Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44547

Назва: Основні завдання планування інноваційного продукту
Інші назви: Basic tasks of planning of innovation product
Автори: Трембач, Петро
Trembach, Petro
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Трембач П. Основні завдання планування інноваційного продукту / Петро Трембач // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 49. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Trembach P. (2023) Osnovni zavdannia planuvannia innovatsiinoho produktu [Basic tasks of planning of innovation product]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 49 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Оксентюк, Богдана Андріївна
УДК: 339. 13
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 49
Початкова сторінка: 49
Кінцева сторінка: 49
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44547
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Пашута М.Т., Шкільнюк О.М. Інновації: понятійно-термінологічний апарат, економічна сутність та шляхи стимулювання. Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2010. 118 с.
References: 1. Pashuta M.T., Shkilniuk O.M. Innovatsii: poniatiino-terminolohichnyi aparat, ekonomichna sutnist ta shliakhy stymuliuvannia. Navchalnyi posibnyk. K., Centre of Educational Literature, 2010. 118 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.