. Неформальні вербальні маркетингові комунікації (початок). Маркетинг і реклама. 2017. № 5-6. С. 30-40.
32. Ромат Є.В. Сутність та поняття системи маркетингових комунікацій. Маркетинг і реклама. 2017. №10. С. 30-37.
33. Сардак О.В. HR-потенціал в умовах маркетингової орієнтації підприємств // Торгівля і ринок України. Вип. 31. т. 2, 2011. С. 145–153. 97
34. Сєвонькаєва О. Сучасні технології маркетингових комунікацій. Маркетинг в Україні. 2019. №2. С. 45-50.
35. Старостіна А. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку. Маркетинг в Україні. 2017. №4. С. 4-10.
36. Тимошенко З.І., Мунін Г.Б., Дишлевий В.П. Маркетинг готельно ресторанного бізнесу. Київ: Вид-во Європ. Ун-ту, 200
37. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФОП Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.
38. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.
39. Язіна В.А. Теоретичні та методичні засади управління готельно ресторанним господарством України в умовах глобалізації економіки. Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конференції (01 листопада – 01 грудня 2014 року). Полтава: видавець ФОП Мирон І. А., 2014. С. 60–62.
40. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Khikhlovska K_V_2024.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Хіхловська.docx19,41 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора