กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44575

ชื่อเรื่อง: Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризи
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Mechanism of applying marketing communications in crisis conditions
ผู้แต่ง: Гвоздик, Олег
Hvozdyk, Oleh
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гвоздик О. Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризи / Олег Гвоздик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 94–95. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description (International): Hvozdyk O. (2023) Mekhanizm zastosuvannia marketynhovykh komunikatsii v umovakh kryzy [Mechanism of applying marketing communications in crisis conditions]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 94-95 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 30-พฤศ-2023
Date of entry: 28-กุม-2024
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Якимишин, Лілія Ярославівна
UDC: 338.13
Number of pages: 2
Page range: 94-95
Start page: 94
End page: 95
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44575
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
2. Омельчак Г.В. Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризи / Г.В. Омельчак // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 77-83.
References (International): 1. Senyshyn O. S., Kryveshko O. V. Marketynh : navch. posibnyk. Lviv : Lvivskyi natsionalnyi universytet imeni Ivana Franka, 2020. 347 p.
2. Omelchak H.V. Mekhanizm zastosuvannia marketynhovykh komunikatsii v umovakh kryzy, H.V. Omelchak, Naukovyi pohliad: ekonomika ta upravlinnia, No 1 (81), 2023. P. 77-83.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2023_Hvozdyk_O-Mechanism_of_applying_marketing_94-95.pdf432,95 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Hvozdyk_O-Mechanism_of_applying_marketing_94-95.djvu28,22 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Hvozdyk_O-Mechanism_of_applying_marketing_94-95__COVER.png509,5 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น