Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, Лілія Миколаївна-
dc.contributor.advisorMelnyk, Liliya-
dc.contributor.authorКрук, Ілля Максимович-
dc.contributor.authorKruk, Illia-
dc.date.accessioned2024-06-28T13:25:56Z-
dc.date.available2024-06-28T13:25:56Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationКрук І. М. Формування соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. М. Мельник. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45524-
dc.description.abstractКрук І. М. Формування соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 68 сторінок, 10 рисунків, 11 таблиць, 31 літературне джерело. Об’єкт дослідження − готельно-ресторанний комплекс «Avalon Palace», до якого висуваються вимоги як до готелю категорії «три зірки». Предмет дослідження − процес формування соціально відповідальної поведінки господарюючого суб’єкта індустрії гостинності. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо формування соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності. Методи дослідження − аналіз і синтез; комплексний аналіз; порівняльний і економічний аналіз, метод опису. Практичне значення одержаних результатів. У роботі сформульовано пропозиції щодо формування соціально відповідальної поведінки господарюючого суб’єкта індустрії гостинності.uk_UA
dc.description.abstractKruk I. Development of socially responsible behavior of hospitality industry entities (hotel and restaurant complex “Avalon Palace” as a case study). Bachelor degree thesis contains of 68 pages, 10 pictures, 11 tables, 31 references. The object of investigation is the hotel and restaurant complex “Avalon Palace”, which claims to be a three-star hotel. The subject of investigation is the process of forming socially responsible behavior of the business entity of the hospitality industry. The aim of the work is the development of recommendations for the formation of socially responsible behavior of subjects of the hospitality industry. The methods of investigation are analysis and synthesis; comprehensive analysis; comparative and economic analysis, method of description. The practical significance of the results obtained. The work formulates proposals for the formation of socially responsible behavior of the business entity of the hospitality industry.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст Вступ... 5 1. Теоретичний розділ Теоретичні основи дослідження соціально відповідальної поведінки господарюючих суб’єктів індустрії гостинності.... 8 1.1. Поняття соціальної відповідальності у контексті економічного розвитку країни ...8 1.2. Зміст і форми соціально відповідальної поведінки господарюючих суб’єктів …15 2. Аналітичний розділ Аналіз господарської діяльності ГРК «Avalon Palace» та дослідження критеріїв оцінювання соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності... 24 2.1. Характеристика діяльності готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace» ....24 2.2. Фактори впливу на соціально відповідальну поведінку суб’єктів індустрії гостинності ... 34 2.3. Особливості оцінювання соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності ....38 3. Рекомендаційно-розрахунковий розділ пропозиції щодо формування соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності... 42 3.1. Прояви соціально відповідальної поведінки підприємств індустрії гостинності … 42 3.2. Розроблення концепції реабілітаційного центру, як соціальної ініціативи ГРК «Avalon Palace» …48 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці ...56 4.1. Загальні положення організації пожежної безпеки у готельно-ресторанних комплексах …56 4.2. Організація охорони праці у ГРК «Avalon Palace» …58 Висновки... 63 Бібліографія... 65uk_UA
dc.format.extent1-68-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний комплексuk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjecthotel and restaurantuk_UA
dc.titleФормування соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of socially responsible behavior of hospitality industry entities (hotel and ) restaurant complex “Avalon Palace” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Крук І.М., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658:364uk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б. М., Кирич Н. Б., Мельник Л. М., Погайдак О. Б. Семіотика визначення економічної стратегії підвищення господарсько фінансової стабільності підприємства в умовах трансформаційного суспільства // Вісник економічної науки України. 2013. №1(23). С. 3-7.uk_UA
dc.relation.references2. Андрушків Б. М., Кирич Н. Б., Мельник Л. М., Погайдак О. Б., Стойко І.І. Інноваційні механізми посилення відповідальності за результати фінансово-економічної діяльності підприємства // Вісник економічної науки України. 2013. №2 (24). С. 3-6.uk_UA
dc.relation.references3. Андрушків Б., Кирич Н., Погайдак О. Удосконалення управління природоохоронною діяльністю обслуговуючих підприємств на інноваційних засадах [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2012. Вип. 1(6). С. 5-16. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12abmniz.pdf.uk_UA
dc.relation.references4. Бондарук Т. Г., Бондарук І. С. Економічна природа організаційно економічного механізму соціальної відповідальності бізнесу. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту: зб. наук. пр. 2020. № 1-2. С. 57-64.uk_UA
