Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44899

Tytuł: Управління маркетинговим потенціалом
Inne tytuły: Management of marketing potential
Authors: Яцюк, М.
Yatsiuk, M.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Cytat: Яцюк М. Управління маркетинговим потенціалом / Яцюк М. // Ⅶ МСНТК, 25-26 квітня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 227–228. — (Управління та адміністрування).
Bibliographic description: Yatsiuk M. (2024) Upravlinnia marketynhovym potentsialom [Management of marketing potential]. Ⅶ MCNTK (Tern., 25-26 April 2024), pp. 227-228 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2024
Materials of the Ⅶ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Topical issues", 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅶ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Data wydania: 25-kwi-2024
Date of entry: 4-cze-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 25-26 квітня 2024 року
25-26 April 2024
Promotor: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, M.
UDC: 658
Słowa kluczowe: маркетинговий потенціал
ефективність управління
модель
стратегічний аналіз
marketing potential
management efficiency
model
strategic analysis
Strony: 2
Zakres stron: 227-228
Główna strona: 227
Strona końcowa: 228
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44899
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅶ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi