Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44188

Назва: Види та інструменти сучасного маркетингу
Інші назви: Types and tools of modern marketing
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Semeniuk, S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, Україна
Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Семенюк С. Б. Види та інструменти сучасного маркетингу / Світлана Богданівна Семенюк // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 158–159. — (Інноваційний розвиток економічних систем в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description: Semeniuk S. (2023) Vydy ta instrumenty suchasnoho marketynhu [Types and tools of modern marketing]. Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 7-8 December), pp. 158-159 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2023
Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2023
Конференція/захід: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Дата публікації: 7-гру-2023
Дата внесення: 28-січ-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 7-8 грудня 2023 року
7-8 December
УДК: 338.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 158-159
Початкова сторінка: 158
Кінцева сторінка: 159
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44188
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
Перелік літератури: 1. Семенюк С. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу. Галицький економічний вісник. 2018. Том 55. №2. С.98-106.
2. Рябий Г. Таргетована реклама – що це, налаштування та принципи роботи. Блог NETPEAK JOURNAL. URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
References: 1. Semeniuk S. Efektyvnyi poshuk pokuptsiv – osnova biznesu. Galician economic journal. 2018. V. 55. No 2. P.98-106.
2. Riabii H. Tarhetovana reklama – shcho tse, nalashtuvannia ta printsipi roboti. Bloh NETPEAK JOURNAL. URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:IV міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.