Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44188

Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorSemeniuk, S.
dc.coverage.temporal7-8 грудня 2023 року
dc.coverage.temporal7-8 December
dc.date.accessioned2024-01-28T13:26:05Z-
dc.date.available2024-01-28T13:26:05Z-
dc.date.created2023-12-07
dc.date.issued2023-12-07
dc.identifier.citationСеменюк С. Б. Види та інструменти сучасного маркетингу / Світлана Богданівна Семенюк // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 158–159. — (Інноваційний розвиток економічних систем в умовах цифрової економіки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44188-
dc.format.extent158-159
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2023
dc.relation.ispartofTheses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2023
dc.relation.urihttps://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
dc.titleВиди та інструменти сучасного маркетингу
dc.title.alternativeTypes and tools of modern marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.13
dc.relation.references1. Семенюк С. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу. Галицький економічний вісник. 2018. Том 55. №2. С.98-106.
dc.relation.references2. Рябий Г. Таргетована реклама – що це, налаштування та принципи роботи. Блог NETPEAK JOURNAL. URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
dc.relation.referencesen1. Semeniuk S. Efektyvnyi poshuk pokuptsiv – osnova biznesu. Galician economic journal. 2018. V. 55. No 2. P.98-106.
dc.relation.referencesen2. Riabii H. Tarhetovana reklama – shcho tse, nalashtuvannia ta printsipi roboti. Bloh NETPEAK JOURNAL. URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
dc.identifier.citationenSemeniuk S. (2023) Vydy ta instrumenty suchasnoho marketynhu [Types and tools of modern marketing]. Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 7-8 December), pp. 158-159 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationIvan Puluj Ternopil National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage158
dc.citation.epage159
dc.citation.conferenceⅣ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Εμφανίζεται στις συλλογές:IV міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2023)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.