dc.relation.references5. Борисова В. А. Екологізація підприємницької діяльності. Суми: Вид-во «Довкілля», 2004. 128 с.uk_UA
dc.relation.references6. Євтушенко В. А. Оцінка корпоративної соціальної відповідальності: методи, об’єкти, показники. Вісник НТУ «ХПІ», 2013. № 46 (1019). С. 53-58.uk_UA
dc.relation.references7. Кусик Н. Л., Ковалевська А. В. Методичний підхід до проведення оцінки ефективності соціально відповідальної діяльності підприємства. Проблеми економіки. 2012. № 3. С. 137-141.uk_UA
dc.relation.references8. Затейщикова О. О. Аналіз підходів до оцінки соціальної відповідальності бізнесу. Вісник соціально-економічних досліджень. 2014. № 2 (53). С. 189-194.uk_UA
dc.relation.references9. Герасимчук З. В., Поліщук В. Г. Стимулювання сталого розвитку регіону: теорія, методологія, практика: монографія. Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011. 516 с.uk_UA
dc.relation.references10. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1 / [Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Г. Й. Островська та ін.]. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references11. Грішнова О. А., Думанська В. П. Екологічний вектор соціальної відповідальності // Економіка і управління. 2011. № 3. С. 32-38.uk_UA
dc.relation.references12. Гусєва О. Ю., Марценюк Н. О. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: поточний стан та перспективи розвитку // Економіка. Менеджмент. Бізнес». 2018. №o4 (26). С. 47-55.uk_UA
dc.relation.references13. Дерій Ж. В., Зосименко Т. І. Екологічна компонента корпоративної соціальної відповідальності: світовий досвід та українські реалії // Актуальні проблеми економіки. 2016. №11(185). С. 278-290.uk_UA
dc.relation.references14. Дишкантюк О. В. Теоретичні основи функціонування індустрії гостинності. Економіка: реалії часу. 2015. №6(22). С. 96-101.uk_UA
dc.relation.references15. Дишкантюк О. В., Мартієнко А. І. Сутність гостинності як економічної категорії. Економіка: реалії часу. 2017. №2(30). С. 72-78. URL: http://economics.opu.ua/files/archive/2017/No2/72.pdf.uk_UA
dc.relation.references16. Затєйщикова О. О. Етапи формування стратегії соціальної відповідальності бізнесу // Бізнес Інформ. 2014. № 2. С. 200-205.uk_UA
dc.relation.references17. Золотарьова О. В., Лебедєва В. К. Соціальна відповідальність: конспект лекцій. Дніпро: НМетАУ, 2018. 175 с.uk_UA
dc.relation.references18. Капліна Т. В., Капліна А. С. Індустрія гостинності України: тенденції розвитку // Збірник наукових праць «Проблеми і перспективи розвитку підприємництва». 2021. №27. С. 116-127. URL: http://ppb.khadi.kharkov.ua/ index.uk_UA
dc.relation.references19. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика: підручник / Саприкіна М. А. (гл. 1-14), Ляшенко О. (гл. 4, гл. 10), Саєнсус М. А. і Місько Г. А. (гл.1, гл. 9), Зінченко А. Г. (гл.8), (за науковою редакцією д.е.н., проф., засл. діяч науки і техніки України Редькіна О. С.). К.: Вид-во «Фарбований лист», 2011. 480 с.uk_UA
dc.relation.references20. Кузь Т. І., Малюта Л. Я., Островська Г. Й., Нагорняк Г. С. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії // Галицький економічний вісник. 2021. № 4 (71). С. 85-91.uk_UA
dc.relation.references21. Кузьмін О. Є., Станасюк Н. С., Уголькова О. З. Соціальна відповідальність бізнесу: поняття, типологія та чинники формування [Електронний ресурс] // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2021. Вип. 2(6). С. 56-64. Режим доступу: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/nov/25482/nzmened-56- 64.pdf.uk_UA
dc.relation.references22. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.uk_UA
dc.relation.references23. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л., Шерстюк Р. Організаційно економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.uk_UA
dc.relation.references24. Основи стійкого розвитку: навчальний посібник / за заг. ред. д.е.н., проф. Л. Г. Мельника. Суми: ВТД «Університетська книга», 2005. 654 с.uk_UA
dc.relation.references25. Островська Г. Й., Гузар У. Є. Управління креативністю персоналу в закладах індустрії гостинності // Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2023. Вип. 9(42). С. 83-90.uk_UA
dc.relation.references26. Охріменко О.О., Іванова Т.В. Соціальна відповідальність. Навч. посіб. Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут». 2015. 180 с.uk_UA
dc.relation.references27. Сакун Г., Станкевич І., Тардаскіна Т. Соціальна відповідальність готелів як фактор подолання вхідних бар’єрів на ринок готельних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 122-131. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19sgorhp.pdf.uk_UA
dc.relation.references28. Соціальна відповідальність: практичний аспект: навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, О. В. Пирог, Л. І. Чернобай, Н. С. Станасюк, І. І. Пасінович. К.: Видавничий дім «Кондор», 2020. 244 с.uk_UA
dc.relation.references29. Смоленніков Д. О. Роль екологічної відповідальності бізнесу на шляху сталого розвитку // Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2013. № 4. С. 35-39.uk_UA
dc.relation.references30. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdfuk_UA
dc.relation.references31. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФО-П Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Kruk І_M_2024.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Крук.doc69,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора