Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45733
Título : Онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг: проблеми (назви записувати нижнім регістром) та перспективи їх вирішення в сучасних умовах ( на прикладі кафе «DALI PizzaSushi»)
Otros títulos : Online services of the hotel and restaurant services: problems and perspectives of their (переклад англійською) solving under modern conditions (cafe «DALI PizzaSushi» as a case study)
Autor : Максимюк, Андрій Русланович
Maksymiuk, Andrii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Максимюк А.Р. Онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг: проблеми та перспективи їх вирішення в сучасних умовах ( на прикладі кафе «DALI PizzaSushi») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. П. Д. Дудкін. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 77 с.
Fecha de publicación : jun-2024
Submitted date: jun-2024
Date of entry: 3-jul-2024
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Дудкін, Павло Дмитрович
Committee members: Dudkin, Pavlo
UDC: 658.8
Palabras clave : онлайн-продажі
управління
розвиток
послуга
громадське харчування
фактори
online sales
management
development
service
catering
factors of influence
Page range: 1-77
Resumen : Максимюк А. Р. Онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг: проблеми та перспективи їх вирішення в сучасних умовах (на прикладі кафе «DALI PizzaSushi»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 77 сторінок, 12 рисунки, 10 таблиць, 35 літературних джерел. Об’єкт дослідження  кафе «DALI PizzaSushi», що спеціалізується на приготуванні та продажу піци та суші. Предмет дослідження  процес управління онлайн-продажами продукції кафе. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо покращення онлайн продажів закладу сфери громадського харчування. Методи дослідження − аналіз і синтез; комплексний аналіз; порівняльний і економічний аналіз, метод опису. Практичне значення одержаних результатів. У роботі сформульовано пропозиції щодо покращення онлайн-продаж продукції та послуг досліджуваного закладу громадського харчування.
Maksymiuk A. Online services of the hotel and restaurant services: problems and perspectives of their solving under modern conditions (cafe «DALI PizzaSushi» as a case study). Bachelor degree thesis contains of 77 pages, 12 pictures, 10 tables, 35 references. The object of investigation is cafe «DALI PizzaSushi», specialising in the preparation and sale of pizza and sushi. The subject of investigation is the process of managing online sales of cafe products. The aim of the work is the development of recommendations for improving online sales of a catering establishment. The methods of investigation are analysis and synthesis; comprehensive analysis; comparative and economic analysis, method of description. The practical significance of the results obtained. The paper formulates proposals for improving the online sales of products and services of the researched catering establishment.
Content: Зміст Вступ... 5 1. Теоретичний розділ Теоретичні основи онлайн-продажі готельно ресторанних послуг... 8 1.1. Сутність та значення онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг ... 8 1.2. Основні проблеми онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг … 16 2. Аналітичний розділ Дослідження стану господарської діяльності та продажі послуг кафе «DALI PizzaSushi»... 28 2.1. Аналіз факторів впливу на реалізацію продукції закладу громадського харчування ...28 2.2. Організаційно-економічна характеристика кафе «DALI PizzaSushi» ... 34 2.3. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності кафе «DALI PizzaSushi» …42 3. Рекомендаційно-розрахунковий розділ шляхи покращення онлайн-продажі у кафе «DALI PizzaSushi» ...49 3.1. Особливості організації онлайн-продажу послуг у готельно ресторанній сфері …49 3.2. Пропозиції покращення онлайн-продажі у кафе «DALI PizzaSushi» …57 3.3. Проектне рішення із запуску мобільного додатку як засобу покращення онлайн-продажів кафе «DALI PizzaSushi» … 59 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці... 65 4.1. Вимоги до освітлення виробничих приміщень … 65 4.2. Планування заходів із безпеки праці та контроль за їх виконанням … 67 Висновки... 72 Бібліографія... 74
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45733
Copyright owner: © Максимюк А.Р., 2024
References (Ukraine): 1. Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес; ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський ун-т туризму, економіки і права. К.: Знання України, 2002. 352 с.
2. Апопій В. В., Шалева О. І., Креденець О. В. Особливості електронної торгівлі та проблеми її сучасного розвитку в Україні. Регіональна економіка. 2012. № 3. С. 181-190.
3. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник. Київ: Знання, 2011. 495 с.
4. Боковець В. В., Давидюк Л. П. Електронна торгівля її значення для розвитку бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2021. № 1. С. 210-214.
5. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1 / [Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Г. Й. Островська та ін.]. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.
6. Данько Т. І., Яворська Н. П. Особливості розвитку інтернет-торгівлі та порівняльна характеристика з традиційною торгівлею [Електронний ресурс] // Економіка та суспільство. 2021. Випуск № 33. Режим доступу: file:///C:/Users/EliteBook/Downloads/928- %D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0 %D1%82%D1%82%D1%96-889-1-10-20220111.pdf.
7. Електронна комерція: / А. Береза, І. Козак, Ф. Левченко та ін. К.: КНЕУ, 2002. 326 с.
8. Забарна Є. М., Окландер Т. О. Маркетинг. Підручник. Одеса: ОНПУ, 2012. 149с.
9. Зайцева О. О., Болотинюк І. М. Електронний бізнес: навч. посібник / За наук. ред. Н. В. Морзе. Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2015. 264 с.
10. Іванова Л. О., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. Маркетинг послуг: навчальний посібник. Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.
11. Ілляшенко С. М., Іванова Т. Є. Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні. Mechanism of Economic Regulation. 2014. № 3. С. 72-81.
12. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко. К.: Центр. учб. л-ри, 2011. 332 с.
13. Internet-нові інструменти в маркетинговій діяльності підприємств: www.ecworld.com.ua/.
14. Кальницький А. Є., Копусяк Я. Ф. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства // Науковий вісник Ужгородського університету. Економіка. 2014. №. 1. С. 94-97.
15. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (за ред. проф. Апопія В. В., проф. Гончарука Я. А.). Львів, Видавництво ЛКА, 2001. 450 с.
16. Куклінова Т. В. Сучасні тенденції та фактори Інтернет-торгівлі в Україні. Вісник соціально-економічних досліджень. 2018. № 1(65). С. 95-102.
17. Кузик О. Маркетинг послуг: технології та стратегії: навч. посібн. Львів: Видавництво ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 338 с.
18. Куценко В. І., Трілленберг Г. І. Менеджмент сфери послуг. НАН України. Рада по вивченню продуктивних сил України. К.: ЗАТ «Ніч лава», 2007. 459 с.
19. Мозгова Г. В. Інструменти інтернет – маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429.
20. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.
21. Серединська В. М., Загородна О. М., Федорович Р. В. Економічний аналіз: навч. посіб. Т.: Астон, 2010. 623 с.
22. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf
23. Тимошенко З. І., Мунін Г. Б., Дишлевий В. П. Маркетинг готельно ресторанного бізнесу. К.: Вид-во Європ. ун-ту. 2007. 246 с.
24. Тульчинська С. О., Сегеда Є. І. Нові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємстві. Сучасні проблеми економіки і підприємництво. 2015. Вип. 16. С. 98-104.
25. Хамула О. О., Міценко Н. Г., Хамула О. Г. Електронна та традиційна комерція: суть, зміст, спільні і відмінні риси. Наукові записки [Української академії друкарства]. 2011. № 4. С. 93-99.
26. Терещенко Е. Ю. Розвиток інтернет-торгівлі в умовах сучасного бізнес-середовища. Ефективна економіка. 2019. № 9.
27. Теницька Н. Б., Чайкіна А. О. Стан та перспективи розвитку системи збуту товарів через електронні мережі в сучасних умовах господарювання. Вісник Хмельницького Національного університету. 2011. №3. Т. 3. С. 176-179.
28. Тягунова Н. М., Гудзенко М. Ю. Інтернет-торгівля: сутність та особливості. Вісник Полтавської державної аграрної академії. 2013. №3. С. 160- 162.
29. Уніфіковані технології готельних послуг: навчальний посібник / [за ред. проф. В. К. Федоренка, Л. Г. Лук’янова, Т. Т. Дорошенко, І. Н. Мініч]. К.: Вища школа, 2001. 237 с.
30. Черненко О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання // Маркетинг в Україні. 2016. № 3 (96). С. 4-11.
31. Чоботар С. І., Фомішіна В. М., Мочерний С. В., Ларіна Я. С. Основи бізнесу: навч. посіб. К.: Академія, 2009. 384 с.
32. Шалева О. І. Електронна комерція: Навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2011. 209 с.
33. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФО-П Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.
34. Шкроміда Н. Я. Комплексна оцінка економічного потенціалу суб’єктів господарювання. Економічний аналіз: Зб. наук праць. Тернопіль: Економічна думка. Тернопіль: ТНУ, 2011. Вип. 9, Ч. 1. С. 383-386.
35. Yavorska N., Danko T., Bulatsyk S. Internet commerce in Ukraine: the specifics, advantages and disadvantages. Science and education: trends and prospects. 2018. P. 121-125.
Content type: Bachelor Thesis
Aparece en las colecciones: 241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
dyplom_ Maksymiuk A_R_2024.pdf1,57 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Авторська довідка_Максимюк А..doc68,5 kBMicrosoft WordVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador