Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44496
Title: Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів
Other Titles: Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів
Authors: Бучковська, Аня
Гарматій, Наталія
Affiliation: ТНТУ ім.І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бучковська А.Гарматій Н.М.Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів.// Матеріали ХI Всеукраїнська науково-практична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід». ЛНУ ім.І.Франка. 2023р.-С.130-131
Bibliographic description (International): Бучковська А.Гарматій Н.М.Практичні аспекти систем масового обслуговування супермаркетів.// Матеріали ХI Всеукраїнська науково-практична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід». ЛНУ ім.І.Франка. 2023р.-С.130-131
Conference/Event: ХI Всеукраїнська науково-практична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»
Issue Date: Nov-2023
Submitted date: Nov-2023
Date of entry: 10-Feb-2024
Publisher: ЛНУ ім.І.Франка
Country (code): UA
Place of the edition/event: ЛНУ ім.І.Франка, Україна
Page range: С.130-131
Abstract: Останнім часом сфери обслуговування інвестують значні ресурси у впровадження систем масового обслуговування. Основні характеристики стосуються повної або часткової інтеграції, орієнтації на клієнта, важливості праці, людського фактору. За загальним визнанням, сфера послуг домінує в більшості розвинених країн, оскільки значно більше половини валового внутрішнього продукту цих країн припадає на сферу послуг, а прогнозоване зростання економіки та кількості робочих місць у 21-му столітті, як очікується, буде домінувати в сфері послуг. Одночасно з цим зростанням глобалізація послуг і швидкий технологічний прогрес, що забезпечується інформаційно-комунікаційними технологіями та системами масового обслуговування.
Description: уговування супермаркетів [2]. Супермаркети можуть складатися з декількох підрозділів, які для виконання одних і тих же операцій з продажу, які зазвичай встановлюються всі разом, окрім входу до супермаркету. Кожна одиниця містить одного працівника. Такий тип система називається багатосерверною системою з одним об'єктом обслуговування, тобто декількома касами (одиницями обслуговування). Каси (сервісні одиниці), в яких касовий чек – це послуга доступна в системі. Існує дві можливі моделі багатосерверної системи: модель з однією чергою та декількома серверами, та модель з декількома чергами та декількома серверами
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44496
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Матеріали інших конференцій, семінарів, читань

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Zbirnyk ЛНУ.pdf2,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.