Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДудкін, Павло Дмитрович-
dc.contributor.authorМаксимюк, Андрій Русланович-
dc.contributor.authorMaksymiuk, Andrii-
dc.date.accessioned2024-07-03T07:26:59Z-
dc.date.available2024-07-03T07:26:59Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationМаксимюк А.Р. Онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг: проблеми та перспективи їх вирішення в сучасних умовах ( на прикладі кафе «DALI PizzaSushi») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. П. Д. Дудкін. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45733-
dc.description.abstractМаксимюк А. Р. Онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг: проблеми та перспективи їх вирішення в сучасних умовах (на прикладі кафе «DALI PizzaSushi»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 77 сторінок, 12 рисунки, 10 таблиць, 35 літературних джерел. Об’єкт дослідження  кафе «DALI PizzaSushi», що спеціалізується на приготуванні та продажу піци та суші. Предмет дослідження  процес управління онлайн-продажами продукції кафе. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо покращення онлайн продажів закладу сфери громадського харчування. Методи дослідження − аналіз і синтез; комплексний аналіз; порівняльний і економічний аналіз, метод опису. Практичне значення одержаних результатів. У роботі сформульовано пропозиції щодо покращення онлайн-продаж продукції та послуг досліджуваного закладу громадського харчування.uk_UA
dc.description.abstractMaksymiuk A. Online services of the hotel and restaurant services: problems and perspectives of their solving under modern conditions (cafe «DALI PizzaSushi» as a case study). Bachelor degree thesis contains of 77 pages, 12 pictures, 10 tables, 35 references. The object of investigation is cafe «DALI PizzaSushi», specialising in the preparation and sale of pizza and sushi. The subject of investigation is the process of managing online sales of cafe products. The aim of the work is the development of recommendations for improving online sales of a catering establishment. The methods of investigation are analysis and synthesis; comprehensive analysis; comparative and economic analysis, method of description. The practical significance of the results obtained. The paper formulates proposals for improving the online sales of products and services of the researched catering establishment.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст Вступ... 5 1. Теоретичний розділ Теоретичні основи онлайн-продажі готельно ресторанних послуг... 8 1.1. Сутність та значення онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг ... 8 1.2. Основні проблеми онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг … 16 2. Аналітичний розділ Дослідження стану господарської діяльності та продажі послуг кафе «DALI PizzaSushi»... 28 2.1. Аналіз факторів впливу на реалізацію продукції закладу громадського харчування ...28 2.2. Організаційно-економічна характеристика кафе «DALI PizzaSushi» ... 34 2.3. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності кафе «DALI PizzaSushi» …42 3. Рекомендаційно-розрахунковий розділ шляхи покращення онлайн-продажі у кафе «DALI PizzaSushi» ...49 3.1. Особливості організації онлайн-продажу послуг у готельно ресторанній сфері …49 3.2. Пропозиції покращення онлайн-продажі у кафе «DALI PizzaSushi» …57 3.3. Проектне рішення із запуску мобільного додатку як засобу покращення онлайн-продажів кафе «DALI PizzaSushi» … 59 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці... 65 4.1. Вимоги до освітлення виробничих приміщень … 65 4.2. Планування заходів із безпеки праці та контроль за їх виконанням … 67 Висновки... 72 Бібліографія... 74uk_UA
dc.format.extent1-77-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectонлайн-продажіuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectгромадське харчуванняuk_UA
dc.subjectфакториuk_UA
dc.subjectonline salesuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectcateringuk_UA
dc.subjectfactors of influenceuk_UA
dc.titleОнлайн-продажі готельно-ресторанних послуг: проблеми (назви записувати нижнім регістром) та перспективи їх вирішення в сучасних умовах ( на прикладі кафе «DALI PizzaSushi»)uk_UA
dc.title.alternativeOnline services of the hotel and restaurant services: problems and perspectives of their (переклад англійською) solving under modern conditions (cafe «DALI PizzaSushi» as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Максимюк А.Р., 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberDudkin, Pavlo-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.8uk_UA
dc.relation.references1. Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес; ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський ун-т туризму, економіки і права. К.: Знання України, 2002. 352 с.uk_UA
dc.relation.references2. Апопій В. В., Шалева О. І., Креденець О. В. Особливості електронної торгівлі та проблеми її сучасного розвитку в Україні. Регіональна економіка. 2012. № 3. С. 181-190.uk_UA
dc.relation.references3. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник. Київ: Знання, 2011. 495 с.uk_UA
dc.relation.references4. Боковець В. В., Давидюк Л. П. Електронна торгівля її значення для розвитку бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2021. № 1. С. 210-214.uk_UA
dc.relation.references5. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1 / [Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Г. Й. Островська та ін.]. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references6. Данько Т. І., Яворська Н. П. Особливості розвитку інтернет-торгівлі та порівняльна характеристика з традиційною торгівлею [Електронний ресурс] // Економіка та суспільство. 2021. Випуск № 33. Режим доступу: file:///C:/Users/EliteBook/Downloads/928- %D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0 %D1%82%D1%82%D1%96-889-1-10-20220111.pdf.uk_UA
dc.relation.references7. Електронна комерція: / А. Береза, І. Козак, Ф. Левченко та ін. К.: КНЕУ, 2002. 326 с.uk_UA
dc.relation.references8. Забарна Є. М., Окландер Т. О. Маркетинг. Підручник. Одеса: ОНПУ, 2012. 149с.uk_UA
dc.relation.references9. Зайцева О. О., Болотинюк І. М. Електронний бізнес: навч. посібник / За наук. ред. Н. В. Морзе. Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2015. 264 с.uk_UA
dc.relation.references10. Іванова Л. О., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. Маркетинг послуг: навчальний посібник. Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.uk_UA
dc.relation.references11. Ілляшенко С. М., Іванова Т. Є. Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні. Mechanism of Economic Regulation. 2014. № 3. С. 72-81.uk_UA
dc.relation.references12. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко. К.: Центр. учб. л-ри, 2011. 332 с.uk_UA
dc.relation.references13. Internet-нові інструменти в маркетинговій діяльності підприємств: www.ecworld.com.ua/.uk_UA
dc.relation.references14. Кальницький А. Є., Копусяк Я. Ф. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства // Науковий вісник Ужгородського університету. Економіка. 2014. №. 1. С. 94-97.uk_UA
dc.relation.references15. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (за ред. проф. Апопія В. В., проф. Гончарука Я. А.). Львів, Видавництво ЛКА, 2001. 450 с.uk_UA
dc.relation.references16. Куклінова Т. В. Сучасні тенденції та фактори Інтернет-торгівлі в Україні. Вісник соціально-економічних досліджень. 2018. № 1(65). С. 95-102.uk_UA
dc.relation.references17. Кузик О. Маркетинг послуг: технології та стратегії: навч. посібн. Львів: Видавництво ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 338 с.uk_UA
dc.relation.references18. Куценко В. І., Трілленберг Г. І. Менеджмент сфери послуг. НАН України. Рада по вивченню продуктивних сил України. К.: ЗАТ «Ніч лава», 2007. 459 с.uk_UA
dc.relation.references19. Мозгова Г. В. Інструменти інтернет – маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429.uk_UA
dc.relation.references20. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.uk_UA
dc.relation.references21. Серединська В. М., Загородна О. М., Федорович Р. В. Економічний аналіз: навч. посіб. Т.: Астон, 2010. 623 с.uk_UA
dc.relation.references22. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdfuk_UA
dc.relation.references23. Тимошенко З. І., Мунін Г. Б., Дишлевий В. П. Маркетинг готельно ресторанного бізнесу. К.: Вид-во Європ. ун-ту. 2007. 246 с.uk_UA
dc.relation.references24. Тульчинська С. О., Сегеда Є. І. Нові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємстві. Сучасні проблеми економіки і підприємництво. 2015. Вип. 16. С. 98-104.uk_UA
dc.relation.references25. Хамула О. О., Міценко Н. Г., Хамула О. Г. Електронна та традиційна комерція: суть, зміст, спільні і відмінні риси. Наукові записки [Української академії друкарства]. 2011. № 4. С. 93-99.uk_UA
dc.relation.references26. Терещенко Е. Ю. Розвиток інтернет-торгівлі в умовах сучасного бізнес-середовища. Ефективна економіка. 2019. № 9.uk_UA
dc.relation.references27. Теницька Н. Б., Чайкіна А. О. Стан та перспективи розвитку системи збуту товарів через електронні мережі в сучасних умовах господарювання. Вісник Хмельницького Національного університету. 2011. №3. Т. 3. С. 176-179.uk_UA
dc.relation.references28. Тягунова Н. М., Гудзенко М. Ю. Інтернет-торгівля: сутність та особливості. Вісник Полтавської державної аграрної академії. 2013. №3. С. 160- 162.uk_UA
dc.relation.references29. Уніфіковані технології готельних послуг: навчальний посібник / [за ред. проф. В. К. Федоренка, Л. Г. Лук’янова, Т. Т. Дорошенко, І. Н. Мініч]. К.: Вища школа, 2001. 237 с.uk_UA
dc.relation.references30. Черненко О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання // Маркетинг в Україні. 2016. № 3 (96). С. 4-11.uk_UA
dc.relation.references31. Чоботар С. І., Фомішіна В. М., Мочерний С. В., Ларіна Я. С. Основи бізнесу: навч. посіб. К.: Академія, 2009. 384 с.uk_UA
dc.relation.references32. Шалева О. І. Електронна комерція: Навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2011. 209 с.uk_UA
dc.relation.references33. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФО-П Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.uk_UA
dc.relation.references34. Шкроміда Н. Я. Комплексна оцінка економічного потенціалу суб’єктів господарювання. Економічний аналіз: Зб. наук праць. Тернопіль: Економічна думка. Тернопіль: ТНУ, 2011. Вип. 9, Ч. 1. С. 383-386.uk_UA
dc.relation.references35. Yavorska N., Danko T., Bulatsyk S. Internet commerce in Ukraine: the specifics, advantages and disadvantages. Science and education: trends and prospects. 2018. P. 121-125.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Maksymiuk A_R_2024.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Максимюк А..doc68,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора