Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45254

Tytuł: Комунікаційний вплив медіаповідомлень на ринку газопостачання
Inne tytuły: The communication influence of media messages on the gas supply market
Authors: Перевозова, Ірина
Степанюк, Ольга
Шекета, Василь
Чернова, Оксана
Perevozova, Iryna
Stepaniuk, Olha
Sheketa, Vasyl
Chernova, Oksana
Akcesoria: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas
Cytat: Комунікаційний вплив медіаповідомлень на ринку газопостачання / Перевозова Ірина, Степанюк Ольга, Шекета Василь, Чернова Оксана // РСЕСГЕПⅣ, 22-23 травня 2024 року. — Т., 2024. — С. 53–54. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
Bibliographic description: Perevozova I., Stepaniuk O., Sheketa V., Chernova O. (2024) Komunikatsiinyi vplyv mediapovidomlen na rynku hazopostachannia [The communication influence of media messages on the gas supply market]. RSESGEPⅣ (Tern., 22-23 May 2024), pp. 53-54 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“, 2024
Proceedings of the Ⅳ International scientific and practical conference "Development of socio-economic systems in geoeconomic space", 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Data wydania: 22-maj-2024
Date of entry: 17-cze-2024
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22-23 травня 2024 року
22-23 May 2024
UDC: 338.1
Strony: 2
Zakres stron: 53-54
Główna strona: 53
Strona końcowa: 54
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45254
ISBN: 978-617-7875-79-5
Właściciel praw autorskich: ©Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Związane URL literatura: https://doi.org/10.21272/Obraz.2024.1(44)-158-167
Wykaz piśmiennictwa: 1. Отрішко М. А., Харкевич Н. Медіакультура як фактор формування громадської думки в малих містах. Образ. 2024. Вип. 1 (44). С. 158-167. DOI: https://doi.org/10.21272/Obraz.2024.1(44)-158-167.
2. Joseph T. Klapper. The effects of mass communication. Free Press, 1960. 328 с.
3. Росінська О. Маніпулятивний вплив ЗМІ на свідомість в умовах інформаційної війни. Вісник Львівського університету. Серія Журналістика. 2019. Випуск 46. С. 318–324.
4. Перевозова І. В., Король С. В., Іванов О. В., Чернова О. Т. Роль медіаповідомлень про цінову політику на ринку газопостачання. Збірник наукових статей за матеріалами ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми соціально- економічних систем в умовах трансформаційної економіки», Україна, Дніпро. 11-12 квітня 2024 р. Дніпро: ІПБТ УДУНТ. 2024. 224 с. С. 211-216.
References: 1. Otrishko M. A., Kharkevych N. Mediakultura yak faktor formuvannia hromadskoi dumky v malykh mistakh. Obraz. 2024. Iss. 1 (44). P. 158-167. DOI: https://doi.org/10.21272/Obraz.2024.1(44)-158-167.
2. Joseph T. Klapper. The effects of mass communication. Free Press, 1960. 328 p.
3. Rosinska O. Manipuliatyvnyi vplyv ZMI na svidomist v umovakh informatsiinoi viiny. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia Zhurnalistyka. 2019. Issue 46. P. 318–324.
4. Perevozova I. V., Korol S. V., Ivanov O. V., Chernova O. T. Rol mediapovidomlen pro tsinovu polityku na rynku hazopostachannia. Zbirnyk naukovykh statei za materialamy IKh Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Aktualni problemy sotsialno- ekonomichnykh system v umovakh transformatsiinoi ekonomiky", Ukraine, Dnipro. 11-12 kvitnia 2024 y. Dnipro: IPBT UDUNT. 2024. 224 p. P. 211-216.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi