このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44188

Título: Види та інструменти сучасного маркетингу
Outros títulos: Types and tools of modern marketing
Autor: Семенюк, Світлана Богданівна
Semeniuk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, Україна
Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С. Б. Види та інструменти сучасного маркетингу / Світлана Богданівна Семенюк // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 158–159. — (Інноваційний розвиток економічних систем в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description (International): Semeniuk S. (2023) Vydy ta instrumenty suchasnoho marketynhu [Types and tools of modern marketing]. Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 7-8 December), pp. 158-159 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2023
Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2023
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data: 7-Dez-2023
Date of entry: 28-Jan-2024
Editora: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 7-8 грудня 2023 року
7-8 December
UDC: 338.13
Number of pages: 2
Page range: 158-159
Start page: 158
End page: 159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44188
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
References (Ukraine): 1. Семенюк С. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу. Галицький економічний вісник. 2018. Том 55. №2. С.98-106.
2. Рябий Г. Таргетована реклама – що це, налаштування та принципи роботи. Блог NETPEAK JOURNAL. URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
References (International): 1. Semeniuk S. Efektyvnyi poshuk pokuptsiv – osnova biznesu. Galician economic journal. 2018. V. 55. No 2. P.98-106.
2. Riabii H. Tarhetovana reklama – shcho tse, nalashtuvannia ta printsipi roboti. Bloh NETPEAK JOURNAL. URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
Content type: Conference Abstract
Aparece nas colecções:IV міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2023)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.