Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44496
Tytuł: Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів
Inne tytuły: Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів
Authors: Бучковська, Аня
Гарматій, Наталія Михайлівна
Akcesoria: ТНТУ ім.І.Пулюя
Cytat: Бучковська А.Гарматій Н.М.Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів.// Матеріали ХI Всеукраїнська науково-практична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід». ЛНУ ім.І.Франка. 2023р.-С.130-131
Bibliographic description: Бучковська А.Гарматій Н.М.Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів.// Матеріали ХI Всеукраїнська науково-практична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід». ЛНУ ім.І.Франка. 2023р.-С.130-131
Konferencja/wydarzenie: ХI Всеукраїнська науково-практична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»
Data wydania: lis-2023
Data archiwizacji: lis-2023
Date of entry: 10-lut-2024
Wydawca: ЛНУ ім.І.Франка
Kraj (kod): UA
Place edycja: ЛНУ ім.І.Франка, Україна
Zakres stron: С.130-131
Abstract: Останнім часом сфери обслуговування інвестують значні ресурси у впровадження систем масового обслуговування. Основні характеристики стосуються повної або часткової інтеграції, орієнтації на клієнта, важливості праці, людського фактору. За загальним визнанням, сфера послуг домінує в більшості розвинених країн, оскільки значно більше половини валового внутрішнього продукту цих країн припадає на сферу послуг, а прогнозоване зростання економіки та кількості робочих місць у 21-му столітті, як очікується, буде домінувати в сфері послуг. Одночасно з цим зростанням глобалізація послуг і швидкий технологічний прогрес, що забезпечується інформаційно-комунікаційними технологіями та системами масового обслуговування.
Opis: уговування супермаркетів [2]. Супермаркети можуть складатися з декількох підрозділів, які для виконання одних і тих же операцій з продажу, які зазвичай встановлюються всі разом, окрім входу до супермаркету. Кожна одиниця містить одного працівника. Такий тип система називається багатосерверною системою з одним об'єктом обслуговування, тобто декількома касами (одиницями обслуговування). Каси (сервісні одиниці), в яких касовий чек – це послуга доступна в системі. Існує дві можливі моделі багатосерверної системи: модель з однією чергою та декількома серверами, та модель з декількома чергами та декількома серверами
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44496
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Матеріали інших конференцій, семінарів, читань

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
2023_Zbirnyk ЛНУ.pdf2,62 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi