Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44806

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієнко, І.
dc.contributor.authorKorniienko, I.
dc.coverage.temporal18-19 квітня 2024 року
dc.coverage.temporal18-19 April 2024
dc.date.accessioned2024-05-20T06:23:37Z-
dc.date.available2024-05-20T06:23:37Z-
dc.date.created2024-04-18
dc.date.issued2024-04-18
dc.identifier.citationКорнієнко І. Реструктуризація психологічної служби системи освіти України в післявоєнний період / Корнієнко І. // Матеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“, 18-19 квітня 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 128–131. — (Новітні підходи до мінімізації економічних, екологічних та соціальних наслідків військових конфліктів).
dc.identifier.isbn978-617-7875-77-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44806-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання удосконалення психологічної служби системи освіти України. На основі емпіричного досвіду роботи психологічної служби у закладах освіти виокремлено головні проблеми і виклики, що постали нині у зв’язку з реформуванням системи освіти. Пропонується власне бачення шляхів розвитку і вдосконалення психологічної служби на основі розуміння її як єдиної системи, що забезпечує психологічний супровід освітнього процесу. Зазначено основні завдання психологічної служби системи освіти в умовах військового стану, необхідності надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу та стабілізації власного емоційного стану
dc.description.abstractThe article discusses the improvement of the psychological service of the education system in Ukraine. Based on empirical experience of the work of the psychological service in educational institutions, the main problems and challenges arising from the reform of the education system are identified. The author proposes their own vision of the development and improvement of the psychological service based on understanding it as a single system providing psychological support for the educational process. The main tasks of the psychological service of the education system in conditions of martial law, the need to provide first psychological aid to participants in the educational process, and stabilize their own emotional state are outlined
dc.format.extent128-131
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“, 2024
dc.relation.ispartofBook of Abstracts of the Ⅳ International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 2024
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1649-22#Text
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0885-18
dc.relation.urihttps://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/526884.pdf
dc.relation.urihttps://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/68
dc.subjectреформа освіти
dc.subjectпсихологічна служба
dc.subjectпрактичні психологи
dc.subjectсоціальні педагоги
dc.subjectдецентралізація
dc.subjectпрофесійні стандарти
dc.subjectетичні норми
dc.subjecteducation reform
dc.subjectpsychological service
dc.subjectpractical psychologists
dc.subjectsocial educators
dc.subjectdecentralization
dc.subjectprofessional standards
dc.subjectethical norms
dc.titleРеструктуризація психологічної служби системи освіти України в післявоєнний період
dc.title.alternativeRestructuring of the psychological service of the education system in Ukraine in the post-war period
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Автори статей, 2024
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В. А., 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages4
dc.subject.udc37.015.3(075.8)
dc.relation.references1. Про освіту : Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 р. № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
dc.relation.references2. Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників: наказ Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 р. №805. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1649-22#Text
dc.relation.references3. Положення про психологічну службу у системі освіти України: наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05. 2018 р. №509. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0885-18
dc.relation.references4. Омельченко Т. В., Саморозвиток майбутніх психологів в період професійного навчання. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (75), Issue: 181, 2018. Nov. С.69-71, URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/526884.pdf
dc.relation.references5. Панок В. Г. Концепція психологічного супроводу освітніх реформ у діяльності психологічної служби. Вісник НАПН України: Психологічний супровід освіти. Київ, 2020. № 2(1). С. 1-16, URL: https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/68.
dc.relation.referencesen1. Pro osvitu : Zakon Ukrainy "Pro osvitu" vid 05.09.2017 y. No 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
dc.relation.referencesen2. Pro zatverdzhennia Typovoho polozhennia pro atestatsiiu pedahohichnykh pratsivnykiv: nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 09.09.2022 y. No 805. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1649-22#Text
dc.relation.referencesen3. Polozhennia pro psykholohichnu sluzhbu u systemi osvity Ukrainy: nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 22.05. 2018 y. No 509. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0885-18
dc.relation.referencesen4. Omelchenko T. V., Samorozvytok maibutnikh psykholohiv v period profesiinoho navchannia. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (75), Issue: 181, 2018. Nov. P.69-71, URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/526884.pdf
dc.relation.referencesen5. Panok V. H. Kontseptsiia psykholohichnoho suprovodu osvitnikh reform u diialnosti psykholohichnoi sluzhby. Visnyk NAPN Ukrainy: Psykholohichnyi suprovid osvity. Kyiv, 2020. No 2(1). P. 1-16, URL: https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/68.
dc.identifier.citationenKorniienko I. (2024) Restrukturyzatsiia psykholohichnoi sluzhby systemy osvity Ukrainy v pisliavoiennyi period [Restructuring of the psychological service of the education system in Ukraine in the post-war period]. Book of Abstracts of the Ⅳ International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences" (Tern, 18-19 April 2024), pp. 128-131 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationУкраїнський науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Україна
dc.contributor.affiliationЛьвівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“
dc.citation.spage128
dc.citation.epage131
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.