Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45524
Título: Формування соціально відповідальної поведінки суб’єктів (назви записувати нижнім регістром) індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace»)
Outros títulos: Development of socially responsible behavior of hospitality industry entities (hotel and (переклад англійською) restaurant complex “Avalon Palace” as a case study)
Autor: Крук, Ілля Максимович
Kruk, Illia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Крук І. М. Формування соціально відповідальної поведінки суб’єктів (назви записувати нижнім регістром) індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace»): робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. М. Мельник. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 68 с.
Data: Jun-2024
Submitted date: Jun-2024
Date of entry: 28-Jun-2024
Editora: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, Liliya
UDC: 658:364
Palavras-chave: соціальна відповідальність
поведінка
управління
розвиток
послуга
готельно-ресторанний комплекс
behavior
management
social responsibility
development
service
hotel and restaurant
Page range: 1-68
Resumo: Крук І. М. Формування соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 68 сторінок, 10 рисунків, 11 таблиць, 31 літературне джерело. Об’єкт дослідження − готельно-ресторанний комплекс «Avalon Palace», до якого висуваються вимоги як до готелю категорії «три зірки». Предмет дослідження − процес формування соціально відповідальної поведінки господарюючого суб’єкта індустрії гостинності. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо формування соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності. Методи дослідження − аналіз і синтез; комплексний аналіз; порівняльний і економічний аналіз, метод опису. Практичне значення одержаних результатів. У роботі сформульовано пропозиції щодо формування соціально відповідальної поведінки господарюючого суб’єкта індустрії гостинності.
Kruk I. Development of socially responsible behavior of hospitality industry entities (hotel and restaurant complex “Avalon Palace” as a case study). Bachelor degree thesis contains of 68 pages, 10 pictures, 11 tables, 31 references. The object of investigation is the hotel and restaurant complex “Avalon Palace”, which claims to be a three-star hotel. The subject of investigation is the process of forming socially responsible behavior of the business entity of the hospitality industry. The aim of the work is the development of recommendations for the formation of socially responsible behavior of subjects of the hospitality industry. The methods of investigation are analysis and synthesis; comprehensive analysis; comparative and economic analysis, method of description. The practical significance of the results obtained. The work formulates proposals for the formation of socially responsible behavior of the business entity of the hospitality industry.
Content: ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………..……………..……... 5 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ГОСПОДАРЮЮЧИХ СУБ’ЄКТІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ .............................................. 8 1.1. Поняття соціальної відповідальності у контексті економічного розвитку країни .................................................................. 8 1.2. Зміст і форми соціально відповідальної поведінки господарюючих суб’єктів …...................................................................... 15 2. АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГРК «AVALON PALACE» ТА ДОСЛІДЖЕННЯ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СУБ’ЄКТІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ……………………………………..…...... 24 2.1. Характеристика діяльності готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace» ...................................................................... 24 2.2. Фактори впливу на соціально відповідальну поведінку суб’єктів індустрії гостинності ................................................................. 34 2.3. Особливості оцінювання соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності ................................................................. 38 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СУБ’ЄКТІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ......................................................................................... 42 3.1. Прояви соціально відповідальної поведінки підприємств індустрії гостинності …..…………………………………..………….… 42 3.2. Розроблення концепції реабілітаційного центру, як соціальної ініціативи ГРК «Avalon Palace» ………………...........…….. 48 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 56 4.1. Загальні положення організації пожежної безпеки у готельно-ресторанних комплексах …………………….……….………. 56 4.2. Організація охорони праці у ГРК «Avalon Palace» …………... 58 ВИСНОВКИ ……………………………………………………...….…... 63 БІБЛІОГРАФІЯ …...…………………………..……………………..….. 65
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45524
Copyright owner: © Крук І.М., 2024
References (Ukraine): 1. Андрушків Б. М., Кирич Н. Б., Мельник Л. М., Погайдак О. Б. Семіотика визначення економічної стратегії підвищення господарсько фінансової стабільності підприємства в умовах трансформаційного суспільства // Вісник економічної науки України. 2013. №1(23). С. 3-7.
2. Андрушків Б. М., Кирич Н. Б., Мельник Л. М., Погайдак О. Б., Стойко І.І. Інноваційні механізми посилення відповідальності за результати фінансово-економічної діяльності підприємства // Вісник економічної науки України. 2013. №2 (24). С. 3-6.
3. Андрушків Б., Кирич Н., Погайдак О. Удосконалення управління природоохоронною діяльністю обслуговуючих підприємств на інноваційних засадах [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2012. Вип. 1(6). С. 5-16. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12abmniz.pdf.
4. Бондарук Т. Г., Бондарук І. С. Економічна природа організаційно економічного механізму соціальної відповідальності бізнесу. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту: зб. наук. пр. 2020. № 1-2. С. 57-64.
5. Борисова В. А. Екологізація підприємницької діяльності. Суми: Вид-во «Довкілля», 2004. 128 с.
6. Євтушенко В. А. Оцінка корпоративної соціальної відповідальності: методи, об’єкти, показники. Вісник НТУ «ХПІ», 2013. № 46 (1019). С. 53-58.
7. Кусик Н. Л., Ковалевська А. В. Методичний підхід до проведення оцінки ефективності соціально відповідальної діяльності підприємства. Проблеми економіки. 2012. № 3. С. 137-141.
8. Затейщикова О. О. Аналіз підходів до оцінки соціальної відповідальності бізнесу. Вісник соціально-економічних досліджень. 2014. № 2 (53). С. 189-194.
9. Герасимчук З. В., Поліщук В. Г. Стимулювання сталого розвитку регіону: теорія, методологія, практика: монографія. Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011. 516 с.
10. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1 / [Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Г. Й. Островська та ін.]. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.
11. Грішнова О. А., Думанська В. П. Екологічний вектор соціальної відповідальності // Економіка і управління. 2011. № 3. С. 32-38.
12. Гусєва О. Ю., Марценюк Н. О. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: поточний стан та перспективи розвитку // Економіка. Менеджмент. Бізнес». 2018. №o4 (26). С. 47-55.
13. Дерій Ж. В., Зосименко Т. І. Екологічна компонента корпоративної соціальної відповідальності: світовий досвід та українські реалії // Актуальні проблеми економіки. 2016. №11(185). С. 278-290.
14. Дишкантюк О. В. Теоретичні основи функціонування індустрії гостинності. Економіка: реалії часу. 2015. №6(22). С. 96-101.
15. Дишкантюк О. В., Мартієнко А. І. Сутність гостинності як економічної категорії. Економіка: реалії часу. 2017. №2(30). С. 72-78. URL: http://economics.opu.ua/files/archive/2017/No2/72.pdf.
16. Затєйщикова О. О. Етапи формування стратегії соціальної відповідальності бізнесу // Бізнес Інформ. 2014. № 2. С. 200-205.
17. Золотарьова О. В., Лебедєва В. К. Соціальна відповідальність: конспект лекцій. Дніпро: НМетАУ, 2018. 175 с.
18. Капліна Т. В., Капліна А. С. Індустрія гостинності України: тенденції розвитку // Збірник наукових праць «Проблеми і перспективи розвитку підприємництва». 2021. №27. С. 116-127. URL: http://ppb.khadi.kharkov.ua/ index.
19. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика: підручник / Саприкіна М. А. (гл. 1-14), Ляшенко О. (гл. 4, гл. 10), Саєнсус М. А. і Місько Г. А. (гл.1, гл. 9), Зінченко А. Г. (гл.8), (за науковою редакцією д.е.н., проф., засл. діяч науки і техніки України Редькіна О. С.). К.: Вид-во «Фарбований лист», 2011. 480 с.
20. Кузь Т. І., Малюта Л. Я., Островська Г. Й., Нагорняк Г. С. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії // Галицький економічний вісник. 2021. № 4 (71). С. 85-91.
21. Кузьмін О. Є., Станасюк Н. С., Уголькова О. З. Соціальна відповідальність бізнесу: поняття, типологія та чинники формування [Електронний ресурс] // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2021. Вип. 2(6). С. 56-64. Режим доступу: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/nov/25482/nzmened-56- 64.pdf.
22. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.
23. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л., Шерстюк Р. Організаційно економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.
24. Основи стійкого розвитку: навчальний посібник / за заг. ред. д.е.н., проф. Л. Г. Мельника. Суми: ВТД «Університетська книга», 2005. 654 с.
25. Островська Г. Й., Гузар У. Є. Управління креативністю персоналу в закладах індустрії гостинності // Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2023. Вип. 9(42). С. 83-90.
26. Охріменко О.О., Іванова Т.В. Соціальна відповідальність. Навч. посіб. Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут». 2015. 180 с.
27. Сакун Г., Станкевич І., Тардаскіна Т. Соціальна відповідальність готелів як фактор подолання вхідних бар’єрів на ринок готельних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 122-131. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19sgorhp.pdf.
28. Соціальна відповідальність: практичний аспект: навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, О. В. Пирог, Л. І. Чернобай, Н. С. Станасюк, І. І. Пасінович. К.: Видавничий дім «Кондор», 2020. 244 с.
29. Смоленніков Д. О. Роль екологічної відповідальності бізнесу на шляху сталого розвитку // Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2013. № 4. С. 35-39.
30. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf
31. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФО-П Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.
Content type: Bachelor Thesis
Aparece nas colecções:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
dyplom_ Kruk І_M_2024.pdf1,18 MBAdobe PDFVer/Abrir
Авторська довідка_Крук.doc69,5 kBMicrosoft WordVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas