Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45477
Tytuł: Розробка мультиплатформенного адаптивного FPS шутера з використанням технології Unity
Inne tytuły: Development of a multi-platform adaptive FPS shooter using Unity technology
Authors: Мірошниченко, Олександр Миколайович
Miroshnychenko, Oleksandr
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Мірошниченко О. М. Розробка мультиплатформенного адаптивного FPS шутера з використанням технології Unity : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 76 с.
Data wydania: cze-2024
Date of entry: 26-cze-2024
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Promotor: Стоянов, Юрій Миколайович
Członkowie Komitetu: Небесний, Руслан Михайлович
UDC: 004.9
Słowa kluczowe: Unity
ігровий додаток
шутер
FPS
top-down
C#
адаптивність
git
мультиплатформенний
Fusion
Strony: 76
Abstract: Розробка мультиплатформенного адаптивного FPS шутера з використанням технології Unity // Кваліфікаційна робота освітнього рівня «Бакалавр» // Мірошниченко Олександр Миколайович // Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет комп’ютерно інформаційних систем і програмної інженерії, кафедра програмної інженерії, група СП-42 // Тернопіль, 2024 // С. – 76, рис. – 33, табл. – 1, кресл. – 0, додат. – 2, бібліогр. – 16. Ключові слова: ігровий додаток, Unity, FPS, top-down, шутер, мультиплатформенний, адаптивний, C#, Zenject, Fusion, New Input System, GIT, JetBrains Rider. Основною метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження процесів аналізу, проєктування, розробки та тестування ігрового додатку, використовуючи передові технології та інструменти в сфері розробки ігор. В першому розділу приділено увагу дослідженню предметної області та аналізу найпопулярніших рушіїв розробки. Другий розділ присвячений опису проєктування ігрового додатку, архітектурного рішення, підготовки та налаштування середовища розробки. Третій розділ описує тестування на різних платформах та надає варіанти перспектив розвитку ігрового додатку.
Development of a multi-platform adaptive FPS shooter using Unity technology // Qualification work for the educational level "Bachelor" / Miroshnichenko Oleksandr Mykolayovych // Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Faculty of Computer Information Systems and Software Engineering, Department of Software Engineering, group SP-42 // Ternopil, 2024 // P. - 76, Fig. - 33, Table - 0, Drawings - 0, Supplement - 2, Bibliog - 16. Keywords: game application, Unity, FPS, top-down, shooter, multiplatform, adaptive, C#, Zenject, Fusion, New Input System, GIT, JetBrains Rider. The main purpose of this qualification work is to study the processes of analyzing, designing, developing and testing a game application using advanced technologies and tools in the field of game development. The first chapter focuses on the study of the subject area and analysis of the most popular development engines. The second section describes the design of the game application, the architectural solution, and the preparation and configuration of the development environment. The third section describes testing on different platforms and provides options for the future development of the game application.
Content: ВСТУП... 9 РОЗДІЛ 1. РОЗГЛЯД ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА АНАЛІЗ РУШІЇВ РОЗРОБКИ... 10 1.1 Історія зародження відеоігор та шутерів... 10 1.2 Аналіз обраного рушія для розробки... 13 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ІГРОВОГО ДОДАТКУ... 18 2.1 Аналіз жанру ігрового додатку... 18 2.2 Проєктування програмного додатку... 20 2.3 Підготовка проєкту до розробки... 22 2.4 Налаштування проєкту... 25 2.5 Проєктування архітектури додатку... 28 РОЗДІЛ 3. ТЕСТУВАННЯ ІГРОВОГО ДОДАТКУ... 40 3.1 Тестування основного функціоналу ігрового додатку... 40 3.2 Підсумки до третього розділу. Перспективи розвитку продукту... 46 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ... 49 4.1 Психологічні чинники небезпеки... 49 4.2 Вимоги до профілактичних медичних оглядів для працівників ПК... 51 ВИСНОВКИ... 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ... 56 ДОДАТКИ... 58 Додаток А – Лістинг коду основних сутностей ігрового додатку... 59 Додаток Б – Диск...76
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45477
Właściciel praw autorskich: © Мірошниченко Олександр Миколайович, 2024
Wykaz piśmiennictwa: 1. Brief history of video games and their design: From Pong to virtual reality [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.redbull.com/us-en/history-of-video-games-design.
2. Unity [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/.
3. Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.unrealengine.com/en-US.
4. Godot [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://godotengine.org/.
5. CRYENGINE [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.cryengine.com/.
6. Shoot 'em up [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Shoot_%27em_up.
7. First-person shooter [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/First-person_shooter.
8. Photon Fusion [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.photonengine.com/fusion.
9. Unity Hub [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/unity-hub.
10. Single-player video game [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Single-player_video_game
11. Unity Remote [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/UnityRemote5.html.
12. NoxPlayer [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.bignox.com/.
Typ zawartości: Bachelor Thesis
Występuje w kolekcjach:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
dyplom_Miroshnychenko_2024.pdf2,66 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora