Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45477
Назва: Розробка мультиплатформенного адаптивного FPS шутера з використанням технології Unity
Інші назви: Development of a multi-platform adaptive FPS shooter using Unity technology
Автори: Мірошниченко, Олександр Миколайович
Miroshnychenko, Oleksandr
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Мірошниченко О. М. Розробка мультиплатформенного адаптивного FPS шутера з використанням технології Unity : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 76 с.
Дата публікації: чер-2024
Дата внесення: 26-чер-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Стоянов, Юрій Миколайович
Члени комітету: Небесний, Руслан Михайлович
УДК: 004.9
Теми: Unity
ігровий додаток
шутер
FPS
top-down
C#
адаптивність
git
мультиплатформенний
Fusion
Кількість сторінок: 76
Короткий огляд (реферат): Розробка мультиплатформенного адаптивного FPS шутера з використанням технології Unity // Кваліфікаційна робота освітнього рівня «Бакалавр» // Мірошниченко Олександр Миколайович // Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет комп’ютерно інформаційних систем і програмної інженерії, кафедра програмної інженерії, група СП-42 // Тернопіль, 2024 // С. – 76, рис. – 33, табл. – 1, кресл. – 0, додат. – 2, бібліогр. – 16. Ключові слова: ігровий додаток, Unity, FPS, top-down, шутер, мультиплатформенний, адаптивний, C#, Zenject, Fusion, New Input System, GIT, JetBrains Rider. Основною метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження процесів аналізу, проєктування, розробки та тестування ігрового додатку, використовуючи передові технології та інструменти в сфері розробки ігор. В першому розділу приділено увагу дослідженню предметної області та аналізу найпопулярніших рушіїв розробки. Другий розділ присвячений опису проєктування ігрового додатку, архітектурного рішення, підготовки та налаштування середовища розробки. Третій розділ описує тестування на різних платформах та надає варіанти перспектив розвитку ігрового додатку.
Development of a multi-platform adaptive FPS shooter using Unity technology // Qualification work for the educational level "Bachelor" / Miroshnichenko Oleksandr Mykolayovych // Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Faculty of Computer Information Systems and Software Engineering, Department of Software Engineering, group SP-42 // Ternopil, 2024 // P. - 76, Fig. - 33, Table - 0, Drawings - 0, Supplement - 2, Bibliog - 16. Keywords: game application, Unity, FPS, top-down, shooter, multiplatform, adaptive, C#, Zenject, Fusion, New Input System, GIT, JetBrains Rider. The main purpose of this qualification work is to study the processes of analyzing, designing, developing and testing a game application using advanced technologies and tools in the field of game development. The first chapter focuses on the study of the subject area and analysis of the most popular development engines. The second section describes the design of the game application, the architectural solution, and the preparation and configuration of the development environment. The third section describes testing on different platforms and provides options for the future development of the game application.
Зміст: ВСТУП... 9 РОЗДІЛ 1. РОЗГЛЯД ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА АНАЛІЗ РУШІЇВ РОЗРОБКИ... 10 1.1 Історія зародження відеоігор та шутерів... 10 1.2 Аналіз обраного рушія для розробки... 13 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ІГРОВОГО ДОДАТКУ... 18 2.1 Аналіз жанру ігрового додатку... 18 2.2 Проєктування програмного додатку... 20 2.3 Підготовка проєкту до розробки... 22 2.4 Налаштування проєкту... 25 2.5 Проєктування архітектури додатку... 28 РОЗДІЛ 3. ТЕСТУВАННЯ ІГРОВОГО ДОДАТКУ... 40 3.1 Тестування основного функціоналу ігрового додатку... 40 3.2 Підсумки до третього розділу. Перспективи розвитку продукту... 46 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ... 49 4.1 Психологічні чинники небезпеки... 49 4.2 Вимоги до профілактичних медичних оглядів для працівників ПК... 51 ВИСНОВКИ... 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ... 56 ДОДАТКИ... 58 Додаток А – Лістинг коду основних сутностей ігрового додатку... 59 Додаток Б – Диск...76
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45477
Власник авторського права: © Мірошниченко Олександр Миколайович, 2024
Перелік літератури: 1. Brief history of video games and their design: From Pong to virtual reality [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.redbull.com/us-en/history-of-video-games-design.
2. Unity [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/.
3. Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.unrealengine.com/en-US.
4. Godot [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://godotengine.org/.
5. CRYENGINE [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.cryengine.com/.
6. Shoot 'em up [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Shoot_%27em_up.
7. First-person shooter [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/First-person_shooter.
8. Photon Fusion [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.photonengine.com/fusion.
9. Unity Hub [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/unity-hub.
10. Single-player video game [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Single-player_video_game
11. Unity Remote [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/UnityRemote5.html.
12. NoxPlayer [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.bignox.com/.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Miroshnychenko_2024.pdf2,66 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора