Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45737
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorШерстюк, Роман Петрович-
dc.contributor.advisorSherstyuk, Roman-
dc.contributor.authorХіхловська, Катерина Віталіївна-
dc.contributor.authorKhikhlovska, Kateryna-
dc.date.accessioned2024-07-03T08:29:30Z-
dc.date.available2024-07-03T08:29:30Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationХіхловська К.В. Стимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно-ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Авокадо”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Р. П. Шерстюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45737-
dc.description.abstractХіхловська К. В. “Стимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно-ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Авокадо”)”. Кваліфікаційна робота бакалавра (93 стор., 12 табл., 10 рис., 40 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дана кваліфікаційна робота бакалавра стосується теоретичних положень, створення науково-методичних і практичних рекомендацій щодо стимулювання продажу продукції та послуг у діяльності підприємства ресторанної галузі. У контексті визначеної теми було вивчено теоретичні аспекти забезпечення стимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно ресторанного господарства; проаналізовано процеси стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”; зазначено пропозиції щодо стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”. Практичне значення роботи. У процесі здійсненого дослідження запропоновано програму просування на ринок продукції та послуг ресторанного підприємства “Авокадо”, а також втілити у практичну діяльність технологію у стимулюванні продажу продукції та послуг у закладах готельно– ресторанного господарства, що приведе до покращення стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”, а також матиме корисний ефект для досліджуваного підприємства ресторанної сфери.uk_UA
dc.description.abstractKhikhlovska M. A. “Promotion of products sales and services of hotel and restaurant business facilities (restaurant “Avocado” as a case study)”. Bachelor’s qualification thesis (93 pages, 12 tables, 10 figures, 40 literary sources) in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. This bachelor’s qualification work concerns theoretical provisions, the creation of scientific-methodical and practical recommendations for stimulating the sale of products and services in the activities of an enterprise in the restaurant industry. In the context of the defined topic, the theoretical aspects of ensuring the stimulation of the sale of products and services of hotel and restaurant establishments were studied; the processes of stimulating the sale of products and services of the restaurant “Avocado” were analyzed; proposals for stimulating the sale of products and services of the restaurant “Avocado” are indicated. Practical meaning of work. In the course of the research, a program for market promotion of the products and services of the restaurant enterprisuk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ Вступ…7 1. Теоретичні аспекти забезпечення стимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно-ресторанного господарства…10 1.1. Роль послуг у системі формування сучасного готельно-ресторанного господарства…10 1.2. Маркетингово-орієнтована діяльність як можливість стимулювання продажу продукції та послуг у ресторанній сфері…21 2. Дослідження процесів стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”…27 2.1. Оцінювання стимулювання продажу продукції та послуг у діяльності підприємства сфери ресторанного господарства…27 2.2. Особливості впровадження досвіду сучасних маркетингових технологій на підприємствах громадського харчування у діяльності ресторану “Авокадо”…39 3. Пропозиції стимулювання продажу продукції та послуг ресторану “Авокадо”…54 3.1. Програма просування на ринок продукції та послуг ресторанного підприємства “Авокадо”…54 3.2. Використання сучасних технології у стимулюванні продажу продукції та послуг у закладах готельно–ресторанного господарства...63 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці…78 4.1. Вплив електричного обладнання готельного господарства на безпеку життєдіяльності працівників…78 4.2. Організація охорони праці у готелі “Hudson House River Inn”…81 Висновки…87 Бібліографія…90uk_UA
dc.format.extent1-93-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectринок ресторанних послугuk_UA
dc.subjectгромадське харчуванняuk_UA
dc.subjectресторанна справаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстимулювання продажуuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectmarket of restaurant servicesuk_UA
dc.subjectcateringuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.titleСтимулювання продажу продукції та послуг закладів готельно-ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Авокадо”)uk_UA
dc.title.alternativePromotion of products sales and services of hotel and restaurant business facilities (restaurant “Avocado” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Хіхловська К.В., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc35.078uk_UA
dc.relation.references1. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури; Фірма “Інкос”, 2007. 280 с.uk_UA
dc.relation.references2. Банько В. Г. Будівлі, споруди та обладнання туристських комплексів: навч. посібн., 2-е вид. К.: Дакор, 2008. 328 с.uk_UA
dc.relation.references3. Астахова О. Маркетинг: навч. посіб. Xарків: Вид. ХНЕУ, 2006. 208 с.uk_UA
dc.relation.references4. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: навч. посіб. РнД.: Фенікс, 2005. 220 с.uk_UA
dc.relation.references5. Біловодська О. А. Маркетинговий менеджмент: навч. посібн. Київ: Знання, 2010. 332 с.uk_UA
dc.relation.references6. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: прoблеми станoвлення та рoзвитку: мoнoграфія. К.: КПІ, 2010. 384 с.uk_UA
dc.relation.references7. Бойко М.Г., Гопкало Л.M. Організація готельного господарства: підруч. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с.uk_UA
dc.relation.references8. Вачевський М.В., Скотний М.В. Маркетинг у сферах послуг: навч. посібник. Київ: “Центр навчальної літератури”, 2004. 232 с.uk_UA
dc.relation.references9. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: підруч. Київ: КНЕУ, 1998. 268 с. 18. Вoйчак А. В., Федoрченкo А. В. Маркетингoві дoслідження: підруч.; ред. А. В. Вoйчак; Державний вищий навчальний заклад “Київ. нац. екoн. ун-т ім. Вадима Гетьмана”. К.: КНЕУ, 2012. 408 c.uk_UA
dc.relation.references10. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с.uk_UA
dc.relation.references11. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Київ: Лібра, 2007. 720 с. 21.uk_UA
dc.relation.references12. Герасимчук Б. Г. Маркетинг: теорія і практика: навч. посібник. Київ: Вища школа, 1994. 327с.uk_UA
dc.relation.references13. Гончаров С. М. Маркетинг. Рівне: НУВГП, 2007. 364 с. 24. Гінда М.І. Тенденції розвитку ресторанного господарства: зб. мат-в Всеукр. наук.-практ. конф. “Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи” (м. Львів, 29.11.2016 р.). Львів: МАУП, 2016. Ч. 1. 360 с. C. 301–306.uk_UA
dc.relation.references14. Дж. Дей. Стратегічний маркектинг. URL: https://strategichniymarketing dzh-dey-142-430-33swy.html#google_vignetteuk_UA
dc.relation.references15. Дудяк Р.П., Липчук В.В. Маркетинг: теорія, методика, практика: навч. посібник. Львів: НВФ “Українські технології”, 2002. 260 с. 94uk_UA
dc.relation.references16. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.uk_UA
dc.relation.references17. Ільченко К. Нейромаркетинг не хайп, а корисний інструмент для грамотного маркетолога. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 60-64.uk_UA
dc.relation.references18. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. Київ: КНЕУ, 2001. 240 с.uk_UA
dc.relation.references19. Катаєв А.В. Маркетинг: навч. посібник. Харків: Видавничий центр “Діалог”, 2016. 425 с.uk_UA
dc.relation.references20. Ковальчук С., Лазебник М. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку. Маркетинг в Україні. 2016. №3. С. 18-34.uk_UA
dc.relation.references21. Лук’янець Т. А. Економічний механізм маркетингу: навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2006. 464 с.uk_UA
dc.relation.references22. Мазаракі А. А., Пересічний М. І., Шаповал С. Л. Проектування закладів ресторанного господарства та ін: навч. посіб.: для вищ. навч. закл. За ред. А. А. Мазаракі. 2-ге вид., переробл. та допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун т, 2010. 340 сuk_UA
dc.relation.references23. Мальченко В. М. Маркетинг послуг: навч. посібник. Київ: КНЕУ, 2006. 360 с. 48.uk_UA
dc.relation.references24. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320 с.uk_UA
dc.relation.references25. Мендела І. Я. Маркетинг в соціокультурній діяльності: ситуаційні вправи, тестові завдання: практикум. Івано-Франківськ: Вид-во “Фоліант”, 2020. 60 с.uk_UA
dc.relation.references26. Петрова О. Зміни підходів в управлінні маркетинговими активностями в ресторанній сфері. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 50-59.uk_UA
dc.relation.references27. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навч. посібник. Київ: Знання, 2007. 325 с.uk_UA
dc.relation.references28. П’ятницька Г. Т. Тенденції розвитку ресторанного господарства в Україні. Вісник КНТЕУ. 2010. № 8. С. 24-32.uk_UA
dc.relation.references29. Решетнікова І. Л. Маркетинг: кейси, ситуаційні вправи, тестові завдання: практикум. Київ: КНЕУ, 2013. 479 с.uk_UA
dc.relation.references30. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66- 78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.uk_UA
dc.relation.references31. Ромат Є.В. Неформальні вербальні маркетингові комунікації (початок). Маркетинг і реклама. 2017. № 5-6. С. 30-40.uk_UA
dc.relation.references32. Ромат Є.В. Сутність та поняття системи маркетингових комунікацій. Маркетинг і реклама. 2017. №10. С. 30-37.uk_UA
dc.relation.references33. Сардак О.В. HR-потенціал в умовах маркетингової орієнтації підприємств // Торгівля і ринок України. Вип. 31. т. 2, 2011. С. 145–153. 97uk_UA
dc.relation.references34. Сєвонькаєва О. Сучасні технології маркетингових комунікацій. Маркетинг в Україні. 2019. №2. С. 45-50.uk_UA
dc.relation.references35. Старостіна А. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку. Маркетинг в Україні. 2017. №4. С. 4-10.uk_UA
dc.relation.references36. Тимошенко З.І., Мунін Г.Б., Дишлевий В.П. Маркетинг готельно ресторанного бізнесу. Київ: Вид-во Європ. Ун-ту, 200uk_UA
dc.relation.references37. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФОП Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.uk_UA
dc.relation.references38. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.uk_UA
dc.relation.references39. Язіна В.А. Теоретичні та методичні засади управління готельно ресторанним господарством України в умовах глобалізації економіки. Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конференції (01 листопада – 01 грудня 2014 року). Полтава: видавець ФОП Мирон І. А., 2014. С. 60–62.uk_UA
dc.relation.references40. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
dyplom_ Khikhlovska K_V_2024.pdf1,29 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Авторська довідка_Хіхловська.docx19,41 kBMicrosoft Word XMLBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak