Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45477
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorСтоянов, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorМірошниченко, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorMiroshnychenko, Oleksandr-
dc.date.accessioned2024-06-26T13:36:19Z-
dc.date.available2024-06-26T13:36:19Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationМірошниченко О. М. Розробка мультиплатформенного адаптивного FPS шутера з використанням технології Unity : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45477-
dc.description.abstractРозробка мультиплатформенного адаптивного FPS шутера з використанням технології Unity // Кваліфікаційна робота освітнього рівня «Бакалавр» // Мірошниченко Олександр Миколайович // Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет комп’ютерно інформаційних систем і програмної інженерії, кафедра програмної інженерії, група СП-42 // Тернопіль, 2024 // С. – 76, рис. – 33, табл. – 1, кресл. – 0, додат. – 2, бібліогр. – 16. Ключові слова: ігровий додаток, Unity, FPS, top-down, шутер, мультиплатформенний, адаптивний, C#, Zenject, Fusion, New Input System, GIT, JetBrains Rider. Основною метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження процесів аналізу, проєктування, розробки та тестування ігрового додатку, використовуючи передові технології та інструменти в сфері розробки ігор. В першому розділу приділено увагу дослідженню предметної області та аналізу найпопулярніших рушіїв розробки. Другий розділ присвячений опису проєктування ігрового додатку, архітектурного рішення, підготовки та налаштування середовища розробки. Третій розділ описує тестування на різних платформах та надає варіанти перспектив розвитку ігрового додатку.uk_UA
dc.description.abstractDevelopment of a multi-platform adaptive FPS shooter using Unity technology // Qualification work for the educational level "Bachelor" / Miroshnichenko Oleksandr Mykolayovych // Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Faculty of Computer Information Systems and Software Engineering, Department of Software Engineering, group SP-42 // Ternopil, 2024 // P. - 76, Fig. - 33, Table - 0, Drawings - 0, Supplement - 2, Bibliog - 16. Keywords: game application, Unity, FPS, top-down, shooter, multiplatform, adaptive, C#, Zenject, Fusion, New Input System, GIT, JetBrains Rider. The main purpose of this qualification work is to study the processes of analyzing, designing, developing and testing a game application using advanced technologies and tools in the field of game development. The first chapter focuses on the study of the subject area and analysis of the most popular development engines. The second section describes the design of the game application, the architectural solution, and the preparation and configuration of the development environment. The third section describes testing on different platforms and provides options for the future development of the game application.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП... 9 РОЗДІЛ 1. РОЗГЛЯД ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА АНАЛІЗ РУШІЇВ РОЗРОБКИ... 10 1.1 Історія зародження відеоігор та шутерів... 10 1.2 Аналіз обраного рушія для розробки... 13 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ІГРОВОГО ДОДАТКУ... 18 2.1 Аналіз жанру ігрового додатку... 18 2.2 Проєктування програмного додатку... 20 2.3 Підготовка проєкту до розробки... 22 2.4 Налаштування проєкту... 25 2.5 Проєктування архітектури додатку... 28 РОЗДІЛ 3. ТЕСТУВАННЯ ІГРОВОГО ДОДАТКУ... 40 3.1 Тестування основного функціоналу ігрового додатку... 40 3.2 Підсумки до третього розділу. Перспективи розвитку продукту... 46 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ... 49 4.1 Психологічні чинники небезпеки... 49 4.2 Вимоги до профілактичних медичних оглядів для працівників ПК... 51 ВИСНОВКИ... 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ... 56 ДОДАТКИ... 58 Додаток А – Лістинг коду основних сутностей ігрового додатку... 59 Додаток Б – Диск...76uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectігровий додатокuk_UA
dc.subjectшутерuk_UA
dc.subjectFPSuk_UA
dc.subjecttop-downuk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectgituk_UA
dc.subjectмультиплатформеннийuk_UA
dc.subjectFusionuk_UA
dc.titleРозробка мультиплатформенного адаптивного FPS шутера з використанням технології Unityuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a multi-platform adaptive FPS shooter using Unity technologyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Мірошниченко Олександр Миколайович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberНебесний, Руслан Михайлович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages76-
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. Brief history of video games and their design: From Pong to virtual reality [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.redbull.com/us-en/history-of-video-games-design.uk_UA
dc.relation.references2. Unity [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/.uk_UA
dc.relation.references3. Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.unrealengine.com/en-US.uk_UA
dc.relation.references4. Godot [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://godotengine.org/.uk_UA
dc.relation.references5. CRYENGINE [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.cryengine.com/.uk_UA
dc.relation.references6. Shoot 'em up [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Shoot_%27em_up.uk_UA
dc.relation.references7. First-person shooter [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/First-person_shooter.uk_UA
dc.relation.references8. Photon Fusion [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.photonengine.com/fusion.uk_UA
dc.relation.references9. Unity Hub [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/unity-hub.uk_UA
dc.relation.references10. Single-player video game [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Single-player_video_gameuk_UA
dc.relation.references11. Unity Remote [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/UnityRemote5.html.uk_UA
dc.relation.references12. NoxPlayer [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.bignox.com/.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dyplom_Miroshnychenko_2024.pdf2,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora