Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45111

Назва: Роль інформаційних технологій та інструментів штучного інтелекту в підвищенні ефективності підбору, навчання та адаптації працівників
Інші назви: The role of information technologies and artificial intelligence tools in enhancing the efficiency of employee recruitment, training and adaptation
Автори: Семененко, Юрій Сергійович
Semenenko, Yurii
Приналежність: Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
West Ukrainian National University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Семененко Ю. С. Роль інформаційних технологій та інструментів штучного інтелекту в підвищенні ефективності підбору, навчання та адаптації працівників / Семененко Юрій Сергійович // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2024. — Том 87. — № 2. — С. 20–29. — (Економіка).
Bibliographic description: Semenenko Y. (2024) Rol informatsiinykh tekhnolohii ta instrumentiv shtuchnoho intelektu v pidvyshchenni efektyvnosti pidboru, navchannia ta adaptatsii pratsivnykiv [The role of information technologies and artificial intelligence tools in enhancing the efficiency of employee recruitment, training and adaptation]. Galician economic journal (Tern.), vol. 87, no 2, pp. 20-29 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 2 (87), 2024
Galician economic journal, 2 (87), 2024
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 2
Том: 87
Дата публікації: 23-кві-2024
Дата подання: 15-січ-2024
Дата внесення: 7-чер-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2024.02.020
УДК: 331.5
Теми: ефективність
штучний інтелект
інформаційні технології
підбір та адаптація працівників
efficiency
artificial intelligence
information technologies
employee recruitment and adaptation
Кількість сторінок: 10
Діапазон сторінок: 20-29
Початкова сторінка: 20
Кінцева сторінка: 29
Короткий огляд (реферат): Досліджено поняття інформаційних технологій та штучного інтелекту. Деталізовано історію розвитку штучного інтелекту та описано його роль у діяльності компаній на кожному з етапів. Визначено, що процес підбору, адаптації та навчання персоналу підприємств – це складний процес, який може бути автоматизованим та здійснюватися ефективніше. Деталізовано, яким чином можна підвищити ефективність процесу підбору, навчання та адаптації персоналу, використавши інформаційні технології та інструменти штучного інтелекту. Оцінено переваги та недоліки використання інформаційних технологій та штучного інтелекту в діяльності компанії. Штучний інтелект може допомогти ефективно підбирати працівників, оцінювати результати їх роботи, коригувати завдання та призначати навчальні курси на основі аналізу успішності та рівня виконання поставлених перед працівниками завдань. Також використання штучного інтелекту допомагає уникати суб’єктивності в процесі роботи з потенційними працівниками, оскільки штучний інтелект та інформаційні технології дозволяють оцінювати діяльність працівників базуючись, на чітких даних. До недоліків штучного інтелекту, в першу чергу, можна віднести схильність до помилок у базових речах та недосконалість самої технології, що вимагає постійного контролю з боку керівника. Інформаційні технології допомагають зробити процес підбору персоналу швидшим та простішим. Програмні засоби, які використовуються в процесі рекрутингу, допомагають опрацьовувати більшу кількість кандидатів та оцінювати їх рівень знань автоматично. Також системи управління процесом навчання дозволяють сформувати чітку базу знань, яка допомагає зробити процес навчання працівників простим і грунтовним. Описано методологію впровадження інформаційних технологій та штучного інтелекту в процес роботи відділу з підбору та навчання персоналу. Визначено потенційні проблеми, які можуть виникати в процесі впровадження, та шляхи їх вирішення. Визначено, що штучний інтелект та інформаційні технології мають суттєвий позитивний вплив на ефективність процесу підбору, адаптації та навчання персоналу та на ефективність діяльності відділу підбору та навчання персоналу.
This article explores the concepts of information technologies and artificial intelligence. It delves into the history of artificial intelligence development and outlines its role in various stages of company operations. The article identifies the complexity of the employee recruitment, adaptation, and training processes and suggests that automation using information technologies and artificial intelligence can significantly enhance efficiency. The paper details how the effectiveness of recruitment, training, and adaptation processes can be improved by leveraging information technologies and artificial intelligence tools. It evaluates the advantages and disadvantages of employing these technologies in company operations. Artificial intelligence facilitates effective employee selection, performance evaluation, task adjustment, and assignment of training courses based on performance analysis. Moreover, its use minimizes subjectivity in dealing with potential employees, as artificial intelligence and information technologies enable the assessment of employee performance based on clear data. However, drawbacks include a tendency for errors in fundamental aspects and the technologyʼs inherent imperfections, necessitating continuous supervision by management. Information technologies contribute to streamlining the personnel selection process, making it faster and simpler. Recruitment software aids in processing a larger number of candidates and automatically evaluating their knowledge levels. Additionally, training management systems help create a knowledge base that simplifies the employee training process. The methodology for implementing information technologies and artificial intelligence in the recruitment and training department is outlined, along with potential problems and solutions. It is concluded that artificial intelligence and information technologies have a substantial positive impact on the efficiency of employee recruitment, adaptation, and training processes and the overall effectiveness of the recruitment and training department.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45111
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://peopleforce.io/uk
https://hurma.work/
https://persiahr.com/uk/
Перелік літератури: 1. All-in-one HR платформа PeopleForce. PeopleForce: Веб-сайт. URL: https://peopleforce.io/uk (дата звернення: 15.01.2024).
2. HURMA – Automation of HR, recruiting and OKR are in one system. HURMA: Веб-сайт. URL: https://hurma.work/ (дата звернення: 15.01.2024).
3. Автоматизація рекрутингу | PersiaHR. PersiaHR: Веб-сайт. URL: https://persiahr.com/uk/ (дата звернення: 15.01.2024).
4. Грішнова О. А., Костенко Т. О. Інформаційні технології в системі новітніх чинників зростання продуктивності праці: тенденції і парадокси. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 2 (152). С. 462–469.
References: 1. All-in-one HR platform PeopleForce. PeopleForce: Website. Available at: https://peopleforce.io/uk (accessed 15 January 2024).
2. HURMA – Automation of HR, recruiting and OKR are in one system. HURMA: Website. Available at: https://hurma.work/ (accessed 15 January 2024).
3. Avtomatyzatsiya rekrutynhu | PersiaHR. PersiaHR: Website. Available at: https://persiahr.com/uk/ (accessed 15 January 2024).
4. Hrishnova O. A., Kostenko T. O. Informatsiyni tekhnolohii v systemi novitnikh chynnykiv zrostannya produktyvnosti pratsi: tendentsii i paradoksy [Information technologies within the system of novel factors of labour productivity growth: trends and paradoxes]. Aktualni problemy ekonomiky, 2014, no. 2 (152), pр. 462–469.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2024, № 2 (87)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.