Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44586

Назва: Формування маркетингової системи розподілу підприємства
Інші назви: Formation of the marketing system of the enterprise's distribution
Автори: Беш, Віталій
Besh, Vitalii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Беш В. Формування маркетингової системи розподілу підприємства / Віталій Беш // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 112. — (Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості).
Bibliographic description: Besh V. (2023) Formuvannia marketynhovoi systemy rozpodilu pidpryiemstva [Formation of the marketing system of the enterprise's distribution]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 112 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Фалович, Володимир Андрійович
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 112
Початкова сторінка: 112
Кінцева сторінка: 112
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44586
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
Перелік літератури: 1. Фалович В.А. Реструктуризація ланцюга поставок у контексті розвитку його емерджентних властивостей. Бізнесінформ. 2017. № 2. С. 196– 202.
2. Фалович В.А. Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево 2017. – Випуск №10, С. 389-395. – URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
References: 1. Falovych V.A. Restrukturyzatsiia lantsiuha postavok u konteksti rozvytku yoho emerdzhentnykh vlastyvostei. Biznesinform. 2017. No 2. P. 196– 202.
2. Falovych V.A. Vykorystannia zasobiv lohistychnoi infrastruktury v lantsiuhu postavok. Ekonomika ta suspilstvo (Elektronne naukove fakhove vydannia) – Mukachevo 2017, Issue No 10, P. 389-395, URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.