Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44536

Başlık: Методичні підходи до оцінювання ефективності комплексу маркетингу підприємства
Diğer Başlıklar: Methodological approaches to evaluating the efficiency of the marketing complex of the enterprise
Yazarlar: Медюх, Віталій
Mediukh, Vitalii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Медюх В. Методичні підходи до оцінювання ефективності комплексу маркетингу підприємства / Віталій Медюх // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 33. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description (International): Mediukh V. (2023) Metodychni pidkhody do otsiniuvannia efektyvnosti kompleksu marketynhu pidpryiemstva [Methodological approaches to evaluating the efficiency of the marketing complex of the enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 33 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 30-Kas-2023
Date of entry: 28-Şub-2024
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Фалович, Володимир Андрійович
UDC: 339.13
Number of pages: 1
Page range: 33
Start page: 33
End page: 33
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44536
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології, 2020. – Том 4, №1. – С.61-73.
References (International): 1. Semeniuk S.B., Falovych V.A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv, S.B. Semeniuk, V.A. Falovych, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, 2020, V. 4, No 1, P.61-73.
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.