Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44586

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович
dc.contributor.authorБеш, Віталій
dc.contributor.authorBesh, Vitalii
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:03Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:03Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationБеш В. Формування маркетингової системи розподілу підприємства / Віталій Беш // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 112. — (Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44586-
dc.format.extent112
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttp://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
dc.titleФормування маркетингової системи розподілу підприємства
dc.title.alternativeFormation of the marketing system of the enterprise's distribution
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Фалович В.А. Реструктуризація ланцюга поставок у контексті розвитку його емерджентних властивостей. Бізнесінформ. 2017. № 2. С. 196– 202.
dc.relation.references2. Фалович В.А. Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево 2017. – Випуск №10, С. 389-395. – URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
dc.relation.referencesen1. Falovych V.A. Restrukturyzatsiia lantsiuha postavok u konteksti rozvytku yoho emerdzhentnykh vlastyvostei. Biznesinform. 2017. No 2. P. 196– 202.
dc.relation.referencesen2. Falovych V.A. Vykorystannia zasobiv lohistychnoi infrastruktury v lantsiuhu postavok. Ekonomika ta suspilstvo (Elektronne naukove fakhove vydannia) – Mukachevo 2017, Issue No 10, P. 389-395, URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
dc.identifier.citationenBesh V. (2023) Formuvannia marketynhovoi systemy rozpodilu pidpryiemstva [Formation of the marketing system of the enterprise's distribution]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 112 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage112
dc.citation.epage112
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.