Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПаляниця, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.advisorPalyanitsa, Victor-
dc.contributor.authorСолтис, Михайло Віталійович-
dc.contributor.authorSoltys, Mikhailo-
dc.date.accessioned2024-01-25T11:45:53Z-
dc.date.available2024-01-25T11:45:53Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationСолтис М. В. Напрями вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Едем”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. В. А. Паляниця. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023. 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44058-
dc.description.abstractСолтис М. В. Напрями вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Едем”). Кваліфікаційна робота магістра ( с. 109, 57 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. - Тернопіль, 2023. Дана кваліфікаційна робота магістра присвячена обґрунтуванню теоретичних положень, розробленню науково-методичних і практичних рекомендацій з пошуку ефективних напрямів вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу. У розрізі обраної теми було розглянуто теоретичні аспекти визначення організації управління персоналом у закладах ресторанного бізнесу; досліджено організацію управління персоналом у ресторані “Едем”; рекомендовано напрями вдосконалення організації управління персоналом у ресторані “Едем”. Практична значимість роботи полягає у можливості використання запропонованих практичних рекомендацій із можливостями вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу: створення кулінарної студії з проведення майстер-класів у ресторані “Едем” як можливість розвитку персоналу, а також створення внутрішнього навчального центру для працівників ресторанного закладу. Практичне значення отриманих результатів полягає також у визначенні теоретичних положень та формуванні висновків, викладених у роботі, що дозволяють розширити та систематизувати знання у галузі організації управління персоналом у ресторанній діяльності.uk_UA
dc.description.abstractSoltys M. V. Increasing the efficiency of managing the financial and economic processes of a restaurant enterprise (using the example of the restaurant “Edem”). Master’s qualification thesis ( pages 109, 57 literary sources) in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. - Temopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. - Temopil, 2023. This master’s qualification work is devoted to the substantiation of theoretical provisions, the development of scientific-methodical and practical recommendations for the search for effective directions for improving the organization of personnel management in a restaurant business establishment. In terms of the selected topic, the theoretical aspects of defining the organization of personnel management in restaurant business establishments were considered; the organization of personnel management in the restaurant “Edem” was investigated; directions for improving the organization of personnel management in the restaurant “Edem” are recommended. The practical significance of the work lies in the possibility of using the proposed practical recommendations with the possibilities of improving the organization of personnel management in a restaurant business establishment: the creation of a culinary studio for conducting master classes in the restaurant “Edem” as an opportunity for staff development, as well as the creation of an internal training center for restaurant employees. The practical significance of the obtained results also lies in the determination of theoretical provisions and the formation of conclusions presented in the work, which allow to expand and systematize knowledge in the field of personnel management organization in restaurant activities.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 1.1. Дослідження понятійного апарату персоналу підприємства 1.2. Професійні компетенції персоналу як важливий чинник організації управління персоналом у ресторанному господарстві 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У РЕСТОРАНІ “ЕДЕМ” 2.1. Загальна характеристика управлінських процесів на підприємстві ресторанного господарства 2.2. Дослідження процесного управління в управлінні персоналом ресторану “Едем” 2.3. Аналізування фінансово-господарської діяльності ресторанного закладу 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У РЕСТОРАНІ “ЕДЕМ” 3.1. Пропозиції створення кулінарної студії з проведення майстер-класів у ресторані “Едем” як можливість розвитку персоналу 3.2. Пропозиції створення внутрішнього навчального центру для працівників ресторанного закладу РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1. Організація охорони праці у ресторані “Едем” 4.2. Забезпечення ефективної роботи персоналу при розробленні та реалізації заходів з евакуації персоналу та клієнтів ресторанного закладу ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯuk_UA
dc.format.extent1-109-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectресторанний закладuk_UA
dc.subjectфінансово-економічні процесиuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectорганізаційно-інформаційний механізмuk_UA
dc.subjectзабезпеченняuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.subjectресурсиuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjectrestaurant establishmentuk_UA
dc.subjectfinancial and economic processesuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.subjectbusiness environmentuk_UA
dc.subjectorganizational and information mechanismuk_UA
dc.subjectprovisionuk_UA
dc.subjectfinancial indicatorsuk_UA
dc.subjectresourcesuk_UA
dc.subjectpersonneluk_UA
dc.titleНапрями вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Едем”)uk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the efficiency of managing the financial and economic processes of a restaurant enterprise (using the example of the restaurant “Edem”)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Солтис М.В., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc005.591uk_UA
dc.relation.references1. Аветисова А. О., Палій Н. С. Економіка ресторанного господарства: навч.-метод. посіб. Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. 174 с.uk_UA
dc.relation.references2. Азарян Е. М. Споживчий ринок: становлення й розвиток: монограф. НАН України, Ін-т економіки пром-сти. Донецьк, 2012. 304 с.uk_UA
dc.relation.references3. Андрушків Б. М. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно-ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк // Вісн. економічної науки України: Наук, журн., 2017. №2 (33). Київ. С. 3-6.uk_UA
dc.relation.references4. Андрушків Б. М., Кузьмін О. Є. Основи менеджменту: методичні положення та приклади, механізми: друге вид., перероб. і доп. Тернопіль: Лілея, 1997. 292 с.uk_UA
dc.relation.references5. Андрушків Б. М., Харів П. С., Кирич Н. Б. Економіка підприємства: посіб. з самост. вивч. курсу. Тернопіль: ТІСІТ, 2007. 312 с.uk_UA
dc.relation.references6. Архіпова В. В. Ресторанна справа: асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані / В. В. Архіпов, Т. В. Іванников, А. В. Архіпов. К.: Центр учбової літератури, 2007. 382 с.uk_UA
dc.relation.references7. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб., 3-тє вид. К.: Центр учбової літератури, 2016. 280 с.uk_UA
dc.relation.references8. Архіпов В. В., Русавська В. А. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства. К.: Центр учбової літератури, 2009. 342 с.uk_UA
dc.relation.references9. Банько В. Г. Будівлі, споруди та обладнання туристських комплексів: навч. посібн., 2-е вид. К.: Дакор, 2008. 328 с.uk_UA
dc.relation.references10. Банько В. Г. Будівлі, споруди, обладнання туристичних комплексів та їх експлуатація: навч. посіб. К.: Центр інформаційних технологій. 2006. 292 с.uk_UA
dc.relation.references11. Бачевський Б. Є., Заблодська І. В., Решетняк О. О. Потенціал і розвиток підприємства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 400 с.uk_UA
dc.relation.references12. Белопольська Т. В. Стратегічне управління розвитком підприємствами реального сектору економіки: механізми, методи, моделі: монограф. Т. В. Белопольська, В. М. Андрієнко, Я. В. Лендел, О. О. Плахотнік. Донецьк, 2012. 156 с.uk_UA
dc.relation.references13. Бойко М. М. Соціальний капітал як чинник конкурентоспроможності підприємств сфери послуг. Теоретичні та прикладні питання економіки. 2014. Вип. 1. С. 486-495.uk_UA
dc.relation.references14. Богач А. О., Самодай В. П. Основні аспекти розвитку ресторанного господарства // Стан і перспективи сучасного туризму: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22-23 листопада 2012 року. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Інститут фізичної культури. Суми: Університетська книга, 2012. С. 3-9.uk_UA
dc.relation.references15. Ванієва А. Р. Методичні засади економічної оцінки виробничо- ресурсного потенціалу господарської діяльності // Агросвіт. 2013. № 9. С. 50-53.uk_UA
dc.relation.references16. Василенко А. В. Менеджмент сталого розвитку підприємств: монограф. Київ: Центр уч. літ., 2015. 648 с.uk_UA
dc.relation.references17. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: підруч. К: КНЕУ, 2008. 290 с.uk_UA
dc.relation.references18. Герасимчук В. Г. У пошуках успішної моделі економічного розвитку. Стратегічне управління національним економічним розвитком: монограф.: в 2 т. Зазаг. ред. О. В. Кендюхова. Донецьк: ДВНЗ Доннту, 2013. Т. 1, С. 85-96.uk_UA
dc.relation.references19. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монографія. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с.uk_UA
dc.relation.references20. Гошко А. Ю., Солтис М. В., Паляниця В. А. Сучасне становище підприємств готельно-ресторанної сфери // Матеріали II Міжнародної науково- практичної конференції “Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства” (10 листопада 2023 p.). Запоріжжя: НУ “Запорізька політехніка”, 2023. 1268 с. С. 844-848.uk_UA
dc.relation.references21. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2015. № 7 (172). С. 65-69.uk_UA
dc.relation.references22. Єфремов М. Штучний інтелект, історія та перспективи розвитку. Вісник ЖДТУ Серія “Технічні науки”. 2008. № 2 (45). С. 123-127. URL: http://vtn.ztu. edu.ua/article/view/81625/79214uk_UA
dc.relation.references23. Жарко В. Є., Панченко К. Г., Іваник Н. М., Островська Г. Й. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності // VIII Всеукраїнська науково- практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М. Г.Чумаченка: “Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування”. 28 березня 2019 р. Тернопіль: ТНТУ. С. 30-31. URL: http: //el artu. tntu.edu.ua/handl e/lib/28209?locale=j a.uk_UA
dc.relation.references24. Завадинська О. Ю., Литвиненко T. Є. Організація ресторанного господарства за кордоном: навч. посіб. К.: КНТЕУ, 2004. 365 с.uk_UA
dc.relation.references25. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.uk_UA
dc.relation.references26. Кочума І. Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146-154.uk_UA
dc.relation.references27. Кузнецова Н. М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. К.: Інститут туризму, 1997. 176 с.uk_UA
dc.relation.references28. Литвиненко Т. Є. Організація виробництва у громадському харчуванні: опорн. консп. лекцій. К.: КНТЕУ, 2002. 235 с.uk_UA
dc.relation.references29. Мазаракі А. А., Пересічний М. І., Шаповал С. Л. Проектування закладів ресторанного господарства та ін.: навч. посіб. для вищ. навч. закл. / за ред. А. А. Мазаракі. 2-ге вид., переробл. та допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. 340 с.uk_UA
dc.relation.references30. Мостова Л. М., Новікова О. В. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Ліра-К, 2010. 388 с.uk_UA
dc.relation.references31. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http: //tourlib. net/bo oks_ukr/nechauk22. htm.uk_UA
dc.relation.references32. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно- ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк // Вісник економічної науки України: Наук, журн., 2017. №2 (33). Київ. С. 3-6.uk_UA
dc.relation.references33. Островська Г. Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу. Навч. посібник. Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references34. Островська Г. Й. Мотивування персоналу щодо підвищення рівня інтелектуалізації праці в умовах новітньої управлінської парадигми. Review of transport economics and management. 2022. №7 (23). 2022. C. 156-167.uk_UA
dc.relation.references35. Островська Г. Й. Особливості стратегічного управління персоналом підприємства. VI Міжнародна науково-практична конференція Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні. 2023. С. 319-322.uk_UA
dc.relation.references36. Отттипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля, 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20uk_UA
dc.relation.references37. Поплавська А. В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах. URL: https://joumal-knukim. com. ua/index. php/culturology/article/do wnload/60/226uk_UA
dc.relation.references38. П’ятницька Г. T. Тенденції розвитку ресторанного господарства в Україні. Вісник КНТЕУ. 2010. № 8. С. 24-32.uk_UA
dc.relation.references39. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава. 2018. №4. С. 26-31.uk_UA
dc.relation.references40. Ростовський В. С., Колісник А. В. Система технологій харчових виробництв: навч. посіб. К: Кондор, 2008. 256 с.uk_UA
dc.relation.references41. Ростовський В. С. Теоретичні основи технології громадського харчування. Загальна частина: навч. посіб. для ВНЗ. К: Кондор, 2006. 200 с.uk_UA
dc.relation.references42. Рябінчук М. В. Соціальний капітал: структура та зміст. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка. 2012. № 2. С. 59-64.uk_UA
dc.relation.references43. Савченко В. Ф. Україна: шлях до економічного зростання через оптимізацію структурних перетворень. Стратегічні пріоритети розвитку промислового сектору економіки: колективна монографія / під ред. І. А. Косач. Ніжин: ФОП Лук’яненко В. В. ТПК “Орхідея”, 2015. С. 7-26.uk_UA
dc.relation.references44. Самодай В. П., Кравченко А. І. Організація ресторанної справи: навч. посіб. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. 424 с.uk_UA
dc.relation.references45. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 31. С. 100-105.uk_UA
dc.relation.references46. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112- 118.uk_UA
dc.relation.references47. Стойко І. І., Дудкін П. Д. Управління інноваціями (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. 200 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17290uk_UA
dc.relation.references48. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66- 78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.uk_UA
dc.relation.references49. Стойко І. І., Шерстюк Р. П. Управління конкурентоспроможністю (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ, 2021. 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/35675/l/yK%20noci6HHK%202020.pdfuk_UA
dc.relation.references50. Технологія виробництва ресторанної продукції: опорн. консп. лекцій. Уклад.: Пересічний М. І., Пересічна С. М., Антонюк І. Ю. К.: КНТЕУ, 2005. 370 с.uk_UA
dc.relation.references51. Шепеленко О. В., Антонова В. А. Напрямку розвитку ресторанного бізнесу в сучасних соціально-політичних умовах. Менеджер. Вісник Донецького державного ун-ту управління. Донецьк: Дондуу, 2014. № 3 (69). С. 206-211.uk_UA
dc.relation.references52. Шерстюк P., Мельник Л, Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФОПШпакВ.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.uk_UA
dc.relation.references53. Шерстюк P., Островська Г. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми, сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : 36. тез доп. IV Міжнар. науково-практ. конф. (12 жовт. 2023 p., м. Львів), м. Львів, 12 жовт. 2023 р. Львів, 2023. С. 322-326.uk_UA
dc.relation.references54. Шерстюк P., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.uk_UA
dc.relation.references55. Школа І. М. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посібник / за ред. проф. І. М. Школи. Чернівці: Книги-ХХІ, 2005. 596 с.uk_UA
dc.relation.references56. Яворська О., Кравченко В., Сільченко О. Регіональний ринок туристичної сфери України в сучасних умовах соціалізації економіки. Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації: зб. тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2015. С. 244-247.uk_UA
dc.relation.references57. Яворська О. Г. Специфіка функціонування інноваційної туристичної індустрії на регіональному рівні. Регіональна політика: історія, політико- правові засади, архітектура, урбаністика: Мат. міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 2017. Ч. II. С. 291-296.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:241 — готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Авторська довідка_Солтис.doc49 kBMicrosoft WordView/Open
Soltys_dyplom.pdf2,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools