霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45694
Title: Розробка комп'ютерної гри "Runestone Rumble" в жанрі платформер з використанням Unity
Other Titles: Development of the computer game "runstone rumble" in the platform genre using the unity engine
Authors: Бодлак, Артур Вікторович
Bodlak, Artur Victorovuch
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Бодлак А. В. Розробка комп'ютерної гри "Runestone Rumble" в жанрі платформер з використанням Unity : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Р. С. Гром'як. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 68 с.
Issue Date: 25-六月-2024
Submitted date: 6-六月-2024
Date of entry: 1-七月-2024
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Supervisor: Гром'як, Роман Сильвестрович
Committee members: Загородна, Наталія Володимирівна
UDC: 004.42
Keywords: платформер
ігровий рушій
unity
анімація
комп'ютерна гра
програмування
2D-гра
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню розробки комп'ютерної гри «Runestone Rumble» у жанрі платформер з використанням рушія Unity. У першому розділі кваліфікаційної роботи описано аналіз предметної області та постановка завдання для розробки гри. Висвітлено історію розвитку платформерних ігор, основні елементи жанру, а також обґрунтовано вибір інструментів та технологій для реалізації проекту. Розглянуто існуючі рішення в жанрі платформерів і проаналізовано їхні ключові характеристики. У другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто проектну частину та розробку концепцій гри. Досліджено основні елементи гри та принципи роботи, описано структуру рівнів та взаємодію гравця з ігровим середовищем. Подано детальну розробку ігрових механік, включаючи систему керування персонажем, анімації, та використання рунічних каменів. У третьому розділі кваліфікаційної роботи описано практичну частину та реалізацію ігрових механік. Проаналізовано технічні аспекти розробки, проведено тестування гри та налагодження для забезпечення її коректної роботи. Проведено оптимізацію ігрових ресурсів і коду для покращення продуктивності. The qualification work is dedicated to the development of the computer game "Runstone Rumble" in the platformer genre using the Unity engine. The first section of the qualification paper describes the analysis of the subject area and the task setting for game development. It highlights the history of platformer games, the main elements of the genre, and justifies the choice of tools and technologies for the project implementation. Existing solutions in the platformer genre are reviewed and their key characteristics are analyzed. The second section of the qualification paper examines the project part and the development of the game concepts. It explores the main elements of the game and principles of operation, describes the structure of the levels and the interaction of the player with the game environment. Detailed development of game mechanics, including the character control system, animations, and the use of runestones is provided. The third section of the qualification paper describes the practical part and the implementation of game mechanics. The technical aspects of development are analyzed, game testing and debugging are conducted to ensure its correct operation. Game resources and code are optimized to improve performance.
Content: РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗРОБКИ ГРИ «RUNESTONE RUMBLE» 8 1.1 Вступ до предметної області платформерних ігор 8 1.2 Ключові елементи платформерних ігор 12 1.3 Аналіз існуючих рішень 14 1.4 Постановка основного завдання на створення гри 18 1.5 Обґрунтування вибору інструментів та технологій 21 1.6 Висновок до першого розділу 26 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТНА ЧАСТИНА ТА РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЙ 28 2.1 Основні елементи гри та принципи роботи 28 2.2 Структура рівнів та віртуальна камера 33 2.3 Планування ігрового світу і систем взаємодії 38 2.4 Звукове оформлення 41 2.5 Висновок до другого розділу 43 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ІГРОВИХ МЕХАНІК 45 3.1 Керування персонажем 45 3.2 Cистеми взаємодії з гравцем 50 3.3 Освітлення та камера 53 3.4 Висновок до третього розділу 56 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 57 4.1 Ергономічні аспекти організації робочого місця розробника комп'ютерних ігор 57 4.2 Вимоги безпеки до робочих місць для виконання робіт 60 4.3 Висновки до четвертого розділу 62 ВИСНОВКИ 64 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45694
Copyright owner: © Артур Бодлак Вікторович, 2024
References (Ukraine): 1. Kucklich, Julian. "Electronic Platform Games: From Donkey Kong to Super Mario Odyssey." Encyclopedia of Video Game History, 2022. 375 p.
2. Steven L. Kent. "The Ultimate History of Video Games, Volume Two: From Pong to Pokémon and Beyond...The Story Behind the Craze That Touched Our Lives and Changed the World." Crown, 2021. 592p.
3. Donovan T. Replay: the history of video games. East Sussex, England: Yellow Ant, 2019. 501 p.
4. ESRB ratings guides, categories, content descriptors. ESRB Ratings. URL: https://www.esrb.org/ratings-guide/ (дата звернення 10.06.2024).
5. Усі жанри комп'ютерних ігор. UA PLAY. URL: https://uaplay.com.ua/usizhanry-pc-ihor/ (дата звернення 10.06.2024).
6. Jesse Schell. "The Art of Game Design: A Book of Lenses, Third Edition." CRC Press, 2019. 600 p.
7. Rachel Kowert, Thorsten Quandt. "The Video Game Debate 2: Revisiting the Physical, Social, and Psychological Effects of Video Games." Routledge, 2020. 144 p.
8. Технічна документація Microsoft. Microsoft; вебсайт. URL: https://docs.microsoft.com/en-us/ (дата звернення 10.06.2024).
9. Michael Halvorson. "Microsoft Visual Basic 2019: Step by Step." Microsoft Press, 2019. 624p.
10. Build. Test. Deploy. Microsoft. URL: https://dotnet.microsoft.com/en-us/ (дата звернення 10.06.2024).
11. Стаття релізу змін у версії Visual Studio 2022. Microsoft: вебсайт. URL: https://docs.microsoft.com/en-us/visualstudio/releases/2022/release-notes-preview (дата звернення 10.06.2024).
12. Стаття про оновлення версій C#. Microsoft: вебсайт. URL: https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/whats-new/csharp-10 (дата звернення 10.06.2024).
13. Документація мови C#. Microsoft: вебсайт. URL: https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/ (дата звернення 10.06.2024).
14. Joe Hocking. "Unity in Action, Third Edition: Multiplatform game development in C#." Manning Publications, 2022. 416 p.
15. Alan Thorn. "Unity Game Optimization: Enhance and extend the performance of your Unity games." Packt Publishing, 2021. 363p.
16. Tom Miller, Dean Johnson. "Learning Unity 2021: Build, manage, and deploy games across multiple platforms." 203 p.
17. Thorn A. "Pro Unity Game Development with C#: Leverage the Power of Unity and C# to Build Amazing Games." Apress, 2021. 380 p.
18. Корнілов А.В. UNITY. Повне керівництво. Наука і техніка. 2021. 209 с.
19. Buttfield-Addison P., Manning J., Nugent T. Unity game development cookbook: essentials for every game. O'Reilly Media, 2019. 406 p.
20. Хокінг Д. Unity в дії: мультиплатформна розробка на C#. СПб : Луцьк, 2016. 336 p.
21. Джон Меннінг, Перріс Батфілд-Еддісон. Unity для розробника. Наука і техніка, 2019. 352 p.
22. Smith M., Ferns S. Unity 2021 cookbook: over 160 recipes to take your unity game development skills to the next level. Packt Publishing, Limited, 2021.
23. Thorn A. "Unity Animation Essentials." Packt Publishing, 2023. 196 p.
24. Thorn A. Unity 2018 By Example. Packt Publishing, 2015, 402 p.
25. ДСТУ 8604:2015 «Дизайн і ергономіка. Робоче місце для виконання робіт у положенні сидячи. Загальні ергономічні вимоги»
26. ДСТУ 7299:2013 «Дизайн і ергономіка. Робоче місце оператора. Взаємне розташування елементів робочого місця. Загальні вимоги ергономіки»
27. ДСТУ EN 547-3-2001 «Безпечність машин. Розміри людського тіла. Частина 3. Антропометричні дані»
28. ДСТУ EN 12464-1:2016 «Світло та освітлення. Освітлення робочих місць. Частина 1. Внутрішні робочі місця»
29. ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»
30. ДСН 3.3.6.039-99 «Державні санітарні норми виробничої загальної та локальної вібрації»
31. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»
32. Желібо Є. Безпека життєдіяльності / Є. Желібо, В. Зацарний., 2019. – 344 с.
33. Автоматизовані системи обробки економічної інформації Підрчуник/ Г. В. Лавіанський,.., Р.С. Гром'як. К. Вища школа, 1995. 287с:іл.
34. Проектування інформаційного забезпечення систем обрабоки економічної інформації /Гром'як Р.С., Боднар І.В. - Тернопіль:ТНЕУ, 2009, 89 с.
35. Hromyak R., Nemish V. (2023). Estimation of the structural p parameter for a number of structutal materials. Scientific Journal of TNTU (Tern.), vol 112, no 4, pp. 67-72.
Content type: Bachelor Thesis
�蝷箔����:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
2024_KRB_SN-41_Bodlak_Artur.pdf1,83 MBAdobe PDF璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

蝞∠�極