Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44550

Заглавие: Конкуренція як важливий засіб контролю в ринковій системі
Други Заглавия: Competition as an important means of control v market system
Автори: Шеремета, Ольга
Sheremeta, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шеремета О. Конкуренція як важливий засіб контролю в ринковій системі / Ольга Шеремета // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 54–55. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description (International): Sheremeta O. (2023) Konkurentsiia yak vazhlyvyi zasib kontroliu v rynkovii systemi [Competition as an important means of control v market system]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 54-55 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 30-Ное-2023
Date of entry: 28-Фев-2024
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Фалович, Володимир Андрійович
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 54-55
Start page: 54
End page: 55
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44550
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Голда Н. Конкурентоспроможність підприємства та формування їх конкурентних переваг./Голда Н., Піняк І. Колективна монографія "Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб'єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем" За ред. д.е.н. проф. Панухник О.В. ФОП Паляниця В.А. Тернопіль 2021 с.79-85.
2. Голда Н. Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації. Тернопіль 23-24 листопада 2022 р. С.11-12.
References (International): 1. Holda N. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva ta formuvannia yikh konkurentnykh perevah./Holda N., Piniak I. Kolektyvna monograph "Naroshchuvannia finansovo-ekonomichnoho potentsialu subiektiv ekonomichnykh vidnosyn yak osnova postupalnoho rozvytku terytorialno-hospodarskykh system" ed. d.e.n. prof. Panukhnyk O.V. FOP Palianytsia V.A. Ternopil 2021 P.79-85.
2. Holda N. Marketynh yak element formuvannia konkurentospromozhnoi turystychnoi haluzi. II Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia "Transformatsiia biznesu dlia staloho maibutnoho: doslidzhennia, didzhytalizatsiia ta innovatsii. Ternopil 23-24 lystopada 2022 y. P.11-12.
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.