Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44496
Назва: Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів
Інші назви: Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів
Автори: Бучковська, Аня
Гарматій, Наталія Михайлівна
Приналежність: ТНТУ ім.І.Пулюя
Бібліографічний опис: Бучковська А.Гарматій Н.М.Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів.// Матеріали ХI Всеукраїнська науково-практична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід». ЛНУ ім.І.Франка. 2023р.-С.130-131
Bibliographic description: Бучковська А.Гарматій Н.М.Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів.// Матеріали ХI Всеукраїнська науково-практична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід». ЛНУ ім.І.Франка. 2023р.-С.130-131
Конференція/захід: ХI Всеукраїнська науково-практична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»
Дата публікації: лис-2023
Дата подання: лис-2023
Дата внесення: 10-лют-2024
Видавництво: ЛНУ ім.І.Франка
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ЛНУ ім.І.Франка, Україна
Діапазон сторінок: С.130-131
Короткий огляд (реферат): Останнім часом сфери обслуговування інвестують значні ресурси у впровадження систем масового обслуговування. Основні характеристики стосуються повної або часткової інтеграції, орієнтації на клієнта, важливості праці, людського фактору. За загальним визнанням, сфера послуг домінує в більшості розвинених країн, оскільки значно більше половини валового внутрішнього продукту цих країн припадає на сферу послуг, а прогнозоване зростання економіки та кількості робочих місць у 21-му столітті, як очікується, буде домінувати в сфері послуг. Одночасно з цим зростанням глобалізація послуг і швидкий технологічний прогрес, що забезпечується інформаційно-комунікаційними технологіями та системами масового обслуговування.
Опис: уговування супермаркетів [2]. Супермаркети можуть складатися з декількох підрозділів, які для виконання одних і тих же операцій з продажу, які зазвичай встановлюються всі разом, окрім входу до супермаркету. Кожна одиниця містить одного працівника. Такий тип система називається багатосерверною системою з одним об'єктом обслуговування, тобто декількома касами (одиницями обслуговування). Каси (сервісні одиниці), в яких касовий чек – це послуга доступна в системі. Існує дві можливі моделі багатосерверної системи: модель з однією чергою та декількома серверами, та модель з декількома чергами та декількома серверами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44496
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Матеріали інших конференцій, семінарів, читань

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Zbirnyk ЛНУ.pdf2,62 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.