Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45220
Pealkiri: Маркетингова складова формування та розвитку ринку готельно-ресторанних послуг (на прикладі гастро-пабу «Сова»)
Teised pealkirjad: Marketing component of hotel and restaurant services market formation and development (gastro-pub “Sova” as a case study)
Autor: Ониськів, Ангеліна Володимирівна
Onyskiv, Angelina
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Ониськів А.В. Маркетингова складова формування та розвитку ринку готельно-ресторанних послуг (на прикладі гастро-пабу «Сова») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. В. В. Ратинський. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 67 с.
Ilmumisaasta: juu-2024
Submitted date: juu-2024
Date of entry: 14-juu-2024
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyi, Vadym
UDC: 57.1:640.4
Märksõnad: економічна ефективність
маркетинг
маркетингова складова
оцінка стану підприємства
підприємство
ресторанне господарство
ринок готельних послуг
споживчий попит
чинники впливу
фінансово-економічні показники
economic efficiency
marketing
marketing component
assessment of the state of the enterprise
enterprise
restaurant business
market of hotel services
consumer demand
influencing factors
financial and economic indicators
Page range: 1-67
Kokkuvõte: Ониськів А. В. Маркетингова складова формування та розвитку ринку готельно-ресторанних послуг (на прикладі гастро-пабу «Сова»). Кваліфікаційна робота бакалавра (66 с., 14 рис., 2 табл., 26 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена маркетинговій складовій формування та розвитку ринку готельно-ресторанних послуг. У розділах даної кваліфікаційної роботи було досліджено проблеми у галузі готельної сфери та сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу, подано характеристику організації обслуговування в закладах громадського харчування та проаналізовано напрями дослідження стану якості обслуговування та перспектив їхнього розвитку на підприємств сфери послуг. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем дослідження стану та перспектив функціонування підприємства готельно-ресторанного господарства
Onyskiv A. V. Marketing component of hotel and restaurant services market formation and development (gastro-pub “Sova” as a case study. Qualification work of a bachelor (66 p., 14 fig., 2 tab., 26 lit. sources). – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. The bachelor's qualification work is devoted to the stimulation of consumer demand at hotel enterprises.In the sections of this qualification work, problems in the hotel industry and modern trends in the development of the hotel business were investigated, the characteristics of the organization of service in public catering establishments were presented, and the directions of research into the quality of service and the prospects for their development at enterprises in the service sector were analyzed. The practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and practical solutions to the problems of researching the state and prospects of the operation of the hotel and restaurant business.
Content: Вступ...7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ...9 1. Концепція маркетингу на підприємствах індустрії гостинності...9 1.2 Реалізація маркетингових стратегій в закладах організації харчування... 13 1.3 SERVQUAL, як підхід для вимірювання досвіду клієнтів...25 Висновки до розділу 1... 28 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ГАСТРО-ПАБУ «СОВА»... 29 2.1 Загальна характеристика досліджуваного закладу...29 2.2 Аналізування фінансово-економічних показників гастро-пабу «Сова»…. 30 2.3 Опис опитування споживачів гастро-пабу «Сова»….32 Висновки до розділу 2...41 РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СКЛАДОВОЇ ГАСТРО-ПАБУ «СОВА»….42 3.1 Аналізування отриманих результатів опитування споживачів досліджуваного підприємства...42 3.2 Оцінка маркетингової складової гастро-пабу «Сова»….48 Висновки до розділу 3...55 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...56 4.1 Організація цивільного захисту об’єктів бізнесу...56 4.2 Контроль за станом охорони праці на підприємстві...58 Висновки до розділу 4...61 ВИСНОВКИ...62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...64
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45220
Copyright owner: © Ониськів А.В., 2024
References (Ukraine): 1. Андрушків Б. М., Островська, Г. Й. Особливості розвитку готельно ресторанної справи: кухні народів світу : навч. посібник / за наук ред. заслуж. діяча науки і техніки України, д-ра екон. наук, проф.; Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Академія соціального управління. Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 255 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28616 (дата звернення: 26.02.2021).
2. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2015. 280 с.
3. Байлик С. І., Писаревський І. М. Організація готельного господарства : підруч. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. 329 с.
4. Басюк Т. П., Керанчук Т. Л. Економіка готельно-ресторанного бізнесу : навч. посібник. Київ : НУХТ, 2018. 360 с.
5. Біляк Т.О., Бірюченко С.Ю., Бужимська К.О., Н.В. Валінкевич. Основи підприємництва: Підручник. Житомир : ЖДТУ, 2019. 493 с.
6. Бойко М. Г., Гопкало Л. М. Організація готельного господарства : підруч. Київ, 2015. 516 с.
7. Брич В. Я., Банєва І.О., Барна М. Ю., Божук Т. І. Організація готельно ресторанної справи : навч. посіб.: [для закладів вищої освіти] / За заг. ред. д.е.н., проф. В. Я. Брича. Київ : Видавництво Ліра-К, 2020. 484 с.
8. Владимир О. М. Фінансування підприємницької діяльності. Економіка і бізнес : підручник / за ред. Л. Г. Мельника, О.І. Карінцевої. Суми: Уніерситетьська книга, 2021. 316 с.
9. Владимир О., Малюта Л., Рудан. В. Інтеграція дизайну в готельно ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 3. С. 307-315. DOI: 10.35774/econa2022.03.307
10. Вишньоський О.А., Вовк І. П. Планування цифрового маркетингу для підприємств організації харчування // Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства. ІV Міжнародної науково практичної конференції учених та студентів (м. Тернопіль, 7 – 8 грудня 2023 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 217с. С. 162-163.
11. Дейниченко Г. В., Афукова Н. О., Постнов Г. М. Устаткування підприємств харчування : практикум : навч. посібник. Ч. 2 : Теплове устаткування; Харківський державний університет харчівання та торгівлі. Київ : Інкос, 2016. 384 с.
12. Доценко В. Ф., Губеня В. О. Устаткування закладів ресторанного господарства : підручник ; Національний університет харчових технологій. – Київ : Кондор, 2016. 635 с.
13. Малюк, Л. П., Варипаєва Л. М. Професійна етика та етикет у готельно ресторанному бізнесі : навч. посібник. Харків : ХДУХТ, 2016
14. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : кол. монографія / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. Н. Л. Савицької; Харківський державний університет харчування та торгівлі. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. 174 с.
15. Островська Г. Й., Шерстюк Р. П., Малюта Л. Я., Паляниця В. А. Імперативи інтелектуального лідерства підприємства в умовах економіки, заснованої на знаннях. Economic Herald of the Donbas. 2023. № 2 (72). С. 62–72. URL : https://doi.org/10.12958/1817-3772-2023-2(72)-62-72
16. Ряшко Г. М., Новічкова Т. П. Проектування комплексних підприємств харчування при готелі : навч. посібник; Одеська національна академія харчових технологій. 2-ге вид., випр. і допов. Одеса : Чорномор’я, 2018. 298 с.
17. Сирохман О. І. Гирка, М.-М. В. Калимон, І. В. Безпечність і якість харчових продуктів (проблеми сьогодення) : підручник; Центральна спілка споживчихтовариств України, Львівський торговельно-економічний університет. Львів : Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2019. 394 с.
18. Скопень М. М., Сукач М. К. Основи інформаційних систем і технологій (Готельно-ресторанний та туристичний бізнес) : підручник. 2-ге вид. (випр. та допов.). Київ : ЦП Компринт, 2020. 504 с.
19. Скопень М. М., Сукач М. К., Будя О. П. Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : підручник. Київ : Ліра-К, 2017. 764 с.
20. Сороківська М. В., Андрейків Т. Я. Фінанси підприємств : навч. посібник ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. 287 с.
21. Шалимінов О. В. Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів, правових, нормативно-правових та інших актів для закладів ресторанного господарства. Київ : Арій, 2016. 992 с.
22. Яцун Л. М., Новікова О. В., Льовшина Л. Д. Менеджмент ресторанного господарства : навч. посібник ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. Харків : Світ книги, 2015. 486 с.
23. http:// https://world-tourism.org/ – офіційний сайт порталу World Tourism
24. http://www.bank.gov.ua – офіційний сайт Національного банку України
25. http://www.kmu.gov.ua – офіційний сайт Урядового порталу
26. http://www.lib.com.ua – офіційний сайт Електронної бібліотеки.
Content type: Bachelor Thesis
Asub kollektsiooni(de)s:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
dyplom_ Onyskiv A_V_2024.pdf1,48 MBAdobe PDFVaata/Ava
Авторська довідка_Ониськів.docx20,27 kBMicrosoft Word XMLVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid