Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43439
Назва: Особливості управління та функціонування закладу сфери гостинності (на прикладі ТОВ “Готельний комплекс “Глобус”)
Інші назви: Some features of a hospitality industry enterprise management and functioning (LLC “Hotel complex “Globus” as a case study)
Автори: Манжула, Тамара Євгеніївна
Manzhula, Tamara
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Манжула Т. Є. Особливості управління та функціонування закладу сфери гостинності (на прикладі ТОВ “Готельний комплекс “Глобус”) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Т. Є. Манжула. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 119 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 9-січ-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstiuk, Roman
УДК: 65.011
Теми: чинник
фактор
управління
функціонування
сервіс
клієнт
гість
житель
сфера гостинності
гостинність
готельний бізнес
готельне господарство
готель
готельний хостел
міні-готель
засіб тимчасового перебування
готельно-ресторанне господарство
factor
factor
management
functioning
service
client
guest
resident
field of hospitality
hospitality
hotel business
hotel economy
hotel
hotel hostel
mini-hotel
means of temporary stay
hotel-restaurant economy
Діапазон сторінок: 1-119
Короткий огляд (реферат): Манжула Т. Є. Особливості управління та функціонування закладу сфери гостинності (на прикладі ТОВ “Готельний комплекс “Глобус”). Кваліфікаційна робота магістра (119 с., 24 рис., 19 табл., 53 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2023. Дана кваліфікаційна робота магістра присвячена обґрунтуванню теоретичних положень, розробленню науково-методичних і практичних рекомендацій з пошуку ефективних напрямів управління та функціонування закладу сфери гостинності. У розрізі обраної теми було розкрито розглянуто теоретичні авспекти управління та функціонування закладу сфери гостинності; продемонстровано аналітичні аспекти управління та функціонування ТОВ “Готельний комплекс “Глобус”; рекомендовано ефективне управління та функціонування підприємства готельного господарства. Практичне значення одержаних результатів. У процесі дослідження представлено пропозиції з відкриття салону краси у готельному закладі, рекомендовано розроблення проєкту відкриття пральні самообслуговування, а також надано практичні рекомендації щодо застосуванню інформаційних технологій у забезпеченні сталого функціонування готельного підприємства, що приведе до покращення управлінських процесів, а також матиме позитивний вплив на функціонування та рівень розвитку даного підприємства сфери гостинності. Практичне значення результатів полягає також у визначенні теоретичних положень та формуванні висновків, викладених у роботі, що дозволяють розширити та систематизувати знання у галузі управління готельними послугами.
Manzhula T. Some features of a hospitality industry enterprise management and functioning (LLC “Hotel complex “Globus” as a case study). Master’s qualification work (119 p., 24 fig., 19 table, 53 letter of sources) in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. Ternopil Ivan Puluj National Technical University. Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2023. This master’s qualification thesis is devoted to the substantiation of theoretical provisions, the development of scientific-methodical and practical recommendations for the search for effective directions of management and operation of the hospitality institution. In terms of the selected topic, the theoretical aspects of the management and functioning of the hospitality establishment were discussed; Analytical aspects of management and functioning of LLC “Hotel Complex “Globus” are demonstrated; effective management and operation of the hotel business enterprise is recommended. Practical significance of the obtained results. In the process of research, proposals for opening a beauty salon in a hotel are presented, the development of a project for opening a self-service laundry is recommended, as well as practical recommendations are given for the application of information technologies in ensuring the sustainable functioning of a hotel enterprise, which will lead to the improvement of management processes, and will also have a positive effect on the functioning and the level of development of this enterprise in the field of hospitality. The practical significance of the results also lies in the determination of theoretical provisions and the formation of conclusions presented in the work, which allow expanding and systematizing knowledge in the field of hotel services management.
Зміст: ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДУ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ 9 1.1. Система прийняття управлінських рішень у сфері гостинності 9 1.2. Система організаційних методів й інструментів управління у готельній сфері 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗУВАННЯ УПРАВЛІННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ “ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС “ГЛОБУС” 31 2.1. Функціональні особливості готельного підприємства 31 2.2. Дослідження рівня якісних характеристик обслуговування у системі складових управлінських процесів ТОВ “Готельний комплекс “Глобус” 42 2.3. Фінансово-економічне оцінювання готельного підприємства 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ “ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС “ГЛОБУС” 62 3.1. Рекомендації відкриття салону краси у готельному закладі 62 3.2. Розроблення проєкту відкриття пральні самообслуговування 68 3.3. Пропозиції по застосуванню інформаційних технологій у забезпеченні сталого функціонування готельного підприємства 81 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 92 4.1. Організація охорони праці у ТОВ “Готельний комплекс “Глобус” 92 4.2. Вплив електричного обладнання готельного господарства на безпеку життєдіяльності працівників 97 ВИСНОВКИ 101 БІБЛІОГРАФІЯ 106 ДОДАТКИ 112
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43439
Власник авторського права: © Манжула Т.Є., 2023
Перелік літератури: 1. Александрова В., Скрипниченко М., Федулова Л. Прогнозування впливу інноваційних факторів на розвиток економіки України // Економіка та прогнозування. 2012. № 2. С. 9-26.
2. Бойко М. Г., Гопкало Л. M. Організація готельного господарства: підручн. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с.
3. Василенко А. В. Менеджмент сталого розвитку підприємств: монограф. Київ: Центр уч. літ., 2015. 648 с.
4. Василенко В. О., Шматько В. Г. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. К.: ЦУЛ, Фенікс, 2011. 440 с.
5. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с.
6. Гaввa В. Н. Пoтeнціaл підпpиємствa: фopмувaння і oцінкa: нaвч. посіб. К.: Цeнтp нaвчaльнoї літepaтуpи, 2006. 224 с.
7. Галасюк К.А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності. Науковий вісник ОНЕУ, 2012. №21 (173). С.127-135.
8. Герасимчук В. Г. У пошуках успішної моделі економічного розвитку. Стратегічне управління національним економічним розвитком: монограф.: в 2 т. За заг. ред. О. В. Кендюхова. Донецьк: ДВНЗ Доннту, 2013. Т. 1, С. 85-96.
9. Головко О. Організація готельного господарства: навч. посіб.; М-во освіти і науки України, Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 408 с.
10 . Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монограф. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с.
11 . Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського на ціонального університету і мені Тараса Шевченка. Економіка, 2015. № 7 (172). C. 65-69.
12. Давидова О. Ю., Писаревський І. М. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Збірник наукових праць ХДУХТ “Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 2008. Випуск 2 (8), частина 2. С. 215-219.
13 . Денисенко М. П. Інноваційний розвиток суспільства на основі інтелектуального капіт алу. Наукові записки. Економіка, 2013. Вип. 23. С. 15-19.
14. Дзюбіна А. В. Розкриття змісту поняття “інноваційний потенціал” та визначення його складових // Вісник НУ “Львівська політехніка”, 2012. № 628: Проблеми економіки та управління. С. 72-77.
15. Денисенко Л. О., Шацька С. Є. Концептуальні засади класифікації бізнес-процесів, як основи формування бізнес-системи організації. Ефективна економіка. № 11, 2012. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1558
16. Жарко В.Є., Панченко К.Г., Іваник Н.М., Островська Г.Й. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності // VIII Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М. Г.Чумаченка: “Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування”. 28 березня 2019 р. Тернопіль: ТНТУ. С. 30-31. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28209?locale=ja.
17. Замула О. О., Пітя В. С. Інноваційний менеджмент: консп. лекц. Харків: НТУ “ХПІ”, 2012. 80 с.
18 . Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу // Актуальні проблеми економіки, 2014. № 5 (155). С. 321-327.
19. Іванова Л. О. Оцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах України // Щорічник наукових праць, вип. ХІV. Львів: НАН України ІРД, 2003. С. 230-242.
20. Ільченко Н. Б. Механізм управління бізнес-процесами на підприємстві оптової торгівлі. Бізнес Інформ. 2018. № 6. С. 224-230.
21. Ілляшенко С. М. Інноваційні процеси в економіці. Порівняльний аналіз формальних методів генерації ідей інновацій // Механізм регулювання економіки. 2012. № 3. С. 66-76.
22. Ілляшенко С. М., Біловодська О. А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монограф. Суми: Університетська книга, 2010. 281 с.
23 . Історія економічних вчень: н авч. посібник / з а ре д. В. В. Кириле нка. Тернопіль: "Економічна думка", 2007. 233 с.
24. Йохна М. А., Стадник В. В. Економіка і організація інноваційної діяльності: навч. посіб. К: Видавничий центр “Академія”, 2011. 400 с.
25. Клепікова О. А. Сучасні технології моделювання бізнес-процесів підприємства. Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. “Економічна”. 2014. № 4. С. 257-263.
26. Колос І. В. Реінжиніринг бізнес-процесів торговельних підприємств: теоретичний аспект // Сталий розвиток економіки. 2012. № 5. С. 299.
27. Косій Т. М. Сучасний стан розвитку готельного господарства України // Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції “Індустрія гостинності в країнах Європи”. 4-6 грудня 2018 р. Сімферополь: ВіТроПринт, 2018. С.152-154.
28 . Кочума І. Ю. Со ціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи Україн и, 2014. Вип. 40. С. 146-254.
29. Кравченко М. О. Кадрова складова інноваційного потенціалу промислових підприємств // НТУУ “КПІ”. Маркетинг в Україні, 2011. №1 (7). – С. 36-39.
30. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навч. посіб. М-во освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. К.: Центр учбової літератури, 2011. 367 с.
31. Кузь Т.І., Малюта Л.Я., Островська Г.Й., Нагорняк Г.С. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії // Галицький економічний вісник. 2021. № 4 (71). С. 85-91.
32. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). 3-тє вид., переробл., доп. К.: Альтерпрес, 2005. 436 с.
33. Мальська М. П., Пандяк І. Р. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. К.: Центр учбової літератури, 2012. 470 с.
34. Маначинська Ю.А. Готельне господарство України: проблеми та перспективи функціонування в сучасних умовах кризової економічної ситуації. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2009. Вип. 2. С. 217–222.
35. Манжула Т. Є., Шерстюк Р. П. Дослідження конкурентного середовища підприємств вітчизняної індустрії гостинності // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства” (10 листопада 2023 р.). Запоріжжя: НУ “Запорізька політехніка”, 2023. 1268 с. С. 1034-1038.
36. Мунін Г. Б., Роглєв Х. Й. Управління сучасним готельним комплексом: навч. посіб. К.: Ліра. К, 2005. 520 с.
37. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес. Менеджмент: навч. посіб. К.: Центр навч. л-ри, 2003. 348с.
38. Огляд українських готелів і ресторанів. URL: http://ukraine-for-business.com/ua/info-fortourists-in-ukraine/70-review-of-hotels-and-restaurants.
39. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно-ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк // Вісник економічної науки України: Наук. журн., 2017. №2 (33). Київ. С. 3–6.
40. Прохорова В. В. Формування антикризової фінансової стратегії в системі антикризового фінансового управління підприємствами. Сучасні проблеми соціально-економічного розвитку регіонів: монограф. Дніпропетровськ: ІМА-прес 2010. 436 с.
41. Пуцентайло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навч. посіб. К.: Центр навч л-ри, 2007. 344 с.
42. Роглєв Х. Менеджмент готелю: економіко-організаційні аспекти: навч. посіб.; під ред. Георгій Мунін; Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 442 с.
43. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.
44. Савченко В.Ф., Стойка С.О. Роль держави у розвитку туристичної індустрії України. Науковий вісник ЧДІЕУ. 2013. №1(17). С. 9–15.
45. Семенов В. Ф., Бортник Л. В. Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу. Вісник соціально-економічних досліджень. 2016. Вип. 2 (1). С. 68-75.
46. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.
47. Федак В.І. Гостинність як технологічний елемент готельного та ресторанного обслуговування: тези допов. Міжн. наук.-практ. конф. “Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 18 жовтня 2012 р., м. Харків. Ч. 1. С. 277–278.
48. Школа І. М. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посібник / за ред. проф. І. М. Школи. Чернівці: Книги–ХХІ, 2005. 596 с.
49. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФОП Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.
50. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.
51. Яворська О., Кравченко В., Сільченко О. Регіональний ринок туристичної сфери України в сучасних умовах соціалізації економіки. Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації: зб. тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2015. С. 244-247.
52. Яворська О. Г. Специфіка функціонування інноваційної туристичної індустрії на регіональному рівні. Регіональна політика: історія, політико-правові засади, архітектура, урбаністика: Мат. міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 2017. Ч. ІІ. С. 291-296.
53. Язіна В.А. Теоретичні та методичні засади управління готельно-ресторанним господарством України в умовах глобалізації економіки. Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конференції (01 листопада – 01 грудня 2014 року). Полтава: видавець ФОП Мирон І. А., 2014. С. 60-62.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Manzhula T_Ye_2023.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Манжула.doc50,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора