Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44023
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorМаркович, Ірина Богданівна-
dc.contributor.authorМарценюк, Олександр Романович-
dc.contributor.authorMartsenyuk, O. R.-
dc.date.accessioned2024-01-24T09:40:26Z-
dc.date.available2024-01-24T09:40:26Z-
dc.date.issued2024-01-24-
dc.date.submitted2024-01-28-
dc.identifier.citationМарценюк О.Р. Механізм підвищення рівня ефективності операційної діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «УКР ТМК») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / наук. кер. І.Б.Маркович. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44023-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Марценюк О. Р. Механізм підвищення рівня ефективності операційної діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «УКР ТМК»). Дослідження на здобуття освітнього ступеня «Магістр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». – ТНТУ ім. І. Пулюя. – Тернопіль, 2023. Об’єктом дослідження виступає операційна діяльність підприємства ТОВ «УКР ТМК», яке реалізує діяльність у сфері реалізації м’яса та м’ясопродуктів, при цьому предметом дослідження є взаємозв’язки між суб’єктами господарювання в контексті реалізації операційної діяльності торгівельного підприємства, а також забезпечення механізмів її підвищення. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних підходів та практики підвищення рівня ефективності операційної діяльності торговельного підприємства. У даній кваліфікаційній роботі досліджено характерні риси реалізації операційної діяльності торгівельного підприємства, подано практичні аспекти оцінювання ефективності реалізації операційної діяльності торгівельного підприємства ТОВ «УКР ТМК», запропоновано шляхи підвищення рівня ефективності операційної діяльності торговельного підприємства ТОВ «УКР ТМК». У четвертому розділі досліджено особливості охорони праці та безпеки життєдіяльності на підприємстві ТОВ «УКР ТМК». Ключові слова: операційна діяльність, торгівля, комерція, просування та збут продукції, асортимент товарів, конкуренція, АВС – аналіз, маркетингова стратегія, трендовий аналіз, прогнозування розвитку.uk_UA
dc.description.abstractThe object of the research is the operational activity of the company «UKR TMK» LLC, which implements activities in the field of sale of meat and meat products, while the subject of the research is the interrelationships between business entities in the context of the implementation of the operational activities of the trading company, and as well as providing mechanisms for its improvement. The purpose of the qualification work is to study the theoretical approaches and practice of increasing the level of efficiency of the operational activity of a trading enterprise. In this qualification work, the characteristic features of the implementation of the operational activities of the trading company were investigated, the practical aspects of evaluating the effectiveness of the implementation of the operational activities of the trading company «UKR TMK» LLC were presented, and ways to increase the level of operational efficiency of the trading company «UKR TMK» LLC were proposed. The fourth chapter examines the peculiarities of labor protection and life safety at the UKR TMK LLC enterprise.-
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 10 1.1 Сутність, різновиди та характерні риси торгівельної діяльності підприємства 10 1.2 Функції та умови реалізації операційної діяльності торгівельного підприємства 17 1.3 Нормативно-правове регулювання операційної діяльності торгівельного підприємства 21 1.4 Методичні підходи оцінювання ефективності операційної та комерційної діяльності торгівельного підприємства 25 Висновки до розділу 1 29 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «УКР ТМК» 31 2.1 Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства 31 2.2 Особливості організації торгівельної діяльності на підприємстві 38 2.3 Оцінка основних показників, котрі характеризують ефективність операційної діяльності торгівельного підприємства 48 Висновки до розділу 2 53 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «УКР ТМК» 54 3.1 Оптимізація асортиментного портфеля торгівельного підприємства 54 3.2 Удосконалення маркетингової стратегії розвитку торгівельного підприємства 61 3.3 Вплив заходів на підвищення ефективності операційної діяльності торгівельного підприємства у стратегічній перспективі 68 Висновки до розділу 3 75 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «УКР ТМК» 77 4.1 Охорона праці на підприємстві ТОВ «УКР ТМК» 77 4.2 Стійкість роботи торговельного підприємства і шляхи її підвищення 81 Висновки до розділу 4 85 ВИСНОВКИ 86 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90 ДОДАТКИ 96uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subject076uk_UA
dc.subjectпідприємництво, торгівля та біржова діяльністьuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectкомерціяuk_UA
dc.subjectпросування та збут продукціїuk_UA
dc.subjectасортимент товарівuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectАВС – аналізuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectтрендовий аналізuk_UA
dc.subjectпрогнозування розвиткуuk_UA
dc.subjectoperational activity-
dc.subjecttrade-
dc.subjectcommerce-
dc.subjectproduct promotion and sales-
dc.subjectproduct range-
dc.subjectcompetition-
dc.subjectABC analysis-
dc.subjectmarketing strategy-
dc.subjecttrend analysis-
dc.subjectdevelopment forecasting-
dc.titleМеханізм підвищення рівня ефективності операційної діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «УКР ТМК»)uk_UA
dc.title.alternativeThe mechanism of increasing the level of operational efficiency of a trading enterprise (on the example of UKR TMK LLC).uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder©Марценюк Олександр Романовичuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУuk_UA
dc.subject.udc334.02uk_UA
dc.relation.references1. Андрущенко Л.О. Напрями підвищення ефективності діяльності підприємств торгівлі. Фінанси України. 2022. № 8. С.77 – 81.uk_UA
dc.relation.references2. Апопій В.В., Міщук І.П., Ребицький В.М. та ін. Організація торгівлі : підручник. 2-ге вид., перероб. та доп. К. : Центр навчальної літератури, 2015. 616 с.uk_UA
dc.relation.references3. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підруч. для студ. вищ. навч. закладів Донецьк: РВЦ ДонДУЕТ, 2016. 599 с.uk_UA
dc.relation.references4. Балджи М.Д., Доброва Н.В., Однолько В.О., Осипова М.М. Торговельне підприємництво : навчальний посібник. Київ : Кондор-видавництво, 2017. 112 с.uk_UA
dc.relation.references5. Баль-Прилипко Л.В. Моніторинг ринку ковбасних виробів України та безпечності продукції. Продовольча індустрія АПК. 2016. №3. С. 4-7.uk_UA
dc.relation.references6. Березуцький В. В. Ризик орієнтований підхід в охороні праці: LAP Lambert Academic Publishing, 2019. 108 с.uk_UA
dc.relation.references7. Березуцький В.В., Березуцька Н.Л., Богодист та ін. Безпека людини у сучасних умовах: Монографія; За заг. ред. проф. В.В. Березуцького. Харків: ФОП Мезіна В.В., 2018. 208 с.uk_UA
dc.relation.references8. Березуцького В. В. Основи професійної безпеки та здоров’я людини : підручник. Харків : НТУ «ХПІ», 2018. 553 с.uk_UA
dc.relation.references9. Біленький О.Ю. Вдосконалення системи управління асортиментом продукції: напрями та результативність. Вісник ОНУ імені І. І. Мечникова. 2013. Вип. 1/1. С. 31 – 37.uk_UA
dc.relation.references10. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії. Ефективність державного управління. 2016. Вип.4 (49). Ч.2. С.301 – 307.uk_UA
dc.relation.references11. Бойко В.І., Мамчур Л.В. Ринок м’яса: світові тенденції регіонального розвитку та виробництва. Економіка АПК. 2016. № 1. С. 145-148.uk_UA
dc.relation.references12. Бузукова Е.А. Аналіз асортименту і стабільності продажів з використанням ABC-аналізу та XYZ-аналізу. URL: http://zakup.vl.ru/files/avs_i_huz_analizi.pdf. (дата звернення до ресурсу 9.10.2023 року)uk_UA
dc.relation.references13. Булій М. В. Розробка асортиментної політики торговельного підприємства в умовах трансформаційної економіки. Вісник Львівського національного університету. Львів, 2015. Вип.19: Сер.: Економічна. С.460 – 466.uk_UA
dc.relation.references14. Буряк Р.І. Аналіз конкурентних позицій компаній-лідерів ринку м’яса птиці України. Сучасне птахівництво. 2013. № 11/12. С.10 – 14.uk_UA
dc.relation.references15. Верба В. А., Ліщинська В. В.Оптимізація товарного портфеля як чинник підвищення економічної ефективності виробничого підприємства. Проблеми економіки. 2014. № 4. C. 262 – 268.uk_UA
dc.relation.references16. Верба В. А., Яковенко С. В. Методичні положення оптимізації товарного портфеля виробничого підприємства. Стратегія економічного розвитку України. 2013. Вип. 32. С. 164 – 176.uk_UA
dc.relation.references17. Виноградська A.M. Технологія комерційного підприємництва: Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2009. 780 с.uk_UA
dc.relation.references18. Герман О.М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 6(60). С 72-77.uk_UA
dc.relation.references19. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг : навч. посіб. Київ: ІНКОС, 2017. 255 с.uk_UA
dc.relation.references20. Глєєва М. Г., Зозульов О. В. Класифікація методів формування оптимального товарного портфеля компанії. URL: http://probleconomy.kpi.ua/pdf/2018_16.pdf (дата звернення до ресурсу 2.10.2023 року)uk_UA
dc.relation.references21. Головкіна Н.В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи. Маркетинг в Україні. 2017. № 2. C.35 - 37uk_UA
dc.relation.references22. Голошубова Н.О. Організація торгівлі: підручн. для студ. вищ. навч. закл. К. : Книга, 2014. 560 с.uk_UA
dc.relation.references23. Господарський кодекс України: Закон України від 16 січня 2003 р. Відомості Верховної Ради України. 2003. № 18, № 19-20, № 21-22. Ст. 144.uk_UA
dc.relation.references24. Губернаторов А.М. Оптимізація асортиментної політики на виробництвах. Економіка і бізнес. 2021. № 1(5). С. 22–27.uk_UA
dc.relation.references25. Денисюк О. Г., Задерейко О. В. Особливості асортиментної політики підприємств хлібопекарської галузі України. Вісник ЖДТУ. 2014. № 1 (59). С. 95 – 99.uk_UA
dc.relation.references26. Друкер Пітер Ф. Ефективне управління підприємством / переклад з англ. К.: William Collins, 2018. 224 с.uk_UA
dc.relation.references27. Збарський В.К. Аналіз організаційно-правового забезпечення ринку м’яса в Україні. Науковий вісник Ужгородського університету. 2015. №1. С. 218 – 224.uk_UA
dc.relation.references28. Зозуля Н.В. Особливості фірмової торгівлі та шляхи її розвитку. URL: http://naukam.triada.in.ua/index.php/konferentsiji/45-p-yatnadtsyata-vseukrajinska-praktichno-piznavalna-internet-konferentsiya/305-osoblivosti-firmovoji-torgivli-ta-shlyakhi-jiji-rozvitkuuk_UA
dc.relation.references29. Ілляшенко С.М. Маркетинг: бакалаврський курс. : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Суми: Унів. кн., 2014. 975 с.uk_UA
dc.relation.references30. Карпенко А.В. Оцінка системи управління маркетингом на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 5. С. 126-134.uk_UA
dc.relation.references31. Ковальська Л.Л. Особливості функціонування та перспективи розвитку роздрібної торговельної мережі регіонів України. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». 2016. Випуск 1 (47). Т.2. С.161-167.uk_UA
dc.relation.references32. Ковальська Л.Л., Речун О. Ю. Роздрібна торгівля: сутність, оцінка та напрями розвитку. Економічний форум. 2016. № 2. С. 61 – 67.uk_UA
dc.relation.references33. Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика: монографія. Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2018. 516 с.uk_UA
dc.relation.references34. Колесніков В. П. Формування та оптимізація товарного асортименту підприємства для внутрішнього та зовнішнього ринку. Наукові записки НУ «Острозька академія». Серія «Економіка». 2013. Вип. 23. С. 48 – 50.uk_UA
dc.relation.references35. Кулава М. К. Поняття «торгівля» та «торговельна діяльність» відповідно до законодавства України та доктрини. Правова держава. 2017. № 25. С. 67 – 71.uk_UA
dc.relation.references36. Леськів Г.З., Верескля М.Р., Безпека життєдіяльності та охорона праці: навчальний посібник. Видавництво: ЛьвДУВС, Львів, 2018. 457 с.uk_UA
dc.relation.references37. Лобов С.П. Система управління продажами роздрібного підприємства. Економіка. Фінанси. Право. 2013. № 8. C.22 – 29.uk_UA
dc.relation.references38. Малишев І.А. Асортиментна політика підприємств в роздрібній торгівлі. Маркетинг в Україні. 2013. № 2. С.29 – 34.uk_UA
dc.relation.references39. Марченко О. Роздрібна торгова мережа великих міст: стан і основні тенденції розвитку. Підприємництво, господарство і право. 2013. № 4. С. 145-147.uk_UA
dc.relation.references40. Мелех Л.В. Безпека життєдіяльності та охорона праці: навчальний посібник. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2022. 219 с.uk_UA
dc.relation.references41. Михайлова Л.І., Бобирєва Т.С. Сучасний стан та прогнози розвитку світового ринку м’яса. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка та менеджмент». 2012. Вип.8 (52). С. 158 – 162.uk_UA
dc.relation.references42. Мудрак Р.П. Споживання м’яса та м’ясопродуктів в Україні : стан та перспективи. Економіка. 2015. №3. С. 25 – 28.uk_UA
dc.relation.references43. Олініченко К.С. Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія. Х.: Видавництво Іванченка І.С. 2017. 211 с.uk_UA
dc.relation.references44. Павленко О.М. Важливість імпорту для збалансування ринку м’яса. Економіка АПК. 2015. №6. С.56 – 58.uk_UA
dc.relation.references45. Про ліцензування видів господарської діяльності: Закон України від 02.03.2015 р. Відомості Верховної Ради України. 2015. № 23. Ст. 158.uk_UA
dc.relation.references46. Речун Ю.О. Аналіз та оцінка підприємницької діяльності об’єктів роздрібної торгівлі. Економічний форум. 2017. №2. С. 132 – 139.uk_UA
dc.relation.references47. Роздрібна та оптова торгівля. Терміни та визначення понять : ДСТУ 4303:2004 від 01.07.2005 р. URL: http://www.profiwins.com.ua/ru/directories1/dstu4303.html. (дата звернення до ресурсу 2.10.2023 року)uk_UA
dc.relation.references48. Рудич О.О. Особливості маркетингової діяльності підприємств на ринку м’ясопродуктів. Вісник БНАУ: зб. наук. праць. 2015. Вип. 63. С. 113 – 117.uk_UA
dc.relation.references49. Сахарова Т.В. Товарна аргументація в системі маркетингових комунікацій. Актуальні проблеми економіки. 2016. №4. С.91 – 96.uk_UA
dc.relation.references50. Соловйов І.А. Асортиментна політика підприємств в роздрібній торгівлі. Маркетинг в Україні. 2014. № 2. С. 17 – 20.uk_UA
dc.relation.references51. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references52. Черничко Т.В., Русин О.В. Організація комерційної діяльності роздрібного торговельного підприємства. Науковий вісник НЛТУ України. 2021. Вип. 21.1. С. 294 – 299.uk_UA
dc.relation.references53. Шаповал М.І. Менеджмент якості: Підручник. 3-е вид., випр. і допов. К.: Знання, 2015. 471 с.uk_UA
dc.relation.references54. Швестко О.В. Тенденції та пріоритети провідних торговельних мереж в управлінні продажем товарів. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2015. Вип. 15. Ч. 5. С.83-86.uk_UA
dc.relation.references55. Шпиг Ю. Сучасний стан функціонування українського ринку м’ясної продукції. Економіка харчової промисловості. 2015. № 4(20). С. 42 – 45.uk_UA
dc.relation.references56. Шпильова Ю.Б., Царук І.М. Роздрібна торгівля України: сучасний стан та перспективи розвитку. Вісник ЖДТУ. 2014. №2. С. 227 – 232.uk_UA
dc.relation.references57. Шульга Л.В., Терещенко І.О., Шарлай О.В. Сучасні маркетингові стратегії управління підприємством. Ефективна економіка. 2020. №9. URL:http://www.economy.nayka.com.ua (дата звернення до ресурсу 4.10.2023 року)uk_UA
dc.relation.references58. Шульгіна Л.М. Економічна ефективність діяльності торговельних підприємств. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2014. № 4 (28). С. 85-87.uk_UA
dc.relation.references59. Яким P.C. Безпека життєдіяльності людини: Навч. посібник. Львів: Видавництво «Бескид Біт», 2005. 304 с.uk_UA
dc.relation.references60. Яковлєв О. А. Фундаментальні проблеми правового регулювання умов праці і встановлення гарантій для працівників: монографія. Харків: Право, 2019. 456 с.uk_UA
dc.relation.references61. Яремко З.М., Тимошук С.В., Писаревська С.В., Стельмахович О.Б. Охорона праці : навч. посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 430 с.uk_UA
dc.relation.references62. Dopson E. ABC Analysis: How to Categorize Your Inventory. Inventory Management. Nov 16, 2021. URL: https://www.shopify.com/retail/abcanalysis (дата звернення до ресурсу 6.10.2023 року)uk_UA
dc.relation.references63. Jenkins A. ABC Analysis in Inventory Management: Benefits & Best Practices. Product Marketing Manager. October 2020. URL: https://www.netsuite.com/portal/resource/articles/ inventory-management/abc-inventory-analysis.shtml (дата звернення до ресурсу 5.10.2023 року)uk_UA
dc.relation.references64. Kostakis H., Boskou G., Palisidis G. Modelling activity-based costing in restaurants. Journal of Modelling in Management. 2011. № 6 (3). Р. 243–257.uk_UA
dc.relation.references65. Raab C., Mayer K., Shoemaker S. Menu engineering using activity-based costing: An exploratory study using a profit factor comparison approach. Journal of Hospitality and Tourism Research. 2009. № 34. P. 204–224.uk_UA
dc.relation.references66. Raab C., Zemke D.M. Activity-based costing in the restaurant industry: What’s past is prologue. Journal of Hospitality Financial Management. 2016. Vol. 24. Iss. 2. URL: https://schol00arworks.umass.edu/ jhfm/vol24/iss2/5 (дата звернення до ресурсу 8.10.2023 року)uk_UA
dc.relation.references67. Thieuleux E. ABC Analysis: Step-by-Step tutorial in Excel example. Inventory Management. URL: https://abcsupplychain.com/abc-analysis (дата звернення до ресурсу 7.10.2023 року)uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
КР Марценюк.pdf5,45 MBAdobe PDFGöster/Aç
Авторська довідка Марценюк.pdf558,38 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları