Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРатинський, Вадим Віталійович-
dc.contributor.advisorRatynskyi, Vadym-
dc.contributor.authorОниськів, Ангеліна Володимирівна-
dc.contributor.authorOnyskiv, Angelina-
dc.date.accessioned2024-06-14T08:25:57Z-
dc.date.available2024-06-14T08:25:57Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationОниськів А.В. Маркетингова складова формування та розвитку ринку готельно-ресторанних послуг (на прикладі гастро-пабу «Сова») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. В. В. Ратинський. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45220-
dc.description.abstractОниськів А. В. Маркетингова складова формування та розвитку ринку готельно-ресторанних послуг (на прикладі гастро-пабу «Сова»). Кваліфікаційна робота бакалавра (66 с., 14 рис., 2 табл., 26 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена маркетинговій складовій формування та розвитку ринку готельно-ресторанних послуг. У розділах даної кваліфікаційної роботи було досліджено проблеми у галузі готельної сфери та сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу, подано характеристику організації обслуговування в закладах громадського харчування та проаналізовано напрями дослідження стану якості обслуговування та перспектив їхнього розвитку на підприємств сфери послуг. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем дослідження стану та перспектив функціонування підприємства готельно-ресторанного господарстваuk_UA
dc.description.abstractOnyskiv A. V. Marketing component of hotel and restaurant services market formation and development (gastro-pub “Sova” as a case study. Qualification work of a bachelor (66 p., 14 fig., 2 tab., 26 lit. sources). – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. The bachelor's qualification work is devoted to the stimulation of consumer demand at hotel enterprises.In the sections of this qualification work, problems in the hotel industry and modern trends in the development of the hotel business were investigated, the characteristics of the organization of service in public catering establishments were presented, and the directions of research into the quality of service and the prospects for their development at enterprises in the service sector were analyzed. The practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and practical solutions to the problems of researching the state and prospects of the operation of the hotel and restaurant business.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ...7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ...9 1. Концепція маркетингу на підприємствах індустрії гостинності...9 1.2 Реалізація маркетингових стратегій в закладах організації харчування... 13 1.3 SERVQUAL, як підхід для вимірювання досвіду клієнтів...25 Висновки до розділу 1... 28 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ГАСТРО-ПАБУ «СОВА»... 29 2.1 Загальна характеристика досліджуваного закладу...29 2.2 Аналізування фінансово-економічних показників гастро-пабу «Сова»…. 30 2.3 Опис опитування споживачів гастро-пабу «Сова»….32 Висновки до розділу 2...41 РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СКЛАДОВОЇ ГАСТРО-ПАБУ «СОВА»….42 3.1 Аналізування отриманих результатів опитування споживачів досліджуваного підприємства...42 3.2 Оцінка маркетингової складової гастро-пабу «Сова»….48 Висновки до розділу 3...55 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...56 4.1 Організація цивільного захисту об’єктів бізнесу...56 4.2 Контроль за станом охорони праці на підприємстві...58 Висновки до розділу 4...61 ВИСНОВКИ...62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...64uk_UA
dc.format.extent1-67-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова складоваuk_UA
dc.subjectоцінка стану підприємстваuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectринок готельних послугuk_UA
dc.subjectспоживчий попитuk_UA
dc.subjectчинники впливуuk_UA
dc.subjectфінансово-економічні показникиuk_UA
dc.subjecteconomic efficiencyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing componentuk_UA
dc.subjectassessment of the state of the enterpriseuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectmarket of hotel servicesuk_UA
dc.subjectconsumer demanduk_UA
dc.subjectinfluencing factorsuk_UA
dc.subjectfinancial and economic indicatorsuk_UA
dc.titleМаркетингова складова формування та розвитку ринку готельно-ресторанних послуг (на прикладі гастро-пабу «Сова»)uk_UA
dc.title.alternativeMarketing component of hotel and restaurant services market formation and development (gastro-pub “Sova” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Ониськів А.В., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc57.1:640.4uk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б. М., Островська, Г. Й. Особливості розвитку готельно ресторанної справи: кухні народів світу : навч. посібник / за наук ред. заслуж. діяча науки і техніки України, д-ра екон. наук, проф.; Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Академія соціального управління. Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 255 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28616 (дата звернення: 26.02.2021).uk_UA
dc.relation.references2. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2015. 280 с.uk_UA
dc.relation.references3. Байлик С. І., Писаревський І. М. Організація готельного господарства : підруч. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. 329 с.uk_UA
dc.relation.references4. Басюк Т. П., Керанчук Т. Л. Економіка готельно-ресторанного бізнесу : навч. посібник. Київ : НУХТ, 2018. 360 с.uk_UA
dc.relation.references5. Біляк Т.О., Бірюченко С.Ю., Бужимська К.О., Н.В. Валінкевич. Основи підприємництва: Підручник. Житомир : ЖДТУ, 2019. 493 с.uk_UA
dc.relation.references6. Бойко М. Г., Гопкало Л. М. Організація готельного господарства : підруч. Київ, 2015. 516 с.uk_UA
dc.relation.references7. Брич В. Я., Банєва І.О., Барна М. Ю., Божук Т. І. Організація готельно ресторанної справи : навч. посіб.: [для закладів вищої освіти] / За заг. ред. д.е.н., проф. В. Я. Брича. Київ : Видавництво Ліра-К, 2020. 484 с.uk_UA
dc.relation.references8. Владимир О. М. Фінансування підприємницької діяльності. Економіка і бізнес : підручник / за ред. Л. Г. Мельника, О.І. Карінцевої. Суми: Уніерситетьська книга, 2021. 316 с.uk_UA
dc.relation.references9. Владимир О., Малюта Л., Рудан. В. Інтеграція дизайну в готельно ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 3. С. 307-315. DOI: 10.35774/econa2022.03.307uk_UA
dc.relation.references10. Вишньоський О.А., Вовк І. П. Планування цифрового маркетингу для підприємств організації харчування // Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства. ІV Міжнародної науково практичної конференції учених та студентів (м. Тернопіль, 7 – 8 грудня 2023 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 217с. С. 162-163.uk_UA
dc.relation.references11. Дейниченко Г. В., Афукова Н. О., Постнов Г. М. Устаткування підприємств харчування : практикум : навч. посібник. Ч. 2 : Теплове устаткування; Харківський державний університет харчівання та торгівлі. Київ : Інкос, 2016. 384 с.uk_UA
dc.relation.references12. Доценко В. Ф., Губеня В. О. Устаткування закладів ресторанного господарства : підручник ; Національний університет харчових технологій. – Київ : Кондор, 2016. 635 с.uk_UA
dc.relation.references13. Малюк, Л. П., Варипаєва Л. М. Професійна етика та етикет у готельно ресторанному бізнесі : навч. посібник. Харків : ХДУХТ, 2016uk_UA
dc.relation.references14. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : кол. монографія / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. Н. Л. Савицької; Харківський державний університет харчування та торгівлі. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. 174 с.uk_UA
dc.relation.references15. Островська Г. Й., Шерстюк Р. П., Малюта Л. Я., Паляниця В. А. Імперативи інтелектуального лідерства підприємства в умовах економіки, заснованої на знаннях. Economic Herald of the Donbas. 2023. № 2 (72). С. 62–72. URL : https://doi.org/10.12958/1817-3772-2023-2(72)-62-72uk_UA
dc.relation.references16. Ряшко Г. М., Новічкова Т. П. Проектування комплексних підприємств харчування при готелі : навч. посібник; Одеська національна академія харчових технологій. 2-ге вид., випр. і допов. Одеса : Чорномор’я, 2018. 298 с.uk_UA
dc.relation.references17. Сирохман О. І. Гирка, М.-М. В. Калимон, І. В. Безпечність і якість харчових продуктів (проблеми сьогодення) : підручник; Центральна спілка споживчихтовариств України, Львівський торговельно-економічний університет. Львів : Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2019. 394 с.uk_UA
dc.relation.references18. Скопень М. М., Сукач М. К. Основи інформаційних систем і технологій (Готельно-ресторанний та туристичний бізнес) : підручник. 2-ге вид. (випр. та допов.). Київ : ЦП Компринт, 2020. 504 с.uk_UA
dc.relation.references19. Скопень М. М., Сукач М. К., Будя О. П. Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : підручник. Київ : Ліра-К, 2017. 764 с.uk_UA
dc.relation.references20. Сороківська М. В., Андрейків Т. Я. Фінанси підприємств : навч. посібник ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. 287 с.uk_UA
dc.relation.references21. Шалимінов О. В. Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів, правових, нормативно-правових та інших актів для закладів ресторанного господарства. Київ : Арій, 2016. 992 с.uk_UA
dc.relation.references22. Яцун Л. М., Новікова О. В., Льовшина Л. Д. Менеджмент ресторанного господарства : навч. посібник ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. Харків : Світ книги, 2015. 486 с.uk_UA
dc.relation.references23. http:// https://world-tourism.org/ – офіційний сайт порталу World Tourismuk_UA
dc.relation.references24. http://www.bank.gov.ua – офіційний сайт Національного банку Україниuk_UA
dc.relation.references25. http://www.kmu.gov.ua – офіційний сайт Урядового порталуuk_UA
dc.relation.references26. http://www.lib.com.ua – офіційний сайт Електронної бібліотеки.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Onyskiv A_V_2024.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Ониськів.docx20,27 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора