Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44806

Назва: Реструктуризація психологічної служби системи освіти України в післявоєнний період
Інші назви: Restructuring of the psychological service of the education system in Ukraine in the post-war period
Автори: Корнієнко, І.
Korniienko, I.
Приналежність: Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Україна
Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна
Бібліографічний опис: Корнієнко І. Реструктуризація психологічної служби системи освіти України в післявоєнний період / Корнієнко І. // Матеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“, 18-19 квітня 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 128–131. — (Новітні підходи до мінімізації економічних, екологічних та соціальних наслідків військових конфліктів).
Bibliographic description: Korniienko I. (2024) Restrukturyzatsiia psykholohichnoi sluzhby systemy osvity Ukrainy v pisliavoiennyi period [Restructuring of the psychological service of the education system in Ukraine in the post-war period]. Book of Abstracts of the Ⅳ International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences" (Tern, 18-19 April 2024), pp. 128-131 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“, 2024
Book of Abstracts of the Ⅳ International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 2024
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“
Дата публікації: 18-кві-2024
Дата внесення: 20-тра-2024
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 18-19 квітня 2024 року
18-19 April 2024
УДК: 37.015.3(075.8)
Теми: реформа освіти
психологічна служба
практичні психологи
соціальні педагоги
децентралізація
професійні стандарти
етичні норми
education reform
psychological service
practical psychologists
social educators
decentralization
professional standards
ethical norms
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 128-131
Початкова сторінка: 128
Кінцева сторінка: 131
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання удосконалення психологічної служби системи освіти України. На основі емпіричного досвіду роботи психологічної служби у закладах освіти виокремлено головні проблеми і виклики, що постали нині у зв’язку з реформуванням системи освіти. Пропонується власне бачення шляхів розвитку і вдосконалення психологічної служби на основі розуміння її як єдиної системи, що забезпечує психологічний супровід освітнього процесу. Зазначено основні завдання психологічної служби системи освіти в умовах військового стану, необхідності надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу та стабілізації власного емоційного стану
The article discusses the improvement of the psychological service of the education system in Ukraine. Based on empirical experience of the work of the psychological service in educational institutions, the main problems and challenges arising from the reform of the education system are identified. The author proposes their own vision of the development and improvement of the psychological service based on understanding it as a single system providing psychological support for the educational process. The main tasks of the psychological service of the education system in conditions of martial law, the need to provide first psychological aid to participants in the educational process, and stabilize their own emotional state are outlined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44806
ISBN: 978-617-7875-77-1
Власник авторського права: © Автори статей, 2024
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
© ФОП Паляниця В. А., 2024
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1649-22#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0885-18
https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/526884.pdf
https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/68
Перелік літератури: 1. Про освіту : Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 р. № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
2. Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників: наказ Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 р. №805. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1649-22#Text
3. Положення про психологічну службу у системі освіти України: наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05. 2018 р. №509. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0885-18
4. Омельченко Т. В., Саморозвиток майбутніх психологів в період професійного навчання. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (75), Issue: 181, 2018. Nov. С.69-71, URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/526884.pdf
5. Панок В. Г. Концепція психологічного супроводу освітніх реформ у діяльності психологічної служби. Вісник НАПН України: Психологічний супровід освіти. Київ, 2020. № 2(1). С. 1-16, URL: https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/68.
References: 1. Pro osvitu : Zakon Ukrainy "Pro osvitu" vid 05.09.2017 y. No 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
2. Pro zatverdzhennia Typovoho polozhennia pro atestatsiiu pedahohichnykh pratsivnykiv: nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 09.09.2022 y. No 805. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1649-22#Text
3. Polozhennia pro psykholohichnu sluzhbu u systemi osvity Ukrainy: nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 22.05. 2018 y. No 509. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0885-18
4. Omelchenko T. V., Samorozvytok maibutnikh psykholohiv v period profesiinoho navchannia. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (75), Issue: 181, 2018. Nov. P.69-71, URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/526884.pdf
5. Panok V. H. Kontseptsiia psykholohichnoho suprovodu osvitnikh reform u diialnosti psykholohichnoi sluzhby. Visnyk NAPN Ukrainy: Psykholohichnyi suprovid osvity. Kyiv, 2020. No 2(1). P. 1-16, URL: https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/68.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.