Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43603
Täiskirje
DC väliVäärtusKeel
dc.contributor.advisorАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.contributor.advisorAndruchkiv, Bohdan-
dc.contributor.authorКогут, Роман Романович-
dc.contributor.authorKohut, Roman-
dc.date.accessioned2024-01-16T18:26:33Z-
dc.date.available2024-01-16T18:26:33Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationКогут Р. Р. Стратегічне управління підприємством готельно-ресторанної сфери (на прикладі готелю Тернопіль, ПрАТ «Тернопіль-готель») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Р. Р. Когут. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43603-
dc.description.abstractСтратегічне управління підприємством готельно-ресторанної сфери (на прикладі готелю Тернопіль, ПрАТ «Тернопіль-готель») Магістерська робота: 73 с., 11 рис., 15 табл., 3 додатки, 32 літературних джерел. Об’єктом дослідження є стратегічне управління підприємства. Предмет дослідження – напрямки удосконалення стратегічного управління товариства. Мета дослідження – дослідити теоретико-методичні засади стратегічного управління готельних підприємств, запропонувати напрямки удосконалення стратегічного управління товариства. Методами дослідження виступають: методи статистичного аналізу, графічний, аналітичний, системного підходу, синтезу, порівняння тощо. У роботі викладено основні напрями удосконалення стратегічного управління товариства, оцінку ризиків можливого банкрутства, як елементу стратегічного розвитку товариства. Розроблено основні напрямки стратегії товариства та вдосконалено управління якістю готельних послуг. Розроблені пропозиції можуть бути впроваджені у практичній діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель».uk_UA
dc.description.abstractTheme: “Strategic management of an enterprise of hotel and restaurant business (hotel "Ternopil", PJSC "Ternopil-hotel" as a case of study)” Master Degree thesis contains of 73 pages, 11 pictures, 15 tables, 3 additions, 32 literature sources. The Object of Investigation is the strategic management of the enterprise. The Subject of Investigation - directions for improving the company's strategic management. The Aim of the Work is to investigate the theoretical and methodological principles of strategic management of hotel enterprises, to propose directions for improving the strategic management of the company The Methods of Investigation are methods of statistical analysis, graphic, analytical, system approach, synthesis, comparison, etc. The work outlines the main directions for improving the company's strategic management, assessing the risks of possible bankruptcy as an element of the company's strategic development. The main directions of the company's strategy were developed and the quality management of hotel services was improved. The developed proposals can be implemented in the practical activities of PrJSC "Ternopil-hotel".uk_UA
dc.description.tableofcontentsBCTУП 7 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні засади стратегічного управління готельних підприємств 9 1.1 Сутність стратегічного управління та надання послуг підприємствами готельного бізнесу 9 1.2 Ключові чинники успіху готельного бізнесу 16 1.3 Особливості маркетингових комунікацій в процесі стратегічного управління готелями 24 РОЗДІЛ 2. Аналізування діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель» 32 2.1 Організаційно-економічна характеристика господарської діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель» 32 2.2 Дослідження фінансового стану товариства 38 2.3 Аналіз використання комплексу маркетингових комунікацій в процесі стратегічного управління готелем 42 РОЗДІЛ 3. Напрями удосконалення стратегічного управління товариства 45 3.1 Оцінка ризиків можливого банкрутства, як елемент стратегічного розвитку товариства 45 3.2 Розробка основних напрямків стратегії товариства 52 3.3 Вдосконалення управління якістю готельних послуг 61 РОЗДІЛ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 64 4.1 Процес створення системи протипожежної безпеки в готелях 64 4.2 Техногенно-виробничі небезпеки та засоби захисту від них 65 ВИСНОВКИ 68 БІБЛІОГРАФІЯ 71 ДОДАТКИ 74uk_UA
dc.format.extent1-73-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectтовариствоuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectризикuk_UA
dc.subjectбанкрутствоuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjectcompanyuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectriskuk_UA
dc.subjectbankruptcyuk_UA
dc.titleСтратегічне управління підприємством готельно-ресторанної сфери (на прикладі готелю Тернопіль, ПрАТ «Тернопіль-готель»)uk_UA
dc.title.alternativeStrategic management of an enterprise of hotel and restaurant business (hotel "Ternopil", PJSC "Ternopil-hotel" as a case of study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Когут Р.Р., 2023uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc338uk_UA
dc.relation.references1. Агафонова Л.Г. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навчальний посібник. К.: Знання України, 2012. 360 с.uk_UA
dc.relation.references2. Бойко М.Г. Формування пріоритетних напрямів розвитку підприемств готельного господарства. Вісник Чернігівського інституту туристичного бізнесу. 2017. № 8. С. 203-212.uk_UA
dc.relation.references3. Бурлака О. В. Система збалансованих показників як інструмент підвищення стратегічного потенціалу підприємства. Формування ринкових відносин в Україні. 2016. № 2. С. 45-48.uk_UA
dc.relation.references4. Ведмідь Н. І. Застосування реклами в діяльності туристичних підприємств / Вісник KHTEУ. Київ. 2018. № 3. С. 50-55.uk_UA
dc.relation.references5. Гайдук А. Інтегрований туристичний концерн — сучасна форма туристичного підприємства в умовах глобалізації. Регіональна економіка. 2016. №2. С. 67-70.uk_UA
dc.relation.references6. Гугул О. Я. Роль в’їзного туризму в Україні та методи його стимулювання. Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Міжнародні економічні 2018. Випуск 22 . С. 47-50.uk_UA
dc.relation.references7. Гуменюк Ю. Мейнстрим міжнародного pyxy факторів виробництва в умовах тектонічних зсувів світової економіки. Журнал европейської економіки. 2018. № 3. 270 с.uk_UA
dc.relation.references8. Економіка туризму: навчальний посібник / О.С. Камушков, В.О. Ткач, С.М. Журавльова, О.В. Шевченко. Дніпропетровськ: «Акцент 1Ч1», 2012. 198 с.uk_UA
dc.relation.references9. Журавльова С.М. Економічна ефективність інвестицій в готельному господарстві. Сталий розвиток економіки №7. 2017. С. 158 —163.uk_UA
dc.relation.references10. Іванова Л.О. Світовий досвід застосування концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесі. Вісник Хмельницького національного університету. 2018. № 5. С. 120-129.uk_UA
dc.relation.references11. Касьянова Н. В. Управління розвитком туристичного підприємства на основі кумулятивного підходу: концепція, моделі та методи : [монографія] Харків: «ЛІДЕР», 2017. С. 374 -380.uk_UA
dc.relation.references12. Козак Ю. Г. Особливості маркетингових комунікацій в готельній індустрії. Економіка AПK. 2019. № 10. С. 19-21.uk_UA
dc.relation.references13. Марцин Т.О., Бурак Т.В., Ліфіренко О.С. Інноваційний підхід до розвитку готельних мереж. URL: http://surl.li/gtfcp (дата звернення 10 вересня 2023 р.)uk_UA
dc.relation.references14. Мальська М.П. Готельний бізнес: теорія та практика : підручник / М.П. Мальська, І.Г. Пандяк. К.: Центр навчальної літератури, 2012. 470 с.uk_UA
dc.relation.references15. Мальська М.П. Туризм у міжнародному i національному вимірах. Історія i сучасність : монографія. Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2015. 268 с.uk_UA
dc.relation.references16. Мармуль Л.О. Організаційно-економічний механізм функціонування туристично-рекреаційних підприємств. К.: ННЦ IAE, 2017. 240 с.uk_UA
dc.relation.references17. Мельниченко С.В. Інформаційні технології в туризмі: теорія, методологія практика : монографія. К.: Національний торгово-економічний університет, 2017. 493 с.uk_UA
dc.relation.references18. Мунін Г.Б. Управління сучасним готельним комплексом : навч. посіб. К. : Ліра К, 2018. 520.uk_UA
dc.relation.references19. Нагара М. Концептуалъні засади брендингу у діяльності туристичних підприєств. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2019. № 3 (19). С.50-56.uk_UA
dc.relation.references20. Організація готельно-ресторанної справи: навчальний посібник за ред. В. Я. Брича.К. : Ліра-К. 2019. 245 с.uk_UA
dc.relation.references21. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б., Гагалюк О.І. Управління якістю туристично-рекреаційного та медичного обслуговування в умовах об’єднаних територіальних громад інформаційно-комунікативними засобами у повоєнний період. Х11 Міжнародна науково-практична конференція: «Актуальні пріоритети сучасної науки, освіти і практики». 29 березня -1 квітня, Париж, Франція. 2021. С.156-164uk_UA
dc.relation.references22. Пилипенко А.А. Стратегічна інтеграція підприємств: механізм управління та моделювання розвитку : монографія. Х.: ІНЖЕК, 2017. 380 с.uk_UA
dc.relation.references23. Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни i визначення: ДСТУ 4527:2014. К.: Держстандарт України, 2014. 85 с.uk_UA
dc.relation.references24. Про затвердження Порядку встановлення категорій готелям та іншим об’ектам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання) : Постанова Кабінету Міністрів України від 29 липня 2009 року № 803. URL: http://surl.li/ohpat (дата звернення 15 жовтня 2023 р.)uk_UA
dc.relation.references25. Романенко О. О. Модель управління комплексу маркетингових комунікацій підприємств готельного господарства. Економічний вісник Національний гірничий університет. № 1. 2015. Дніпропетровськ : НГУ. С. 115-121.uk_UA
dc.relation.references26. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б. Шляхи удосконалення транспортного сервісу у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Review of transport economics and management. Дніпро: Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. ак. В.Лазаряна, 2020. Вип.3(19). С.78–87.uk_UA
dc.relation.references27. Скибінський С. В. Маркетинг готельних послуг. Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2016. 246 с.uk_UA
dc.relation.references28. Статистичний щорічник України за 2022 рік. Державна служба статистики України. Київ. 2023.uk_UA
dc.relation.references29. Ткаченко Т. Методичні основи розробки системи якості послуг у готельних підприемствах. Вісник KHTEУ. 2018. N 3. С. 61 — 68.uk_UA
dc.relation.references30. Swarbrooke G. Sustainable Tourism Management. Principal Lecturer in Tourism. School of Food and Leisure Management. Sheffield Hallam University / G.Swarbrooke. UK, 2018. 371 р.uk_UA
dc.relation.references31. Микитюк П. П. Управління проектами : навчальний посібник Тернопіль : Економічна думка THEY, 2017. URL: http://surl.li/fumoh (дата звернення 15 листопада 2023 р.)uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Asub kollektsiooni(de)s:241 — готельно-ресторанна справа

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
dyplom_Kohut R_R_2023.pdf985,85 kBAdobe PDFVaata/Ava
Авторська довідка_Когут.doc43,5 kBMicrosoft WordVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid