Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44598

Tytuł: Аналіз ефективності маркетингових витрат: ключ до успіху сучасного підприємства
Inne tytuły: Analysis of marketing expenditure effectiveness: the key to success for modern enterprises
Authors: Курадовець, Юрій
Kyradovets, Yurii
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Курадовець Ю. Аналіз ефективності маркетингових витрат: ключ до успіху сучасного підприємства / Юрій Курадовець // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 127–128. — (Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості).
Bibliographic description: Kyradovets Y. (2023) Analiz efektyvnosti marketynhovykh vytrat: kliuch do uspikhu suchasnoho pidpryiemstva [Analysis of marketing expenditure effectiveness: the key to success for modern enterprises]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 127-128 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Promotor: Якимишин, Лілія Ярославівна
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 127-128
Główna strona: 127
Strona końcowa: 128
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44598
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Związane URL literatura: https://visionpathmarketing.com/marketing-an-investment-or-expense/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.
2. Marketing, an Investment or Expense. [Електронний ресурс] / Режим доступу https://visionpathmarketing.com/marketing-an-investment-or-expense/
References: 1. Ekonomichni, sotsialni ta psykholohichni aspekty suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FO-P Shpak V. B., 2019, 231 p.
2. Marketing, an Investment or Expense. [Electronic resource], Rezhim dostupu https://visionpathmarketing.com/marketing-an-investment-or-expense/
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi