Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44531

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолота, Наталія
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorZolota, Natalia
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:19:57Z-
dc.date.available2024-02-28T11:19:57Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationЗолота Н. Теоретичні підходи до формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства / Наталія Золота, Світлана Василівна Шпилик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 23–24. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44531-
dc.format.extent23-24
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttps://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
dc.relation.urihttps://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
dc.titleТеоретичні підходи до формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства
dc.title.alternativeTheoretical approaches to the formation of marketing competitive strategy of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Бутенко В.М., Тоюнда А.І. Формування маркетингової стратегії підприємства. Підприємництво та інновації. 2022. Вип. 24. С. 61-67.
dc.relation.references2. Кобець Д.Л. Теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємствах. Економіка і суспільство. 2017. № 13. С. 502-506.
dc.relation.references3. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. № 3. 2022. С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
dc.relation.references4. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
dc.relation.referencesen1. Butenko V.M., Toiunda A.I. Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii. 2022. Iss. 24. P. 61-67.
dc.relation.referencesen2. Kobets D.L. Teoretychni pidkhody do formuvannia marketynhovoi stratehii na pidpryiemstvakh. Ekonomika i suspilstvo. 2017. No 13. P. 502-506.
dc.relation.referencesen3. Krauze O.I., Piniak I.L., Shpylyk S.V. Marketynhovyi stratehichnyi analiz konkurentnoho potentsialu komertsiinoho pidpryiemstva. Galician economic journal. No 3. 2022. P. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
dc.relation.referencesen4. Krauze O., Piniak I., Shpylyk S. SRM yak dzherelo informatsii dlia rozrobky marketynhovykh proiektiv ta stratehichnoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu. Galician economic journal. 2022. V. 77. No 4. P. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
dc.identifier.citationenZolota N., Shpylyk S. (2023) Teoretychni pidkhody do formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva [Theoretical approaches to the formation of marketing competitive strategy of the enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 23-24 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage23
dc.citation.epage24
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.