Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44056
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПаляниця, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.advisorPalyanitsa, Victor-
dc.contributor.authorГошко, Арсен Юрійович-
dc.contributor.authorGoshko, Arsen-
dc.date.accessioned2024-01-25T09:22:15Z-
dc.date.available2024-01-25T09:22:15Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationГошко А. Ю. Удосконалення механізму використання сучасних управлінських інновацій на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Галич”) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / А. Ю. Гошко. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44056-
dc.description.abstractГошко А. Ю. Удосконалення механізму використання сучасних управлінських інновацій на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Галич'’) Кваліфікаційна робота магістра (104 с., 20 рис., 26 табл., 57 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. - Тернопіль, 2023. Дана кваліфікаційна робота магістра присвячена обґрунтуванню теоретичних положень, розробленню науково-методичних і практичних рекомендацій з пошуку ефективних напрямів використання сучасних управлінських інновацій та функціонування підприємства ресторанного господарства. У розрізі обраної теми було розглянуто теоретичні засади визначення механізму використання сучасних управлінських інновацій на підприємстві ресторанного господарства; досліджено сучасні управлінські інновації ресторану “Галич”; рекомендовано удосконалення механізму використання сучасних управлінських інновацій у ресторані “Галич”. Практичне значення одержаних результатів. У процесі дослідження представлено рекомендовано розроблення проекту впровадження інформаційної системи для ресторанного закладу, а також надано практичні рекомендації щодо розроблення та впровадження комплекту внутрішньої звітності на підприємстві громадського харчування, що приведе до пришвидшення використання сучасних управлінських інновацій, а також матиме позитивний вплив на функціонування та рівень інноваційного розвитку даного підприємства сфери ресторанного господарства. Практичне значення результатів полягає також у визначенні теоретичних положень та формуванні висновків, викладених у роботі, що дозволяють розширити та систематизувати знання у галузі сучасних управлінських інновацій у ресторанній діяльності.uk_UA
dc.description.abstractGoshko A. Yu. Improvement of the mechanism of using modern management innovations in the enterprise of the restaurant economy (on the example of the restaurant “Halych”). Master’s qualification work (104 p., 20 fig., 26 table, 57 letter of sources) in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. - Temopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. - Temopil, 2023. This master's qualification work is devoted to the substantiation of theoretical provisions, the development of scientific-methodical and practical recommendations for the search for effective directions for the use of modem management innovations and the functioning of the restaurant business. In the context of the chosen topic, the theoretical principles of determining the mechanism of using modem management innovations at the restaurant business were considered; modem management innovations of the restaurant “Halych” were investigated; improvement of the mechanism of using modem management innovations in the restaurant “Halych” is recommended. Practical significance of the obtained results. In the research process, the recommended development of a project for the implementation of an information system for a restaurant is presented, as well as practical recommendations are given for the development and implementation of a set of internal reporting at a catering enterprise, which will lead to the acceleration of the use of modem management innovations, and will also have a positive effect on the functioning and level of innovation development of this enterprise in the restaurant industry. The practical significance of the results also lies in the determination of theoretical provisions and the formation of conclusions presented in the work, which allow expanding and systematizing knowledge in the field of modem management innovations in restaurant activity.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1. Проблеми наукового забезпечення управлінських інновацій у ресторанному господарстві 1.2. Сучасні інноваційні підходи до оцінювання професійних компетенцій працівників організації ресторанного бізнесу 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ІННОВАЦІЙ РЕСТОРАНУ “ГАЛИЧ” 2.1. Загальна характеристика управління інноваційною діяльністю ресторанного закладу 2.2. Забезпечення управлінських процесів у ресторані “Галич” 2.3. Аналізування фінансових ресурсів ресторанного закладу 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ІННОВАЦІЙ У РЕСТОРАНІ “ГАЛИЧ” 3.1. Проект впровадження інформаційної системи для ресторанного закладу 3.2. Розроблення та впровадження комплекту внутрішньої звітності на підприємстві громадського харчування 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1. Охорона праці 4.2. Безпека в надзвичайних ситуаціях ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent1-104-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectінноваційний процесuk_UA
dc.subjectінноваційний менеджментuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectуправлінська інноваціяuk_UA
dc.subjectсервісuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectресторанний закладuk_UA
dc.subjectгромадське харчуванняuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovation processuk_UA
dc.subjectinnovation managementuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmanagerial innovationuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectclientuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectrestaurant economyuk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjectrestaurant establishmentuk_UA
dc.subjectcateringuk_UA
dc.titleУдосконалення механізму використання сучасних управлінських інновацій на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Галич”)uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the mechanism of using modern management innovations in the enterprise of the restaurant economy (on the example of the restaurant “Halych”)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Гошко А.Ю., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc005.591uk_UA
dc.relation.references1. Абесінова О. К. Аналіз мотиваційної структури вибуття персоналу та його вплив на управління плинністю кадрів підприємства. // Ефективна економіка. 2013. № 12uk_UA
dc.relation.references2. Андрушків Б. М., Малюта Л. Я., Мельник Л. М. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства. Тернопіль: ТНТУ, 2010. 230 с.uk_UA
dc.relation.references3. Андрушків Б. М. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно-ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк // Вісн. економічної науки України: Наук, журн., 2017. 2017. №2 (33). Київ. С. 3-6.uk_UA
dc.relation.references4. Архіпова В. В. Ресторанна справа: асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані / В. В. Архіпов, Т. В. Іванников, А. В. Архіпов. К.: Центр учбової літератури, 2007. 382 с.uk_UA
dc.relation.references5. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб., 3-тє вид. К.: Центр учбової літератури, 2016. 280 с.uk_UA
dc.relation.references6. Архіпов В. В., Русавська В. А. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства. К.: Центр учбової літератури, 2009. 342 с.uk_UA
dc.relation.references7. Банько В. Г. Будівлі, споруди, обладнання туристичних комплексів та їх експлуатація: навч. посіб. К.: Центр інформаційних технологій. 2006. 292 с.uk_UA
dc.relation.references8. Богач А. О., Самодай В. П. Основні аспекти розвитку ресторанного господарства // Стан і перспективи сучасного туризму: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22-23 листопада 2012 року. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Інститут фізичної культури. Суми: Університетська книга, 2012. С. 3-9.uk_UA
dc.relation.references9. Василенко В. О., Шматько В. Г. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. К: ЦУЛ, Фенікс, 2011. 440 с.uk_UA
dc.relation.references10. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с. 40.uk_UA
dc.relation.references11. ГавваВ. Н. Потенціал підприємства: формування і оцінка: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 224 с.uk_UA
dc.relation.references12. Гошко А. Ю., Солтис М. В., Паляниця В. А. Сучасне становище підприємств готельно-ресторанної сфери // Матеріали II Міжнародної науково- практичної конференції “Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства” (10 листопада 2023 p.). Запоріжжя: НУ “Запорізька політехніка”, 2023. 1268 с. С. 844-848.uk_UA
dc.relation.references13. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2015. № 7 (172). С. 65-69.uk_UA
dc.relation.references14. Денисенко М. П. Інноваційний розвиток суспільства на основі інтелектуального капіталу. Наукові записки. Економіка. 2013. Вип. 23. С. 15-19.uk_UA
dc.relation.references15. Дзюбіна А. В. Розкриття змісту поняття “інноваційний потенціал” та визначення його складових // Вісник НУ “Львівська політехніка”. 2012. № 628: Проблеми економіки та управління. С. 72-77.uk_UA
dc.relation.references16. Долгопол О. О. Формування організаторських умінь майбутніх молодших спеціалістів сфери ресторанного обслуговування у процесі професійної підготовки у коледжі: автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія та методика професійної освіти”. МОН України, Українська інженерно-педагогічна академія. X., 2014. 20 с.uk_UA
dc.relation.references17. Драпушко Р. Г. Туристичний потенціал України: стан, проблеми та перспективи розвитку. К.: Ін-т законодавчих передбачень і правової експертизи, 2007. 148 с.uk_UA
dc.relation.references18. Жарко В. Є., Панченко К. Г., Іваник Н. М., Островська Г. Й. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності // VIII Всеукраїнська науково- практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М. Г.Чумаченка: “Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування”. 28 березня 2019 р. Тернопіль: ТНТУ. С. 30-31. URL: http: //el artu. tntu.edu.ua/handl e/lib/28209?locale=j a.uk_UA
dc.relation.references19. Замула О. О., Пітя В. C. Інноваційний менеджмент: консп. лекц. Харків: НТУ “ХПГ 2012. 80 с.uk_UA
dc.relation.references20. Ілляшенко С. М. Інноваційні процеси в економіці. Порівняльний аналіз формальних методів генерації ідей інновацій // Механізм регулювання економіки. 2012. № 3. С. 66-76.uk_UA
dc.relation.references21. Ілляшенко С. М., Біловодська О. А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монограф. Суми: Університетська книга, 2010. 281 с.uk_UA
dc.relation.references22. Йохна М. А., Стадник В. В. Економіка і організація інноваційної діяльності: навч. посіб. К: Видавничий центр “Академія”, 2011. 400 с.uk_UA
dc.relation.references23. Касьяненко В. О. Зарубіжний досвід управління інноваційним потенціалом економіки та можливості його використання в Україні // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. №4. Т. II. С. 200-204.uk_UA
dc.relation.references24. Колот А. М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку: монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с.uk_UA
dc.relation.references25. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці. 2006. № 4. С. 8-15.uk_UA
dc.relation.references26. Кравченко М. О. Кадрова складова інноваційного потенціалу промислових підприємств // НТУУ “КІП”. Маркетинг в Україні, 2011. №1 (7). - С. 36-39.uk_UA
dc.relation.references27. Купчак Б. Ф. Напрями активізації інноваційних процесів у сфері малого підприємництва. Науковий вісник НЛТУ України. 2014. Вип. 10 С. 239- 244.uk_UA
dc.relation.references28. Левицька І. В. Проблеми інвестиційно-інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості // Бізнес Інформ, 2012. С. 147-150.uk_UA
dc.relation.references29. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). 3- тє вид., переробл., доп. К.: Альтерпрес, 2005. 436 с.uk_UA
dc.relation.references30. Найдюк В. Інновації в системі управління підприємствами ресторанного господарства // Сталий розвиток економіки. 2012. № 2. С. 228- 233.uk_UA
dc.relation.references31. Найдюк В. Сутність та передумови інноваційного розвитку підприємств // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 3. С. 251-263.uk_UA
dc.relation.references32. Нечаюк Л. I., Нечаюк Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. К.: Центр учбової літератури, 2009. 344 с.uk_UA
dc.relation.references33. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320с.uk_UA
dc.relation.references34. Мостова Л. М., Новікова О.В. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Лipa-K, 2010. 388 с.uk_UA
dc.relation.references35. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: підруч. для вищ. навч. закл. За ред. П’ятницької Н. О. 2-ге вид. перероб. та допов. К.: Центр учбової літератури, 2011. 584 с.uk_UA
dc.relation.references36. Островська Г. Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу. Навчальний посібник. Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references37. Островська Г. Й. Особливості стратегічного управління персоналом підприємства. VI Міжнародна науково-практична конференція Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні. 2023. С. 319-322.uk_UA
dc.relation.references38. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля. 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.com.ua./UJRN/Тогg_2017_21_20uk_UA
dc.relation.references39. Пересічний М. І. Технологія продукції ресторанного господарства: Опорний конспект лекцій. II частина. К., 2011. 182 с.uk_UA
dc.relation.references40. Поплавська А. В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах: URL https://joumal- knukim. com. ua/index. php/culturology/article/do wnload/60/226uk_UA
dc.relation.references41. Прохорова В. В. Формування антикризовоїфінансової стратегії в системі антикризового фінансового управління підприємствами. Сучасні проблеми соціально-економічного розвитку регіонів: монограф. Дніпропетровськ: ІМА-прес 2010. 436 с.uk_UA
dc.relation.references42. Пуцентайло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навч. посіб. К.: Центр навч л-ри, 2007. 344 с.uk_UA
dc.relation.references43. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.uk_UA
dc.relation.references44. Савченко В.Ф., Стойка С.О. Роль держави у розвитку туристичної індустрії України. Науковий вісник ЧДІЕУ. 2013. №1(17). С. 9-15.uk_UA
dc.relation.references45. Самодай В. П., Кравченко А. І. Організація ресторанної справи: навч. посіб. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. 424 с.uk_UA
dc.relation.references46. Саух І. Оцінка наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава. 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151.uk_UA
dc.relation.references47. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. 2018. Вип. 31. С. 100-105.uk_UA
dc.relation.references48. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112- 118.uk_UA
dc.relation.references49. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66- 78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.uk_UA
dc.relation.references50. Управління інноваційною діяльністю. Книга 1. / За заг. ред. АндрушківаБ.М. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. 334 с.uk_UA
dc.relation.references51. Управління інноваційною діяльністю: магістерський курс. Підруч. / Колектив авторів: Андрушків Б.М., Стойко І.І., Шерстюк Р.П. , Владимир О.М., Дудкін П.Д., Малюта Л.Я., Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Паляниця В.А., Федишин І.Б. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. 1146 с. URL: http: //elartu. tntu. edu.ua/handle/123456789/17920uk_UA
dc.relation.references52. Шендрик А. М., Самодай В. П. Шляхи популяризації кейтерингових послуг в Україні // Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту школярів і студентів України: матеріали XI Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених з міжнар. участю, (Суми, 28-29 квіт. 2011 p.): у 2-х т. М-во освіти і науки, молоді та спорту України. Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. С. 238-241.uk_UA
dc.relation.references53. Шерстюк P., Мельник JL, Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФОПШпакВ.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.uk_UA
dc.relation.references54. Шерстюк P., Островська Г. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми, сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності: 36. тез доп. IV Міжнар. науково-практ. конф. (12 жовт. 2023 p., м. Львів), м. Львів, 12 жовт. 2023 р. Львів, 2023. С. 322-326.uk_UA
dc.relation.references55. Шерстюк P., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf72022/22srpkil.pdf.uk_UA
dc.relation.references56. Федак В.І. Гостинність як технологічний елемент готельного та ресторанного обслуговування: тези допов. Міжн. наук.-практ. конф. “Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 18 жовтня 2012 p., м. Харків. Ч. 1. С. 277-278.uk_UA
dc.relation.references57. Язіна В.А. Теоретичні та методичні засади управління готельно- ресторанним господарством України в умовах глобалізації економіки. Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства: матеріали II Міжнародної наук.-практ. інтернет-конференції (01 листопада - 01 грудня 2014 року). Полтава: видавець ФОП Мирон І.А., 2014. С. 60-62.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Гошко.doc49,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
dyplom_Goshko A_Yu_2023.pdf2,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора