Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43421
Fullständig post
DC fältVärdeSpråk
dc.contributor.advisorКозбур, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorШишкіна, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorShyshkina, Victoria-
dc.date.accessioned2024-01-07T14:31:46Z-
dc.date.available2024-01-07T14:31:46Z-
dc.date.issued2023-12-28-
dc.date.submitted2023-12-14-
dc.identifier.citationШишкіна В. О. Аналіз та вдосконалення Інформаційного чат-боту ТНТУ засобами Python та Aiogram: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „122 — комп’ютерні науки“ / В. О. Шишкіна. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. – 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43421-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена аналізу та вдосконаленню інформаційного чат-боту для студентів ТНТУ засобами мови програмування Python та AIOGram. Метою роботи є покращення інформаційного чат-боту для студентів ТНТУ та його аналіз, основне завдання якого допомога студентам у навчальному процесі та спрощення процесу адаптації. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто актуальність використання чат-ботів, сфери використання та чат-боти зі штучним інтелектом. Також, було наведено приклади найпопулярніших чат-ботів у різних соціальних мережах. В другому розділі кваліфікаційної роботи описано процес створення сценарію розробки чат-бота, наведено прикладне використання бібліотеки pyTelegramBotAPI, проведено порівняльний аналіз бібліотек для розробки чат-бота у месенджері Telegram та дослідження активності користувачів Інформаційного чат-бота ТНТУ. В третьому розділі кваліфікаційної роботи проведено вдосконалення Інформаційного чат-бота ТНТУ із застосуванням бібліотеки AIOGram, реалізацію запису аналітичних даних активності користувачів та доповнення функціональності Інформаційного чат-бота ТНТУ. В четвертому розділі розглядаються питання значення адаптації в трудовому процесі, психофізіологічного розвантаження для працівників, соціального значення охорони праці та структуру цивільного захисту ТНТУ імені Івана Пулюя. The qualification work is devoted to the analysis and improvement of an information chatbot for students of TNTU using Python and AIOGram. The aim of the work is to improve the information chatbot for students of TNTU and analyze it, the main task of which is to help students in the educational process and simplify the adaptation process. The first chapter of the qualification work discusses the relevance of using chatbots, areas of use, and chatbots with artificial intelligence. It also provides examples of the most popular chatbots on various social networks. The second section of the qualification work describes the process of creating a chatbot development scenario, example of the use of the pyTelegramBotAPI library, a comparative analysis of libraries for developing a chatbot in the Telegram messenger and a research of user activity of the TNTU Information Chatbot. The third chapter of the qualification work is devoted to the improvement of the Information Chatbot of TNTU using the AIOGram library, the implementation of recording analytical data of user activity and the addition of functionality to the Information Chatbot of TNTU. The fourth chapter discusses the importance of adaptation in the labor process, psychophysiological relief for employees, the social significance of labor protection, and the structure of civil protection of the TNTU.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 9 РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД СУЧАСНОГО СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ 12 1.1 Актуальність використання чат-ботів 12 1.2 Сфери використання чат-ботів 13 1.3 Чат-боти зі штучним інтелектом 15 1.4 Приклади найпопулярніших чат-ботів у різних соціальних мережах 23 1.5 Висновок до першого розділу 30 РОЗДІЛ 2. ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ ЧАТ-БОТІВ ТА АНАЛІЗ АКТИВНОСТІ КОРИСТУВАЧІВ 31 2.1 Сценарій розробки чат-бота 31 2.2 Прикладне використання бібліотеки pyTelegramBotAPI 35 2.3 Порівняльний аналіз бібліотек для розробки чат-бота у месенджері Telegram 39 2.4 Дослідження активності користувачів Інформаційного чат-бота ТНТУ 41 2.5 Висновок до другого розділу 45 РОЗДІЛ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ ОНОВЛЕНОЇ ВЕРСІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЧАТ-БОТА ТНТУ 46 3.1 Вдосконалення інформаційного чат-бота ТНТУ із застосуванням бібліотеки AIOGram 46 3.2 Реалізація запису аналітичних даних активності користувачів 58 3.3 Доповнення функціоналу Інформаційного чат-бота ТНТУ 62 3.4 Висновок до третього розділу 65 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 66 4.1 Охорона праці 66 4.1.1 Значення адаптації в трудовому процесі 66 4.1.2 Психофізіологічне розвантаження для працівників 68 4.1.3 Соціальне значення охорони праці 69 4.2 Безпека в надзвичайних ситуаціях 70 4.2.1 Структура цивільного захисту ТНТУ імені Івана Пулюя. Її аналіз 70 4.3 Висновок до четвертого розділу 73 ВИСНОВКИ 74 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectчат-ботuk_UA
dc.subjectchat-botuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectTelegramuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectкористувачuk_UA
dc.subjectuseruk_UA
dc.subjectповідомленняuk_UA
dc.subjectmwssageuk_UA
dc.subjectмесенджерuk_UA
dc.subjectmessengeruk_UA
dc.subjectAiogramuk_UA
dc.titleАналіз та вдосконалення Інформаційного чат-боту ТНТУ засобами Python та Aiogramuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis and improvement of TNTU Information chatbot by means of Python and Aiogramuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Шишкіна Вікторія Олександрівна, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЯворська, Євгенія Богданівна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004uk_UA
dc.relation.references1. Чат-боти: вигоди та ризики застосування [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://conf.ztu.edu.ua/wp- content/uploads/2021/11/ 118.pdfuk_UA
dc.relation.references2. Фактори взаємодії користувачами з чат-ботом [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gerabot.com/article/vazhlivi_faktori_vzamodii_ z_koristuvachami_chatbotauk_UA
dc.relation.references3. Чому чат-боти стали популярними [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://valmaxdigital.com.ua/ua/blog/why-chat-bots-became-popular-and-how-to-use-them-for-your-business/uk_UA
dc.relation.references4. Переваги використання чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gincore.net/uk/blog/preimuschestva-prodazh-cherez-chat-bot.uk_UA
dc.relation.references5. Чат-бот: плюси на мінуси [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ukr-bot.com/plyusi-ta-minusi-chat-botiv/uk_UA
dc.relation.references6. Чат-боти в освітньому процесі [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/cifrova-osvita/osvitnij-chat-bot.uk_UA
dc.relation.references7. Використання чат-ботів у сфері послуг [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gerabot.com/article/chatbot_v_sfere_uslug_kak_ effektivnii_sposob_povisheniya_effektivnosti_biznesa.uk_UA
dc.relation.references8. Чат-бот для бронювання квитків [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://railwaybot.com/uk/uk_UA
dc.relation.references9. Ріст популярності чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://forklog.com/sp/chatbots/uk_UA
dc.relation.references10. Чат-боти у банківській сфері [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://aiconference.com.ua/uk/news/chat-boti-v-bankovskoy-sfere-kak-virtualnie-sobesedniki-ispolzuyutsya-v-bankah-93750.uk_UA
dc.relation.references11. Збір статистики за допомогою чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://webpromoexperts.net/ua/blog/telegram-boti-dlya-internet-marketologa/uk_UA
dc.relation.references12. Використання чат-ботів зі штучним інтелектом [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.intuz.com/blog/guide-to-building-an-ai-chatbot.uk_UA
dc.relation.references13. I. Strutynska, H. Kozbur, L. Dmytrotsa, O. Sorokivska, L. Melnyk, R. Grytseliak. Regarding to the Concept of Small and Medium-Sized Enterprises Digitalization in Ukraine: Problems and Solutions. IEEE Deggendorf, Germany, 2021,pp.276–279.uk_UA
dc.relation.references14. I. Strutynska, L. Dmytrotsa, H. Kozbur, L. Melnyk, R.Sherstiuk: The Unification of Approaches to Measuring the Digital Maturity of Business Structures (International and Domestic Approaches). ICTERI 2021: Kherson, Ukraine, September 28 - October 2, 2021. CEUR Workshop Proceedings 3013, CEUR-WS.org 2021.pp.10-23.uk_UA
dc.relation.references15. Стереотипи щодо чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.business.com/articles/chabots-practical-ai/.uk_UA
dc.relation.references16. NLP у чат-ботах [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.cm.com/glossary/what-is-ai-chatbot/uk_UA
dc.relation.references17. Особливості використання чат-ботів зі штучним інтелектом [Електронний ресурс] – https://www.ranktracker.com/uk/blog/how-ai-powered-chatbots-are-transforming-customer-support/uk_UA
dc.relation.references18. Недоліки чат-ботів, побудованих на основі штучного інтелекту [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.drift.com/learn/chatbot/ai-chatbots/uk_UA
dc.relation.references19. Покращення чат-ботів на основі клієнтського досвіду [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.gms-worldwide.com/uk/blog/how-can-banking-ai-chatbots-improve-cx-and-customer-retention/uk_UA
dc.relation.references20. Плюси використання чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ideadigital.agency/blog/top-10-prichin-chomu-chat-boti-u-sotsmerezhah-potribni-kozhnomu/.uk_UA
dc.relation.references21. Етапи створення чат-бота зі штучним інтелектом [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.uptech.team/blog/how-to-build-an-ai-chatbotuk_UA
dc.relation.references22. Приклади чат-ботів у месенджерах [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://prometheus.org.ua/blog/ukrainiantelegrambots/uk_UA
dc.relation.references23. Створення чат-бота у Viber [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://sendpulse.ua/blog/viber-chatbots-guideuk_UA
dc.relation.references24. Чат-боти у месенджері Facebook [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uaateam.agency/blog/nalashtuvannya-chat-bota-v-facebook/uk_UA
dc.relation.references25. Чат-бот Укрпошти у Facebook [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.facebook.com/ukrposhta.chatbotuk_UA
dc.relation.references26. Створення чат-бота у месенджері Telegram [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://helpcrunch.com/blog/uk/chat-bot-dla-telegram/uk_UA
dc.relation.references27. Чат-боти на платформах веб-сайтів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://helpcrunch.com/blog/uk/yak-stvoryty-chat-bota-dlia-saitu/uk_UA
dc.relation.references28. Дослідження креативності чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://life.pravda.com.ua/society/2023/09/17/256584/uk_UA
dc.relation.references29. Поява чат-бота ChatGPT [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.epravda.com.ua/publications/2023/02/21/697273/uk_UA
dc.relation.references30. Етапи створення чат-бота [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://engage.sinch.com/blog/design-chatbot-company-tips/uk_UA
dc.relation.references31. Способи розробки чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://evergreens.com.ua/ru/articles/create-bot.htmluk_UA
dc.relation.references32. Тестування чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.chatcompose.com/uk/testchatbots.htmluk_UA
dc.relation.references33. Сценарій чат-бота [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://youtogift.com/ua/blog/scenarij-cat-bota-instrukcia-po-sozdaniu-primeryuk_UA
dc.relation.references34. Технічні аспекти створення чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://aweb.ua/blog/uk/shho-take-chat-boti-i-yak-stvoriti-chat-bota-dlya-sajtu/uk_UA
dc.relation.references35. Створення сценарію для чат-боту [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://bot.konveier.com/poleznoye/kak-sostavit-stsenarij-dialoga-dlya-chat-bota/uk_UA
dc.relation.references36. Бібліотека pyTelegramBotAPI [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.freecodecamp.org/ukrainian/news/yak-stvoryty-telehram-bota-za-dopomohoyu-python/uk_UA
dc.relation.references37. Види кнопок у Telegram [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://mastergroosha.github.io/telegram-tutorial-2/buttons/uk_UA
dc.relation.references38. Документація бібліотеки pyTelegramBotAPI[Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pypi.org/project/pyTelegramBotAPI/uk_UA
dc.relation.references39. Функції чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.carrotquest.io/chatbot/chatbot-types/uk_UA
dc.relation.references40. Бібліотеки для створення чат-ботів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://kandi.openweaver.com/collections/python/python-telegram-botuk_UA
dc.relation.references41. Створення чат-бота за допомогою бібліотеки python-telegram-bot [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://spacelab.ua/articles/yak-stvoriti-telegram-bota-na-python/uk_UA
dc.relation.references42. Документація до бібліотеки telepot [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://telepot.readthedocs.io/en/latest/uk_UA
dc.relation.references43. Огляд бібліотеки AIOGram [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://drukarnia.com.ua/articles/telegram-boti-na-python-oglyad-p-yati-naikrashikh-freimvorkiv-bibliotek-L7UA7.uk_UA
dc.relation.references44. Документація AIOGram[Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.aiogram.dev/en/latest/uk_UA
dc.relation.references45. Створення інформаційного чат-боту для студентів ТНТУ засобами мови програмування Python та Telegram API [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/38294/1/KRB_Shyshkina_V_O.pdfuk_UA
dc.relation.references46. Важливі метрики аналітики [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.marketing-ua.com/article/10-golovnih-metrik-dlya-analitiki-mobilnogo-dodatka/uk_UA
dc.relation.references47. Переваги бібліотеки AIOGram[Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@galperovich/build-a-telegram-chatbot-with-any-ai-model-under-the-hood-62f9a8675d81uk_UA
dc.relation.references48. Використання асинхронного програмування [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.python.org/uk/3/library/asyncio-dev.htmluk_UA
dc.relation.references49. Використання хендлерів у AIOGram [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://mastergroosha.github.io/aiogram-3-guide/uk_UA
dc.relation.references50. Стилізація тексту Telegram [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://habr.com/ru/sandbox/170069/uk_UA
dc.relation.references51. Біблотека os.path [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.python.org/3/library/os.path.htmluk_UA
dc.relation.references52. Методи збору даних користувачів[Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://online.hbs.edu/blog/post/data-collection-methodsuk_UA
dc.relation.references53. Банько Н.А. Управління персоналом / Н.А. Банько, Б.А. Карташов, Н.С. Яшин. Част. I: Навч. посіб. Волгоград. Вид. ВолгГТУ. 2006. 96 с.uk_UA
dc.relation.references54. Значення адаптації в трудовому процесі [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://library.if.ua/book/9/921.htmluk_UA
dc.relation.references55. Захарчук К. Емоційне вигорання чи втома? / К. Захарчук // Науково-виробничий журнал “Охорона Праці”. – 2021. – №1. С. 48-51uk_UA
dc.relation.references56. Психофізіологічне перевантаження на роботі як чинник виробничого травматизму [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://bit.ly/3xiV6SK.uk_UA
dc.relation.references57. Жидецький В. Ц. Основи охорони праці / В. Ц. Жидецький, В. С. Джигирей, О. В. Мельников. – Львів: Афіша, 2000. – 350 с.uk_UA
dc.relation.references58. Що таке цивільний захист? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://old.voz.gov.ua/material/74uk_UA
dc.relation.references59. Інструкція з техногенної безпеки, ЦЗ та дій у надзвичайних ситуаціях [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://tntu.edu.ua/storage/ pages/00000907/Instrukcia_z_tehnogennoi_bezpeky.pdfuk_UA
dc.relation.references60. Інструкція № 321 керівника структурного підрозділу [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://tntu.edu.ua/storage/pages/00000907 /Instrukcia321_kerivnyka_struct_pidrozdilu.pdfuk_UA
dc.relation.references61. Інструкція № 322 Щодо дії персоналу при надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://tntu.edu.ua/storage /pages/00000907/Instrukcia322_diy_personalu.pdfuk_UA
dc.relation.references62. Пам'ятка «Робота в воєнний час» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://tntu.edu.ua/storage/pages/00000907/Pamiatka_Robota _v_voennyy_chas.pdfuk_UA
dc.relation.references63. Правила поведінки при виявленні небезпечних предметів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://tntu.edu.ua/storage/pages/00000907/Pravyla_povedinky_pry_vyyav lenni_nebezpechnyh_predmetiv.pdfuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Samling:122 — комп’ютерні науки

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
2023_KRM_SNm-61_Shyshkina_VO.pdf3,21 MBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg