Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44531

Назва: Теоретичні підходи до формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Інші назви: Theoretical approaches to the formation of marketing competitive strategy of the enterprise
Автори: Золота, Наталія
Шпилик, Світлана Василівна
Zolota, Natalia
Shpylyk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Золота Н. Теоретичні підходи до формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства / Наталія Золота, Світлана Василівна Шпилик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 23–24. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Zolota N., Shpylyk S. (2023) Teoretychni pidkhody do formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva [Theoretical approaches to the formation of marketing competitive strategy of the enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 23-24 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 23-24
Початкова сторінка: 23
Кінцева сторінка: 24
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44531
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
Перелік літератури: 1. Бутенко В.М., Тоюнда А.І. Формування маркетингової стратегії підприємства. Підприємництво та інновації. 2022. Вип. 24. С. 61-67.
2. Кобець Д.Л. Теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємствах. Економіка і суспільство. 2017. № 13. С. 502-506.
3. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. № 3. 2022. С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
4. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
References: 1. Butenko V.M., Toiunda A.I. Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii. 2022. Iss. 24. P. 61-67.
2. Kobets D.L. Teoretychni pidkhody do formuvannia marketynhovoi stratehii na pidpryiemstvakh. Ekonomika i suspilstvo. 2017. No 13. P. 502-506.
3. Krauze O.I., Piniak I.L., Shpylyk S.V. Marketynhovyi stratehichnyi analiz konkurentnoho potentsialu komertsiinoho pidpryiemstva. Galician economic journal. No 3. 2022. P. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
4. Krauze O., Piniak I., Shpylyk S. SRM yak dzherelo informatsii dlia rozrobky marketynhovykh proiektiv ta stratehichnoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu. Galician economic journal. 2022. V. 77. No 4. P. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.